SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 11:17:46 ]
Ja zat er al bijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:52 schreef KitKatChunky het volgende:
Wel met de uitbreiding toch? Anders kan je niet ondergronds bouwen
RIP in peace in pieces!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:00 schreef wietparkiet het volgende:
Moet over 20 minuten richting school wel rip in peace
Amaquote:
Mijnheer Duckquote:
ripquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:00 schreef wietparkiet het volgende:
Moet over 20 minuten richting school wel rip in peace
Welke school zit je nog maar weer?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn schooltje heeft een Tesla Roadster als volgauto voor de solarboot
Fucking episch
Stendenquote:
Klopt, en die was ook nog beter ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat t DC ook zoiets aan t maken was
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, en die was ook nog beter ook![]()
![]()
Kuyt sws niet meerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:08 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af welke voetballers we met t EK niet weer zien (of t WK erna) omdat ze te oud worden
arjan robbenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:08 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af welke voetballers we met t EK niet weer zien (of t WK erna) omdat ze te oud worden
Depay gaat dan wel knallen denk ikquote:
Sneijder is trouwens net zo oud als Van Persiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kuyt sws niet meer
Robben en van Persie kunnen misschien nog het WK meepakken
Nou dan Sneijder miss ook nog, maar i.p.v. Sneijder zou Klaassen mee kunnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sneijder is trouwens net zo oud als Van Persie
Maar.. maar.. Robben..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Depay gaat dan wel knallen denk ik
d'r komt wel weer een nieuwe geile kerel waar door je van de bank af glibbert, rustig maarquote:
Oh nou ik vind ze niet zo zeer geil hoor.. Ik vind het gewoon prachtig hoe Robben over 't veld huppelt met enorme snelheidquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
d'r komt wel weer een nieuwe geile kerel waar door je van de bank af glibbert, rustig maar
Je was gewoon camerageilquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn schouder was gewoon extreem aanlokkelijk, ik kon ook niet helemaal onder woorden brengen waarom dit nou het geval was.
heel smooth jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, je kan de meest goede bedoelingen hebben maar sommige berichten worden nou eenmaal negatief geïnterpreteerd.
[..]
Dit houden wij graag privéMaar reken er maar op dat het zeer smooth was zoals je van me gewend bent.
heyquote:
katten ui is best uiquote:
Qua leeftijd iedereen nog wel, 32 is niet zo oud. Het is alleen maar de vraag of een Sneijder dan nog wel goed genoeg is met genoeg talent op zijn positie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:08 schreef Amarantha het volgende:
Tenzij een konijn natuurlijkquote:
ja konijn hoort er ook bijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua leeftijd iedereen nog wel, 32 is niet zo oud. Het is alleen maar de vraag of een Sneijder dan nog wel goed genoeg is met genoeg talent op zijn positie.
[..]
Tenzij een konijn natuurlijk
Sneijder is wel een speler die in een normaal 4231 (433) systeem nog kan fungeren als nummer 10 op een latere leeftijd, met een Strootman en De Jong achter zich bijvoorbeeld. Robben is topfit en zie ik over 2 jaar ook nog wel goed zijn, niet zo goed als nu tho. Van Persie kan het ook nog prima aan denk ik, heeft het sowieso nooit van zijn (sprint)snelheid moeten hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua leeftijd iedereen nog wel, 32 is niet zo oud. Het is alleen maar de vraag of een Sneijder dan nog wel goed genoeg is met genoeg talent op zijn positie.
wie houdt je tegen?quote:
Enige risico kan zijn dat zijn blessuregevoeligheid nog frequenter wordt dan het nu al heel zijn carriere is. Er komt natuurlijk een moment dat hij die extra belasting zijn club niet meer aan kan doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Persie kan het ook nog prima aan denk ik, heeft het sowieso nooit van zijn (sprint)snelheid moeten hebben.
Het weer valt hier erg tegen.quote:
geldquote:
Dat is waar ja. Spits is de enige positie waar ik op dit moment weinig vertrouwen in heb voor de toekomst. Keepers, de achterhoede en het middenveld zit sowieso goed de komende jaren. Buitenspelers heb je eigenlijk alleen Boëtius en Depay als (grote) talenten geloof ik. In de spits helemaal niks. Misschien die Zivkovic, maar door zijn clubkeuze hoop ik dat dat niets wordt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige risico kan zijn dat zijn blessuregevoeligheid nog frequenter wordt dan het nu al heel zijn carriere is. Er komt natuurlijk een moment dat hij die extra belasting zijn club niet meer aan kan doen.
Ik bedoelde het ironischquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, jij ook. Wat is je punt?
[..]
Ik ben blij dat we het eens zijn sof
mag ik meequote:
ik moet werken helaasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
van mij wel
zie je wel verschijnen in ouddorp
Nonsens. Ik sta absoluut niet graag in het middelpunt van de belangstellingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, jij ook. Wat is je punt?
[..]
Ik ook niet, gelukkig hadden we daar een Daley Blind look-a-like voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nonsens. Ik sta absoluut niet graag in het middelpunt van de belangstelling
Jij en je grapjes, johannes tochquote:
Wel veelzeggend dat hij de 'laatste' hoop is inderdaad. Dat wordt Rooie Mike in de spitsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Spits is de enige positie waar ik op dit moment weinig vertrouwen in heb voor de toekomst. Keepers, de achterhoede en het middenveld zit sowieso goed de komende jaren. Buitenspelers heb je eigenlijk alleen Boëtius en Depay als (grote) talenten geloof ik. In de spits helemaal niks. Misschien die Zivkovic, maar door zijn clubkeuze hoop ik dat dat niets wordt.
Als je het over de duivel hebt..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, gelukkig hadden we daar een Daley Blind look-a-like voor.
Hij begint erg lastig te worden inderdaad. Jaimy heeft hij al van mij afgepakt en hij blijft zijn charme als een olievlek over FOK! verspreidenquote:
Ik zat als enige netjes stil op mijn kruk buiten het zichtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, gelukkig hadden we daar een Daley Blind look-a-like voor.
ik vind je ikea kapstok wel leukquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms ga ik wel eens over de schreef, maar dat heb ik gelukkig ruiterlijk toegegeven.
Jij hebt dit in mij aangestoken weet je nog wel?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij begint erg lastig te worden inderdaad. Jaimy heeft hij al van mij afgepakt en hij blijft zijn charme als een olievlek over FOK! verspreiden
[..]
Ik zat als enige netjes stil op mijn kruk buiten het zicht
Wie in hemelsnaam is Jaimy?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij begint erg lastig te worden inderdaad. Jaimy heeft hij al van mij afgepakt en hij blijft zijn charme als een olievlek over FOK! verspreiden
[..]
Hopen op een Toni/Pelle-achtige ontwikkeling van een De Jong (ook niet want PSV nuquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel veelzeggend dat hij de 'laatste' hoop is inderdaad. Dat wordt Rooie Mike in de spits![]()
wie is jaimyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:
Flora van Mora blijkt Jaimy te heten. Waarna Johannes haar ontzetten smooth bespeeldequote:
huh wie?quote:
Die met die hondenstaart, ja die vind ik zelf ook leuk, ik gebruik 'm eigenlijk ook in mijn "badkamer" (die heb ik eigenlijk niet, het is alleen een wastafel met een spiegel), ideaal om een theedoek aan te hangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind je ikea kapstok wel leuk
hadden wij hier thuis ook in de badkamer
ik snap hier niks vanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Flora van Mora blijkt Jaimy te heten. Waarna Johannes haar ontzetten smooth bespeelde
"Wat ontzettend knap dat je dan toch met zo'n naam tot een Flora bent verkozen"
Je zag haar hart ter plekke smelten en Mortaxx en mijn kans was verkeken.
Ja klopt, leuk en praktisch. Helemaal geweldigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die met die hondenstaart, ja die vind ik zelf ook leuk, ik gebruik 'm eigenlijk ook in mijn "badkamer" (die heb ik eigenlijk niet, het is alleen een wastafel met een spiegel), ideaal om een theedoek aan te hangen.
ik ook nietquote:
Ik ga morgen op vakantie vakantie denk ikquote:
Ik zou het toch wel weer graag willen uitzetten bij jou. Het begint langzamerhand toch zorgelijk te worden daar waar ik al bijna niet meer van je af kan blijven als uber hetero.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt dit in mij aangestoken weet je nog wel?
Bovendien kan ik mijn charmes nou eenmaal niet uitzetten.
ik moet nog een maand en 3 dagen wachtenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga morgen op vakantie vakantie denk ik
volgens mij was het meer dat hij geen kans bij mij maakte door zijn foute openingszinnenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga eens VI kijken. Zo maak je geen enkele kans bij Johannes
Zuid Spanjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet nog een maand en 3 dagen wachten
waar ga je heen unfje?
Ja, dat viel mij ook al opquote:
Wat was zijn openingszin dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
volgens mij was het meer dat hij geen kans bij mij maakte door zijn foute openingszinnen
nice, hoe lang?quote:
neuken?quote:
Een weekquote:
Pitres, vlakbij Grenadaquote:
Nou ik vind je best een leuk meisje, maar dit vind ik wat snel gaan eigenlijk. Ben een gevoelige jongenquote:
Grenada ken ik wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een week
[..]
Pitres, vlakbij Grenada
lees je dm's maar eens terug danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dan herinner ik het me toch heel anders.
Dat vroeg hij aan mij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ik vind je best een leuk meisje, maar dit vind ik wat snel gaan eigenlijk. Ben een gevoelige jongen
Met mn vriend maar zijn oom en tante hebben daar een huisje en die zijn daar alquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Grenada ken ik wel.
Met je vriend of met nog meer mensen?
Aha, nice nice. Ga je bij hun in het huisje dan? Scheelt een hoop geld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met mn vriend maar zijn oom en tante hebben daar een huisje en die zijn daar al
Sof was waarschijnlijk verblind door jouw charme en het eerder opgesomde lijstje van kernkwaliteiten waardoor ze enkel deze diepere boodschap wist op te pikken uit jouw woorden van perfectie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dan herinner ik het me toch heel anders.
Neh is een piepklein huisjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, nice nice. Ga je bij hun in het huisje dan? Scheelt een hoop geld.
Ik bedoelde het op een hele lieve wijze, on onduidelijke redenen kwam dit er niet zo goed uit.quote:
Aha.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neh is een piepklein huisjeappartement bij vrienden van hun. Is goed te doen qua prijs
En jij? Party vakantie?
dan ik denkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het op een hele lieve wijze, on onduidelijke redenen kwam dit er niet zo goed uit.
Met pijn in het hart geef ik toe dat ik soms minder smooth ben als ik denk.
*dan ik denkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het op een hele lieve wijze, on onduidelijke redenen kwam dit er niet zo goed uit.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ik denk
ik geloof er niks van johannes
haquote:
[..]
dan ik denk
danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neh is een piepklein huisjeappartement bij vrienden van hun. Is goed te doen qua prijs
En jij? Party vakantie?
[..]
dan ik denk
eikelsquote:
moet je maar vijf seconde sneller zijnquote:
Bedankt voor het verbeteren van mijn grammatica.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ik denk
dit is overbodigquote:
Dit is ook overbodig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dan
[..]
Klinkt goed
[..]
[..]
eikels
Nice, hoe lang ga je?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha.
Jep, appartementje aan het strand en op loopafstand van een hoop kroegjes en andere dingen.
Oke, ik geloof je.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor het verbeteren van mijn grammatica.
Je moet vertrouwen op mijn goede hart sof, ik zou nooit iemand kwaad toedoen.
[..]
dit is overbodig
[..]
Dit is ook overbodig.
http://www.nu.nl/wetensch(...)j-weinig-slaap-.htmlquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor het verbeteren van mijn grammatica.
Je moet vertrouwen op mijn goede hart sof, ik zou nooit iemand kwaad toedoen.
[..]
dit is overbodig
[..]
Dit is ook overbodig.
Ik werd vandaag al om 7 uur wakkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)j-weinig-slaap-.html
We zijn de lul Johannes
Tja... ik ga maar eens koffie zetten denk ik. Als ik jou was zou ik hetzelfde doen om De Nor goed te kunnen ontvangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werd vandaag al om 7 uur wakkerMet dit artikel in het achterhoofd (ook al kende ik dat toen nog niet) heb ik er toch maar een paar extra uurtjes aan vast geplakt.
Ik hou niet van koffie, wat niet zo goed bij mijn levensstijl past.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... ik ga maar eens koffie zetten denk ik. Als ik jou was zou ik hetzelfde doen om De Nor goed te kunnen ontvangen.
Ik drink eigenlijk ook amper nog melk. Maar als ik het nu drink is het wel heel lekker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel precies wat ik normaal gesproken drink.
Zet het ook zelden, slechts als ik echt een tyfus nacht achter de rug heb.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hou niet van koffie, wat niet zo goed bij mijn levensstijl past.
Ik moet ook nog even naar de supermarkt want de Nor zal wel zuipen als een tierelier.
Ik heb ook wel een koffiezet apparaat, maar dat is meer als iemand die op bezoek is het per se wil hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet het ook zelden, slechts als ik echt een tyfus nacht achter de rug heb.
cornflakes met bier eens geprobeerd, dat is ook geen aanraderquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:45 schreef KitKatChunky het volgende:
bier met water en melk lijkt me geen sterke combo
Water met bier is anders een klassiekertje in menig club en melk kan ook geen kwaad tussendoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:45 schreef KitKatChunky het volgende:
bier met water en melk lijkt me geen sterke combo
die duitsers in zeeland drinken dat best veelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Water met bier is anders een klassiekertje in menig club en melk kan ook geen kwaad tussendoor.
cola met bier is nog best te doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
die duitsers in zeeland drinken dat best veel
en 7up bier (kan nog wel)
en cola bier (dit kan niet)
Je hebt er ook tussen die sinaasappelsap bij hun bier drinken. Het moet allemaal maar kunnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
die duitsers in zeeland drinken dat best veel
en 7up bier (kan nog wel)
en cola bier (dit kan niet)
ik reken vaak 10 of 20 cent extra per mixbier, voor bij mijn fooiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt er ook tussen die sinaasappelsap bij hun bier drinken. Het moet allemaal maar kunnen.
Wat een problemen zo op het werk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ugh collega had koekjes, chips, borrelnootjes en kaasstengels mee en frisdrank. Merk gelijk dat ik die troep nooit meer eetmisselijk.
En heb zo functioneringsgesprek
Het zou mij niks verbazen als dit een bewuste sabotage actie van je collega was. Tijd om je wraak te plannenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ugh collega had koekjes, chips, borrelnootjes en kaasstengels mee en frisdrank. Merk gelijk dat ik die troep nooit meer eetmisselijk.
De prangende vraag is natuurlijk... Met of zonder salami?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
ik eet mijn vijfde boterham nu
normaal eet ik er twee
dus nu heb je er meteen te veel van gegeten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
dikkiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
ik eet mijn vijfde boterham nu
normaal eet ik er twee
Ja zekerquote:
Nee dit is de enige collega die ik 100% vertrouwenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als dit een bewuste sabotage actie van je collega was. Tijd om je wraak te plannen
vanochtend een met salamiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als dit een bewuste sabotage actie van je collega was. Tijd om je wraak te plannen
[..]
De prangende vraag is natuurlijk... Met of zonder salami?
Wat is te veel?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus nu heb je er meteen te veel van gegeten?
zo veel dat je er misselijk van wordtquote:
jij eet vlees?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
vanochtend een met salami
en nu weer een
Ik zag gister in Orange is the new black dat vertrouwen ook maar een te verwaarlozen gevoel/emotie is. Maar hopelijk heb je gelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee dit is de enige collega die ik 100% vertrouwen
Ik denk toch dat er een verband ligt tussen de extra boterhammenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
vanochtend een met salami
en nu weer een
ja, goed hequote:
Wat is het verband dan denk je?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag gister in Orange is the new black dat vertrouwen ook maar een te verwaarlozen gevoel/emotie is. Maar hopelijk heb je gelijk.
En succes op je functioneringsgesprek
[..]
Ik denk toch dat er een verband ligt tussen de extra boterhammen
je at helemaal geen vlees?quote:
bijna vijf jaar geen vlees gegetenquote:
ja, wie weetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekkerder en daarmee meer trek/zin erin?
what made you change your mind?quote:
Dus je gebruikt me!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met studie geschiedenis heb je natuurlijk een redelijke kans op werkloosheid, daarom is het maar goed dat ik nu al zovele goede contacten heb binnen FOk! terwijl mijn echte FOK! carrière nog moet beginnen.
hij gebruikt iedereenquote:
gaan jullie meeten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dit nog even te weten kom voor ik vertrek
Johannes, ik kom straks niet meer
wie is dat?quote:
Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij post voornamelijk in VBL. Verder ken ik hem ook nog niet, dus dat wordt spannend
Mijn FOK! carrière is toegespitst om jou en de Nor te ontmoeten. Na vandaag zal ik mij doelloos voelen.quote:
Nee hoor, online vrienden kunnen juist altijd op een wederdienst rekenen.quote:
Het grote erger je wel bordspel is heel belangrijk, daarna beetje bier drinken en voetbal kijken, eventueel nog een caféetje opzoeken als de stemming daar naar vraagt.quote:
Ik weet wel een doelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn FOK! carrière is toegespitst om jou en de Nor te ontmoeten. Na vandaag zal ik mij doelloos voelen.
[..]
Nee hoor, online vrienden kunnen juist altijd op een wederdienst rekenen.
Littlerabbit verleiden om naar Groningen te komen, ja, dat is eigenlijk ook wel een doel van mij, maar ik weet dat hij erg aan Den Haag en omgeving is gebonden.quote:
Ik help je er wel meequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit verleiden om naar Groningen te komen, ja, dat is eigenlijk ook wel een doel van mij, maar ik weet dat hij erg aan Den Haag en omgeving is gebonden.
Ik ga hem achter het station opwachten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef Paxcon het volgende:
Als LR naar Groningen komt ga ik nacht van te voren op het station slapen om hem te verwelkomen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga hem achter het station opwachten.
janlul.com?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat kan hij vast niet weerstaan. Dan sta ik voor jan lul op het perron.
ik ga naar groningen en hij komt vanzelfquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk! Hoe stel je voor dat we dit voor elkaar krijgen?
Wel een relaxte site is dat. Beter blijft het nog even onlinequote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef Paxcon het volgende:
Als LR naar Groningen komt ga ik nacht van te voren op het station slapen om hem te verwelkomen
Als ik kom moet het wel snel. Nu heb ik nog mijn gratis OV.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga hem achter het station opwachten.
Als jij naar Groningen komt kom ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga naar groningen en hij komt vanzelf
voila
deze arrogantiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga naar groningen en hij komt vanzelf
voila
Ik heb al een TR ingediend.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danny gaat problemen krijgen nu een mod deze site heeft genoemd
15 juli houdt het op he, ik herken dat helemaal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een relaxte site is dat. Beter blijft het nog even online
[..]
[..]
[..]
Als ik kom moet het wel snel. Nu heb ik nog mijn gratis OV.
sorry, we weten dat ik maar wat zit te dollen hequote:
jij bent er toch alquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij naar Groningen komt kom ik ook
(dit moet je niet verkeerd opvatten)
dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry, we weten dat ik maar wat zit te dollen he
hey modquote:
Mijn ouders gaan volgende week maandag op vakantie, dus eigenlijk is mijn taak dan om op het huis te passen en dat is niet in Groningen.quote:
ohquote:
Leukquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan volgende week maandag op vakantie, dus eigenlijk is mijn taak dan om op het huis te passen en dat is niet in Groningen.
Ja doe ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pak hem maar aan hoor
Hoe gaat het met Pluto?
Is Pluto je hond?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja doe ik
Gaat wel goed. Ik merk dat als ik met hem achter de dijk loop, dat hij dan weer tot leven komt ofzo. Dan loopt ie lekker in het gras, in plaats van op de saaie straat. Daarna is hij ook veel vrolijker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Chill, mijne gaan ook weg binnenkort.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]Toestemming om een betere foto van Pluto te posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaAh fijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja doe ik
Gaat wel goed. Ik merk dat als ik met hem achter de dijk loop, dat hij dan weer tot leven komt ofzo. Dan loopt ie lekker in het gras, in plaats van op de saaie straat. Daarna is hij ook veel vrolijkerHerken het ook wel helaas. Mijn hond begint ook echt oud te worden
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaMijn hond heet Oscar, ik ga even een plaatje van 'm zoeken.
Zelf ga ik pas 23 juli een weekje op vakantie, dan staat het huis wel even leeg, maar ja, mijn vakantie is al geboekt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Chill, mijne gaan ook weg binnenkort.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Toestemming om een betere foto van Pluto te posten?
Ja doe maarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toestemming om een betere foto van Pluto te posten?
[..]
Ah fijnHerken het ook wel helaas. Mijn hond begint ook echt oud te worden
Ja, hij is echt heel liefquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat liefMijn hond heet Oscar, ik ga even een plaatje van 'm zoeken.
[..]
Zelf ga ik pas 23 juli een weekje op vakantie, dan staat het huis wel even leeg, maar ja, mijn vakantie is al geboekt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is mijn hond, ik geloof dat hij drie jaar oud is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]aawwww, lieve hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is mijn hond, ik geloof dat hij drie jaar oud is.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik ga naar Rigaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, hij is echt heel lief
Waar ga je heen?
Ik heb er goede hoop op dat Putin net als ik er ben de stad in gaat nemenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die stad is volledig "Made possible by the donations of the European Union"
Dan zit je wel echt midden in een burgeroorlog. Rusland wordt daar 100x erger gehaat dat de nazi's. Stalin heeft de gehele bevolking afgevoerd naar werkkampenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er goede hoop op dat Putin net als ik er ben de stad in gaat nemen
Leuk hoorquote:
Hoe kan je hier nou een hekel aan hebben?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zit je wel echt midden in een burgeroorlog. Rusland wordt daar 100x erger gehaat dat de nazi's. Stalin heeft de gehele bevolking afgevoerd naar werkkampen
Sterkte.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
oké nu ga ik boodschapjes doen voor Paxje en de nor
We zullen je een waardig afscheid geven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankjewel, als ik er morgen niet meer ben weet je waar het aan ligt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik las alleen maar iets over Flippiee dr tieten.
ja dusquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen die twee...
dit is engquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet helemaal geloof ik.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hoezo? Je weet toch dat LR mijn andere ik is?
Tenzij Appelen Flippiee haar kloon is postende als haar tieten, maar ik geloof dat ik daar dan wel achter was gekomen inmiddels.quote:
Anticlimax ditquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij Appelen Flippiee haar kloon is postende als haar tieten, maar ik geloof dat ik daar dan wel achter was gekomen inmiddels.
Jij hebt daar wel een neusje voor he.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij Appelen Flippiee haar kloon is postende als haar tieten, maar ik geloof dat ik daar dan wel achter was gekomen inmiddels.
Ja inderdaad.quote:
Het spijt mequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij hebt daar wel een neusje voor he.
[..]
Ja inderdaad.Diep telerustellend.
Nee, maar ik heb mijn tv-debuut afgelopen woensdag ook wel met Paxcon en Johannes achter de rug.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
lr, ben jij niet uitgenodigd bij johannes?
Oh hoe was dat? Nog op tv geweest?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb mijn tv-debuut afgelopen woensdag ook wel met Paxcon en Johannes achter de rug.
Als je 14 uur voor elkaar gaat reizen binnen één week moet je de liefde wel echt officieel uiten en daar zijn we nog niet aan toe.
Oh tel ik niet meequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb mijn tv-debuut afgelopen woensdag ook wel met Paxcon en Johannes achter de rug.
Als je 14 uur voor elkaar gaat reizen binnen één week moet je de liefde wel echt officieel uiten en daar zijn we nog niet aan toe.
Nee hij was weggestopt achter de echte Bigstarsquote:
jij zat er zeker voor met je dikke lichaamquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh tel ik niet mee
[..]
Nee hij was weggestopt achter de echte Bigstars
Ik zat VOL in beeld ja. Op de keren dat Karina en Johannes mijn shine probeerden te stelen naquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
jij zat er zeker voor met je dikke lichaam
Dikzak.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zat VOL in beeld ja. Op de keren dat Karina en Johannes mijn shine probeerden te stelen na
truequote:
pannenkoekenquote:
denken dat ik geen thighgap hebquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fattie gespot
#thighgap
#bikinibridge
#lowerbackdimples
Jaimy
Zeker wel, maar jij ontmoet momenteel ook niemand niet in Groningen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh tel ik niet mee
[..]
Nee hij was weggestopt achter de echte Bigstars
Zoiets ja. Mijn beeldtijd was miniem maar daarmee niet minder mooi.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
jij zat er zeker voor met je dikke lichaam
heb je screenshots?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker wel, maar jij ontmoet momenteel ook niemand niet in Groningen.
[..]
Zoiets ja. Mijn beeldtijd was miniem maar daarmee niet minder mooi.
ik weet niet of ik die andere hebquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De andere heb je dus niet. 1/3, je gaat niet door naar de volgende ronde
Vanavond Tortelinni.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanavond spaghetti met kip en pesto eten
Luie familiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
Vanavond pizza bestellen omdat niemand zin heeft om te koken
niet te ongezond eten hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
Vanavond pizza bestellen omdat niemand zin heeft om te koken
ik ben al dikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
niet te ongezond eten he
straks word je nog dik
Ohja ik gedraag me precies hetzelfde als in het echtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Verklaart wel een beetje waarom jij zo bent zoals je doet.
ja weet ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben al dik
maar neem pizza met paprika want paprika is goed voor je
Niet? Zou toch wel licht tegenvallend zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ohja ik gedraag me precies hetzelfde als in het echt
quote:
quote:
Had het meer over mijn kutgedrag hierquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet? Zou toch wel licht tegenvallend zijn![]()
Ik luister naar Menhir.
[..]
[..]![]()
Maar screenshot gegeven. Ik kan je in ieder geval melden dat Mortaxx er niet opstaan.
Ah joh valt wel mee. Niemand die jouw dwarsheid niet toekomt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had het meer over mijn kutgedrag hier
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh valt wel mee. Niemand die jouw dwarsheid niet toekomt.
Als ze dr tieten nou eens zou posten, was het nog een goede reeks geweest.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:06 schreef Amarantha het volgende:
KLB / Ronduit grove medeFOK!'ers Zij weer!
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ze dr tieten nou eens zou posten, was het nog een goede reeks geweest.
Kijk maar uit zometeen heeft Maringo nog een negatieve mening over jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik ga broodje hamburger halen en patat/friet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |