Oh ja, die gast met zijn homijn. Kdaalder ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:13 schreef Zaktabak het volgende:
Wat was ook alweer dat topic van ongeveer een jaar geleden (mei 2013 zal het geweest zijn) waar ik user smeekte om een (perma)ban en op een gegeven moment, toen de FA's niet toegaven, vies hard begon te schelden.
http://www.geenstijl.nl/m(...)uiterij_bij_fok.htmlquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:13 schreef Zaktabak het volgende:
Wat was ook alweer dat topic van ongeveer een jaar geleden (mei 2013 zal het geweest zijn) waar ik user smeekte om een (perma)ban en op een gegeven moment, toen de FA's niet toegaven, vies hard begon te schelden.
Moeten jullie niet eens naar het voetbal gaan kijken! Zeikwijven!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:13 schreef Zaktabak het volgende:
Dit is veel leuker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:15 schreef Gelser het volgende:
[..]
Moeten jullie niet eens naar het voetbal gaan kijken! Zeikwijven!
Probeer het alle twee te doen maar dat blijft lastig, vrouwen zijn daar wat beter in heb ik hier wel eens gelezenquote:
hahahaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
ONZ / Gooi hier rotte eieren naar skippy22.
Deze en de topics daarna zijn ook wel leuk.
Wie speelt er eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:18 schreef Gelser het volgende:
[..]
Probeer het alle twee te doen maar dat blijft lastig, vrouwen zijn daar wat beter in heb ik hier wel eens gelezen
Yvonne vind mij lief dus dat doet ze nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:44 schreef Yalesa het volgende:
Yvonne, ik daag je uit. Gebruik die macht van je, die je niet wilt gebruiken om veel te grove FOK!'ers te weren dan. Laat dan zien wat je hebt.
Lekker boeiend.quote:
hehehquote:
vindtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yvonne vind mij lief dus dat doet ze niet
Gary Moorequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |