SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 11:17:46 ]
Ja zat er al bijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:52 schreef KitKatChunky het volgende:
Wel met de uitbreiding toch? Anders kan je niet ondergronds bouwen
RIP in peace in pieces!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:00 schreef wietparkiet het volgende:
Moet over 20 minuten richting school wel rip in peace
Amaquote:
Mijnheer Duckquote:
ripquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:00 schreef wietparkiet het volgende:
Moet over 20 minuten richting school wel rip in peace
Welke school zit je nog maar weer?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn schooltje heeft een Tesla Roadster als volgauto voor de solarboot
Fucking episch
Stendenquote:
Klopt, en die was ook nog beter ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat t DC ook zoiets aan t maken was
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, en die was ook nog beter ook![]()
![]()
Kuyt sws niet meerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:08 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af welke voetballers we met t EK niet weer zien (of t WK erna) omdat ze te oud worden
arjan robbenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:08 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af welke voetballers we met t EK niet weer zien (of t WK erna) omdat ze te oud worden
Depay gaat dan wel knallen denk ikquote:
Sneijder is trouwens net zo oud als Van Persiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kuyt sws niet meer
Robben en van Persie kunnen misschien nog het WK meepakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |