Dat is gewoon jouw brein die het invult voor jou. Dat is het probleem we zijn mensen maar zeulen nog een apen brein mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, maar het klonk alsof ze het negatief bedoelde.
Voor TS is dit het beste, eigenlijk is het zelfs een taak uit medeleven geweest haar te bannen. Dat kind kan niet geholpen worden hier. Als ze dit leest hoop ik dat ze met haar ouders gaat praten of een huisarts. Er zit iets niet goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:50 schreef Copthorne het volgende:
Niet zo slim als een mod al heeft aangegeven dat je niet door moet gaan.
dit sletje durft niet eens te pijpen johquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik daag dit sletje uit om mij een zieke deepthroat sessie te geven.
Ga jij naar die pijp cursus van Bradley? Hij gaat daar al zijn technieken leren 20 jaren pijp ervaring die hij in 3 uur uit de doeken doet. In de Himalaya.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dit sletje durft niet eens te pijpen joh
Linkjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag niets meer over Bradley posten helaas.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ga jij naar die pijp cursus van Bradley? Hij gaat daar al zijn technieken leren 20 jaren pijp ervaring die hij in 3 uur uit de doeken doet. In de Himalaya.
nvmquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Voor TS is dit het beste, eigenlijk is het zelfs een taak uit medeleven geweest haar te bannen. Dat kind kan niet geholpen worden hier. Als ze dit leest hoop ik dat ze met haar ouders gaat praten of een huisarts. Er zit iets niet goed.
Ik zal er dan ook maar mee stoppen helaas.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag niets meer over Bradley posten helaas.
Ik dacht blondje...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:52 schreef deadprez het volgende:
Blijf erbij dat TS een kloon van Jellereppe is.
Dacht ik ook blondjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zal er dan ook maar mee stoppen helaas.
[..]
Ik dacht blondje...
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:52 schreef deadprez het volgende:
Blijf erbij dat TS een kloon van Jellereppe is.
Gaat niet lang meer duren ...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom heeft deze user nog geen ban?
Yvon? Wanneer mag ik los met extra knopjes?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahdahjahdah
Dag hoor, ik ga werken, toedels.
Dat sowieso niet denk ik. Geen idee ook waarom ik dat steeds denk, maar op een of andere manier doet Yalesa me altijd aan Jelle denken.quote:
Ja het lijkt op elkaar als twee druppels water.quote:
Wie is dit sletje dan, dat ze andere mensen durft uit te dagen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yalesa is beter in Nederlands.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja het lijkt op elkaar als twee druppels water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |