SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 11:17:46 ]
Ja zat er al bijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:52 schreef KitKatChunky het volgende:
Wel met de uitbreiding toch? Anders kan je niet ondergronds bouwen
RIP in peace in pieces!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:00 schreef wietparkiet het volgende:
Moet over 20 minuten richting school wel rip in peace
Amaquote:
Mijnheer Duckquote:
ripquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:00 schreef wietparkiet het volgende:
Moet over 20 minuten richting school wel rip in peace
Welke school zit je nog maar weer?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn schooltje heeft een Tesla Roadster als volgauto voor de solarboot
Fucking episch
Stendenquote:
Klopt, en die was ook nog beter ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat t DC ook zoiets aan t maken was
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, en die was ook nog beter ook![]()
![]()
Kuyt sws niet meerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:08 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af welke voetballers we met t EK niet weer zien (of t WK erna) omdat ze te oud worden
arjan robbenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:08 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af welke voetballers we met t EK niet weer zien (of t WK erna) omdat ze te oud worden
Depay gaat dan wel knallen denk ikquote:
Sneijder is trouwens net zo oud als Van Persiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kuyt sws niet meer
Robben en van Persie kunnen misschien nog het WK meepakken
Nou dan Sneijder miss ook nog, maar i.p.v. Sneijder zou Klaassen mee kunnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sneijder is trouwens net zo oud als Van Persie
Maar.. maar.. Robben..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Depay gaat dan wel knallen denk ik
d'r komt wel weer een nieuwe geile kerel waar door je van de bank af glibbert, rustig maarquote:
Oh nou ik vind ze niet zo zeer geil hoor.. Ik vind het gewoon prachtig hoe Robben over 't veld huppelt met enorme snelheidquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
d'r komt wel weer een nieuwe geile kerel waar door je van de bank af glibbert, rustig maar
Je was gewoon camerageilquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn schouder was gewoon extreem aanlokkelijk, ik kon ook niet helemaal onder woorden brengen waarom dit nou het geval was.
heel smooth jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, je kan de meest goede bedoelingen hebben maar sommige berichten worden nou eenmaal negatief geďnterpreteerd.
[..]
Dit houden wij graag privéMaar reken er maar op dat het zeer smooth was zoals je van me gewend bent.
heyquote:
katten ui is best uiquote:
Qua leeftijd iedereen nog wel, 32 is niet zo oud. Het is alleen maar de vraag of een Sneijder dan nog wel goed genoeg is met genoeg talent op zijn positie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:08 schreef Amarantha het volgende:
Tenzij een konijn natuurlijkquote:
ja konijn hoort er ook bijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua leeftijd iedereen nog wel, 32 is niet zo oud. Het is alleen maar de vraag of een Sneijder dan nog wel goed genoeg is met genoeg talent op zijn positie.
[..]
Tenzij een konijn natuurlijk
Sneijder is wel een speler die in een normaal 4231 (433) systeem nog kan fungeren als nummer 10 op een latere leeftijd, met een Strootman en De Jong achter zich bijvoorbeeld. Robben is topfit en zie ik over 2 jaar ook nog wel goed zijn, niet zo goed als nu tho. Van Persie kan het ook nog prima aan denk ik, heeft het sowieso nooit van zijn (sprint)snelheid moeten hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua leeftijd iedereen nog wel, 32 is niet zo oud. Het is alleen maar de vraag of een Sneijder dan nog wel goed genoeg is met genoeg talent op zijn positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |