SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Your beauty never ever scared me.
verder alles goed?quote:
op wat naweeën van gisteravond naquote:
Waarom de ''quote:
ik keek in een stampvolle kroeg.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik keek samen met mn beste vriendIk als enige elke keer gillen als we een doelpunt hadden haha
Was wel een penaltyquote:
nerveus, stress, allesquote:Op maandag 30 juni 2014 11:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom de '''' ik wou dat ik dat kon zeggen
Natuurtalent welquote:
quote:
Juist ja... duidelijkquote:Op maandag 30 juni 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
SEX / Spleetje tussen de borsten krijgen lukt niet (serieus topic)![]()
![]()
heb je alquote:Op maandag 30 juni 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wil ook een spleetje tussen mijn borsten :$$$;;::;$$$$$
Ik ook, maar mijn borsten staan te ver uit elkaarquote:Op maandag 30 juni 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wil ook een spleetje tussen mijn borsten :$$$;;::;$$$$$
omg ;$$$quote:Op maandag 30 juni 2014 13:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn borsten staan te ver uit elkaar
Had niets anders verwacht.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ben de fles vodka aan het leegdrinken
alcoholistquote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ben de fles vodka aan het leegdrinken
inb4 toto69quote:Op maandag 30 juni 2014 13:33 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga straks ff een toto halen voor Nederland - Costa Rica.
quote:
gewoon beginnen met 0,5 cent.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver
Mensen die bij een advertentie (Marktplaats) zetten ''vaste prijs'' maar wel biedingen toestaan!
Dit was mijn klacht voor vandaag, en daar zal u het mee moeten doen
gr
Meh, de vraagprijs is 8250, maar ik kan het altijd proberen natuurlijkquote:
Welke bak?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Meh, de vraagprijs is 8250, maar ik kan het altijd proberen natuurlijk
Ford Fiestaquote:
Koop een oranje auto als Nederland het WK wintquote:Op maandag 30 juni 2014 14:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ford Fiesta
Beetje rondkijken op marktplaats
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Koop een oranje auto als Nederland het WK wint
Beter koop je een A3.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ford Fiesta
Beetje rondkijken op marktplaats
Waggiequote:Op maandag 30 juni 2014 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
koop coke en ga dealen dan kun je grotere auto kopen
Betaal jij het verschil met wegenbelasting en verzekeringquote:
Meh, die markt houdt niet echt van nieuwkomers.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
koop coke en ga dealen dan kun je grotere auto kopen
Koop coke, een vuurwapen, en een kogelwerend vestquote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Meh, die markt houdt niet echt van nieuwkomers.
coke kopen niet zelf makenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Koop coke, een vuurwapen, en een kogelwerend vest
hm dat is wel handig jaquote:Op maandag 30 juni 2014 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Koop coke, een vuurwapen, en een kogelwerend vest
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
''ja wat doe je nou eigenlijk op zo'n feest?'' ''Ja rondjeslopen. elk rondje is anders.''
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb net een kratje Grolsch gehaald
Het moet wel koud zijn natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nice, ik wacht nog even tot vanavond
Enkel seks met minimaal een 9.quote:
Vandaar. Het leven van een ruime 8 gaat niet altijd over rozenquote:
Nog niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaar. Het leven van een ruime 8 gaat niet altijd over rozen
(Heb je gezien hoelang mijn haar inmiddels is?)
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij valt daar in tegen dan op mannen dus ja.
Wiskundequote:Op maandag 30 juni 2014 19:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is toch retesimpel?
[..]
Dit boekje.
[ afbeelding ]
is dit een hint?quote:
aangezien je een vrouw bent neem ik dit met een korreltje zoutquote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meer een subtiel kickje voor dit topic. Ik doe niet aan hints
Wat generaliserend dit.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
aangezien je een vrouw bent neem ik dit met een korreltje zout
1 euro per kippenbotjequote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je bestelling
1x [Diverse snacks] Hotwings 10 stuks ¤ 8,00
1x NIEUW! HOTWINGS!¤ -0,50
Bezorgkosten:¤ 1,50Transactiekosten:¤ 1,00Totale prijs:¤ 10,00
Ook wij hebben breaks nodigquote:Op maandag 30 juni 2014 23:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
hoevaak gaan jullie trouwen in dit verhaal
Meh, zin in vakantie maar ik moet nog twee hertentamens maken.quote:
Aiaiai. Dat is wel minder. Wel beetje vertrouwen in dat je je herretjes haalt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, zin in vakantie maar ik moet nog twee hertentamens maken.Maar kan slechter.
Ehhh, hoop het. Alleen maar om van die klote vakken af te zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aiaiai. Dat is wel minder. Wel beetje vertrouwen in dat je je herretjes haalt?
nog pillen gepopt op je gekke feestje zaterdag?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:44 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ben eindelijk afgestudeerd, mag ik?
Hehehe komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ehhh, hoop het. Alleen maar om van die klote vakken af te zijn eigenlijk.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:44 schreef KitKatChunky het volgende:
dat was het sowieso niet waardquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
nog pillen gepopt op je gekke feestje zaterdag?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:44 schreef KitKatChunky het volgende:
Hee volg jij het WK nog wel of is het niet meer interessant zonder Ronaldo?quote:
Ik volg zeker nog wel het WK. Ik geloof dat ik alleen Frankrijk van de knock out fase niet echt heb gezienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee volg jij het WK nog wel of is het niet meer interessant zonder Ronaldo?
Denk aan het #Team he!
Is dit nou een verkapte successupporter beschuldiging?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee volg jij het WK nog wel of is het niet meer interessant zonder Ronaldo?
Denk aan het #Team he!
http://forum.fok.nl/user/history/306837quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit nou een verkapte successupporter beschuldiging?![]()
Bij deze is de Nick van der Velden spot wel glad gestreken hoor.
Wie is nu je favoriet dan? Of blijf je vierkant achter het Portugese elftal staan zoals LR suggereert (waar ik natuurlijk geen seconde aan zou twijfelen)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik volg zeker nog wel het WK. Ik geloof dat ik alleen Frankrijk van de knock out fase niet echt heb gezien
En daar denk ik zeker aan, maar ze doen weer eens zo onverwachts als de malle met hun gelijke spellen
Wow nu je het zegtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/306837
Laatste post in het WK subforum is in het Portugal wedstrijdtopic. Noem het toeval, noem het een spot, ik benoem alleen de feiten, die beledigingen aan het adres van Nick had nicks met feiten te maken.
Je benoemd helemaal niks je speculeert aan de hand van iemands postsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/306837
Laatste post in het WK subforum is in het Portugal wedstrijdtopic. Noem het toeval, noem het een spot, ik benoem alleen de feiten, die beledigingen aan het adres van Nick had nicks met feiten te maken.
*benoemtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je benoemd helemaal niks je speculeert aan de hand van iemands posts![]()
Een ware voetbalfan kijkt voetbal en bij voorkeur zonder 90% van de tijd naar zijn laptopscherm te staren.
Vierkant achter Portugal, sympathie voor België, en voor mijn pool ben ik voor Duitslandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is nu je favoriet dan? Of blijf je vierkant achter het Portugese elftal staan zoals LR suggereert (waar ik natuurlijk geen seconde aan zou twijfelen)
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:56 schreef AF_ het volgende:
Ik wil niet bijdehand doen maar jullie tt loopt een dag achter
Flippie en ik vinden het anders keiharde feiten, maar neem gerust nog een Brand.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je benoemd helemaal niks je speculeert aan de hand van iemands posts![]()
Een ware voetbalfan kijkt voetbal en bij voorkeur zonder 90% van de tijd naar zijn laptopscherm te staren.
Dit verdien ik. Al is het wel een hele makkelijke uitweg.quote:
Flippiee*quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Flippie en ik vinden het anders keiharde feiten, maar neem gerust nog een Brand.
Wcpot moet men niet zo serieus nemen. Ik hoorde dat hij vrachtwagenchauffeur isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vierkant achter Portugal, sympathie voor België, en voor mijn pool ben ik voor Duitsland
[..]Die van de tvsc ook met zijn bijna dinsdag
Doe ffe normaal joh.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:56 schreef AF_ het volgende:
En met deze fmtsnelheid gaat het een week.worden
Flippiee* Zit Lr aan de Brand.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Flippie en ik vinden het anders keiharde feiten, maar neem gerust nog een Brand.
Ik mis een Oranje een beetje, maar misschien kan je dat reactievoetbal van Van Gaal niet zo waarderen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vierkant achter Portugal, sympathie voor België, en voor mijn pool ben ik voor Duitsland
[..]Die van de tvsc ook met zijn bijna dinsdag
Ik had je rug hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ffe normaal joh.
Jammer dat we hier niet zwaaien, dan had het sneller gegaan
[..]
Flippiee* Zit Lr aan de Brand.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ffe normaal joh.
Jammer dat we hier niet zwaaien, dan had het sneller gegaan
[..]
Flippiee* Zit Lr aan de Brand.
Ik ben juist bang dat zodra ik Oranje actief ga supporten, dat het fout gaat. Overigens is er een selfie waarop ik ene plakplaatje op mijn wang heb waarop Iquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mis een Oranje een beetje, maar misschien kan je dat reactievoetbal van Van Gaal niet zo waarderen.
Dankje!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had je rug hoor
En niks van zijn laster geloven.
quote:
Oude flessenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit een mooie foto.
Ja godver. Je zette mij ook wel erg onder drukquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit een mooie foto.
Pics van de selfie waarop je ene plakplaatje op je wang hebt waarop Iquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben juist bang dat zodra ik Oranje actief ga supporten, dat het fout gaat. Overigens is er een selfie waarop ik ene plakplaatje op mijn wang heb waarop IHolland staat. of zo
[..]
Dankje!
[..]![]()
Je bent potverdorie een moderator, zomaar laat je je wegjagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja godver. Je zette mij ook wel erg onder druk
Ik ben weg hier.
Ik zal hem wel even uploadenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pics van de selfie waarop je ene plakplaatje op je wang hebt waarop IHooland staat. of zo
Ik zou je nooit willen wegdragen hoor, ik voel zelfs meer genegenheid voor jou dan voor Jaimy van Mora.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja godver. Je zette mij ook wel erg onder druk
Ik ben weg hier.
Oké. Ik zal extra kracht putten uit je meer dan wonderschone Hup Holland Selfie en doorzetten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent potverdorie een moderator, zomaar laat je je wegjagen.
[..]
Ik zal hem wel even uploaden
Wie dan?quote:
JIj en JVquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Ik zal extra kracht putten uit je meer dan wonderschone Hup Holland Selfie en doorzetten.
[..]
Wie dan?
Ik blijf nog even hangenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent potverdorie een moderator, zomaar laat je je wegjagen.
[..]
Ik zal hem wel even uploaden
Oiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:11 schreef Smoofie het volgende:
Voor pics van flips kun je mij DM'en met 20 euro.
Krijg ik geen vrienden korting. Of ben je nog steeds boos dat ik ongevraagd in je armen sprong?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:11 schreef Smoofie het volgende:
Gedaan, ik ben benieuwd hoe Flips er uit zietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:11 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb DM's ontvangen, van wie zeg ik niet.quote:
.......quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijg ik geen vrienden korting. Of ben je nog steeds boos dat ik ongevraagd in je armen sprong?
Ben ik eigenlijk wel in jouw armen gesprongen? Denkbeeldig doe ik dat namelijk heel vaak, weet niet meer of ik het ook in de praktijk heb gedaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijg ik geen vrienden korting. Of ben je nog steeds boos dat ik ongevraagd in je armen sprong?
Leugenaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb DM's ontvangen, van wie zeg ik niet.
Ow je post het niet hierquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hallo. Dan ben je de eerste uit tvsc die weet hoe ik er uit zie.Dát is eng.
Ik ben serieus, ik twijfel alleen nog of ik de pics moet geven. Dan gaat mijn FOK! reputatie als vertrouweling wel weg.quote:
Stuurt dm en een briefje van 20quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
.......
.......
5 euro overgemaaktquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
.......
.......
Ik betwijfel het. Daar waar je je hoofd wel op Mortaxx zijn schouder hebt gelegdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk wel in jouw armen gesprongen? Denkbeeldig doe ik dat namelijk heel vaak, weet niet meer of ik het ook in de praktijk heb gedaan.
Ik post nooit foto's van mijn gezicht openbaar.quote:
Dat is niet een goed teken natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben serieus, ik twijfel alleen nog of ik de pics moet geven. Dan gaat mijn FOK! reputatie als vertrouweling wel weg.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:16 schreef Smoofie het volgende:
Flips heeft wel tieten, de rest mogen jullie zelf inbeelden.
Was natuurlijk te verwachtenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik post nooit foto's van mijn gezicht openbaar.
[..]
Dat is niet een goed teken natuurlijk
Ik ben niet helemaal tevreden met wat Smoofie mij heeft gestuurd, met wat jij stuurde was ik wel in mijn nopjes.quote:
Zijn schouder was gewoon extreem aanlokkelijk, ik kon ook niet helemaal onder woorden brengen waarom dit nou het geval was.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5 euro overgemaakt
En in mijn verdediging. Je deed zo macho dat ik je sterke armen wel moest testen daarbij had ik door jouw te laat komen al zeker 2 cola's op.
[..]
Ik betwijfel het. Daar waar je je hoofd wel op Mortaxx zijn schouder hebt gelegd
Je brengt me.zo in verwarringquote:
Met zn allen mobiel fokken over hoe gezellig het is?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen komen Paxje en de Nor over de vloer, dus we gaan helemaal los, FOK! style uiteraard.
hahaha watquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal tevreden met wat Smoofie mij heeft gestuurd, met wat jij stuurde was ik wel in mijn nopjes.
Hoezo?quote:
Wie is de Nor?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen komen Paxje en de Nor over de vloer, dus we gaan helemaal los, FOK! style uiteraard.
Zelfs als ze op tijd komt doet ze alsof ze te laat komt. 1 groot maar plezierig mysterie die Flippiee.quote:
Geen idee. Mij moet je niet zo serieus nemenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaha wat
En gelukkig maar dnek ik
[..]
Hoezo?
Ze is altijd modieus te laatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is de Nor?
[..]
Zelfs als ze op tijd komt doet ze alsof ze te laat komt. 1 groot maar plezierig mysterie die Flippiee.
Uiteraard, maar zelfs ik verlang soms wel eens aandacht, dus in een extreem geval ga ik hun posts TR'en.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:22 schreef AF_ het volgende:
[..]
Met zn allen mobiel fokken over hoe gezellig het is?
De Nor is een hardcore voetbal hooligan, je kan hem gezien hebben in afleveringen van de show van Danny Dyerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is de Nor?
[..]
Zelfs als ze op tijd komt doet ze alsof ze te laat komt. 1 groot maar plezierig mysterie die Flippiee.
Dat neem ik mee voor een volgende keerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:24 schreef AF_ het volgende:
[..]
Geen idee. Mij moet je niet zo serieus nemen
Nou, nouuuuuuuuuuuuuuuuu.quote:
Was je daar dan nog niet achterquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat neem ik mee voor een volgende keer
[..]
Nou, nouuuuuuuuuuuuuuuuu.
Wat voor meets doen jullie dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:28 schreef AF_ het volgende:
[..]
Was je daar dan nog niet achter![]()
En niet modieus te laat? Dat kan ook betekenen te vroeg. Plottwist
Jawelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:28 schreef AF_ het volgende:
[..]
Niet werkloos, itt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:31 schreef AF_ het volgende:
De echte vraag van vandaag is natuurlijk. Zijn jullie nu allemaal werkloos of morgen gewoon om 9 op kantoor melden?
Dat is wel een leuk verhaal ja. Wij roepen altijd dat we gaan meeten maar uiteindelijk komt het er nooit van. Laatst was onze vrachtwagenchauffeur wel voorde zoveelste keer in de buurt van studiotje en toen hebben die 2 wel gemeetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor meets doen jullie dan?
Ik mis ook alles alleen maar omdat ik mijn hart heb verpand aan de stad van Nickgod
Ik heb dan ook de cliff van dit seizoen van onderweg naar morgen geschrevenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JawelIk post al een tijdje mee op FOK!.
Behoorlijke plottwist, en een cliffhanger dit
[..]
Niet werkloos, itt.
Student, maarrrrr: vakantie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:31 schreef AF_ het volgende:
De echte vraag van vandaag is natuurlijk. Zijn jullie nu allemaal werkloos of morgen gewoon om 9 op kantoor melden?
Ik riep eerst nooit dat ik zou meeten, maar nu doe ik het de laatste maanden toch geregeld. Komt vooral omdat Paxgod niet te stoppen valt natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:34 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk verhaal ja. Wij roepen altijd dat we gaan meeten maar uiteindelijk komt het er nooit van. Laatst was onze vrachtwagenchauffeur wel voorde zoveelste keer in de buurt van studiotje en toen hebben die 2 wel gemeet
En ik hoorde een gerucht over mansj die morgen naar limburg komt om appelen (14 lentes jong) te meeten en te fietsen
Wij wonen zover uit elkaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Student, maarrrrr: vakantie.
[..]
Ik riep eerst nooit dat ik zou meeten, maar nu doe ik het de laatste maanden toch geregeld. Komt vooral omdat Paxgod niet te stoppen valt natuurlijk.
Mansjestergod, is die niet nog een stukje ouder dan 14? Maar goed he, als het leuk is, is het leuk. Kunnen ze lekker een rondje doen.
Als dit betrekking heeft op Flippiee durf ik te betwijfelen of haar eigen gedrag een plottwist is voor haar zelf. Het kan slechts inhouden dat de door jou aan haar toegeschreven rol niet aansluit met de werkelijkheid...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:28 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dus binnenkort kunnen we les volgen van meneer vermeer?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met studie geschiedenis heb je natuurlijk een redelijke kans op werkloosheid, daarom is het maar goed dat ik nu al zovele goede contacten heb binnen FOk! terwijl mijn echte FOK! carrière nog moet beginnen.
Best knap wel ergensquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:34 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk verhaal ja. Wij roepen altijd dat we gaan meeten maar uiteindelijk komt het er nooit van. Laatst was onze vrachtwagenchauffeur wel voorde zoveelste keer in de buurt van studiotje en toen hebben die 2 wel gemeet
En ik hoorde een gerucht over mansj die morgen naar limburg komt om appelen (14 lentes jong) te meeten en te fietsen
Het erge is dat dit slechts deels een grap isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met studie geschiedenis heb je natuurlijk een redelijke kans op werkloosheid, daarom is het maar goed dat ik nu al zovele goede contacten heb binnen FOk! terwijl mijn echte FOK! carrière nog moet beginnen.
Nou als je een witte chinees gaat aanbidden is het tijd voor een instelling. Tot die tijd voorzie ik geen problemenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dit betrekking heeft op Flippiee durf ik te betwijfelen of haar eigen gedrag een plottwist is voor haar zelf. Het kan slechts inhouden dat de door jou aan haar toegeschreven rol niet aansluit met de werkelijkheid...
Ik snap het niet meer. Ik voel mij net een Witte Chinees.
Dit zou best wel eens kunnen kloppenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dit betrekking heeft op Flippiee durf ik te betwijfelen of haar eigen gedrag een plottwist is voor haar zelf. Het kan slechts inhouden dat de door jou aan haar toegeschreven rol niet aansluit met de werkelijkheid...
Mijn grappen zijn altijd op waarheid gebaseerdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het erge is dat dit slechts deels een grap is
Ik snap ook er ook geen reet meer van, alleen Flips snapt Flips denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zuid Limburg, kijk, daar zou ik niet zomaar meeten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wij wonen zover uit elkaar. 3 personen uit zuid limburg
![]()
Mans komt gewoom richting het zuiden om te fietsen en appelen wilde meeten
Demy de Zeeuw is het hiermee eens. Arno weigert het zelf nog te erkennen alleen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nou als je een witte chinees gaat aanbidden is het tijd voor een instelling. Tot die tijd voorzie ik geen problemen
quote:
Niks mis met zuid limburgquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zuid Limburg, kijk, daar zou ik niet zomaar meeten.
Maar ja, Den Haag was blijkbaar ook niet te ver![]()
Ik post nu vanuit Groningen dus ik ga er vanuit dat mijn post pas over een minuutje of vijf aankomtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Niks mis met zuid limburg
*gepost vanuit Heerlen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik post nu vanuit Groningen dus ik ga er vanuit dat mijn post pas over een minuutje of vijf aankomt
Nu al naar bed, jeetje, heb je een afspraak om 12:00 ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Demy de Zeeuw is het hiermee eens. Arno weigert het zelf nog te erkennen alleen.
[..]
Nu ga ik echt naar bed.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Demy de Zeeuw is het hiermee eens. Arno weigert het zelf nog te erkennen alleen.
[..]
Nu ga ik echt naar bed.
Ik ben redelijk op weg om Flippiee enigszins te doorgronden denk ik, maar gelukkig blijven er nog vele mysteries en positief verrassingen openstaanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap ook er ook geen reet meer van, alleen Flips snapt Flips denk ik.
Nee. Slechts emotioneel en mentaal gebrokenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu al naar bed, jeetje, heb je een afspraak om 12:00 ofzo
Ik ben allang blij dat mijn hoofd aan mijn lichaam vast zit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap ook er ook geen reet meer van, alleen Flips snapt Flips denk ik.
Hehehe Duitserquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:47 schreef AF_ het volgende:
Overigens wilt mijn telefoon wel eens op duitsnetwerk springen
2-0quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat mijn hoofd aan mijn lichaam vast zit.
[..]
Hehehe Duitser
Het uiterlijkmysterie heb ik inmiddels doorgrond, maar de waarheid gebied te zeggen dat deze detective bijzonder lieflijke hulp kreeg van een dame met een oranje sticker op haar wang.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben redelijk op weg om Flippiee enigszins te doorgronden denk ik, maar gelukkig blijven er nog vele mysteries en positief verrassingen openstaan
Wat een avontuur
Voor deze post heb ik mijn router 4x moeten resetten
[..]
Nee. Slechts emotioneel en mentaal gebroken
Misschien daarom wel jaquote:
Weet je Flips, ook ik ben bijzonder blij dat je hoofd nog aan je lichaam vast zit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat mijn hoofd aan mijn lichaam vast zit.
[..]
Hehehe Duitser
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het uiterlijkmysterie heb ik inmiddels doorgrond, maar de waarheid gebied te zeggen dat deze detective bijzonder lieflijke hulp kreeg van een dame met een oranje sticker op haar wang.
Ik stel het zeer op prijs dat je bereid bent je router vier keer te herstarten alleen maar omdat je mij een zo volledig mogelijk antwoord wil geven.
Hihiquote:
Het zou wel heel erg vreemd worden anders natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je Flips, ook ik ben bijzonder blij dat je hoofd nog aan je lichaam vast zit.
quote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet vaak genoeg in vbl kom om te weten welke nickgod derhalve neem ik aan dat jullie hiermee viergever bedoelenquote:
Ik vind dat een bijzonder frustrerende film, het was zo'n goede mogelijkheid om heerlijke nasi of heel eventueel bami op de kaart te zetten, komen ze aan met spaghetti.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:59 schreef Flippiee het volgende:
Jongens, ik heb zojuist Princess and the frog gezien.
Netflix geeft Lady en de Vagebond als optie, zal ik dit doen of niet?
Disney -> disneysterretjes -> helemaal uit het spoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:59 schreef Flippiee het volgende:
Jongens, ik heb zojuist Princess and the frog gezien.
Netflix geeft Lady en de Vagebond als optie, zal ik dit doen of niet?
Geen probleem, ik verwerk dit wel in mijn dagboek. En anders wel als ik mijn dagelijkse huil-in-een-hoekje-met-dekentje-en-tissues moment hebquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat een bijzonder frustrerende film, het was zo'n goede mogelijkheid om heerlijke nasi of heel eventueel bami op de kaart te zetten, komen ze aan met spaghetti.
Sorry voor de spoiler
Wacht wat zeg je nouquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:00 schreef AF_ het volgende:
[..]
Disney -> disneysterretjes -> helemaal uit het spoor
Ik zeg niks. Ik type welquote:
Zonder hoofd kan je er bovendien niet meer met kop en schouders bovenuit steken in de #TeamJohannes subpoulequote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:57 schreef Flippiee het volgende:
Het zou wel heel erg vreemd worden anders natuurlijk
Nickgod gaat over Nick van der Veldengod. Als je hem niet kent: hij is een fantastisch iemand (iedereen is het daar mee eens), meer hoef je niet te wetenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:58 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet vaak genoeg in vbl kom om te weten welke nickgod derhalve neem ik aan dat jullie hiermee viergever bedoelen
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan niet slapen. Netflix raad de laatste 2 afleveringen van Orange aan, doen?
Bijdehante jongeman jij.quote:
Nou, ik ben maar derde. En de nummer 4 en 5 hijgen best wel in mijn nek.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder hoofd kan je er bovendien niet meer met kop en schouders bovenuit steken in de #TeamJohannes subpoule
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan niet slapen. Netflix raad de laatste 2 afleveringen van Orange aan, doen?
Jongeman?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijdehante jongeman jij.
[..]
Nou, ik ben maar derde. En de nummer 4 en 5 hijgen best wel in mijn nek.
[..]Doen
Ik ging voor een woordspeling, helaas heb je niet zoveel uitdrukkingen die gaan over iemand die net boven de subtop hangt, maar anders had ik ongetwijfeld een poging willen wagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijdehante jongeman jij.
[..]
[..]Doen
Ik geloof niet dat appelen meedoet bij de #TeamJohannes subpoule, tenzij hij het wachtwoord heeft geraden.quote:
Ik hoorde dat het wachtwoord flips is liev isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat appelen meedoet bij de #TeamJohannes subpoule, tenzij hij het wachtwoord heeft geraden.
Geloof dat het een inside grap was. Gewoon ja knikken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat appelen meedoet bij de #TeamJohannes subpoule, tenzij hij het wachtwoord heeft geraden.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:09 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het wachtwoord flips is liev is
Het is dat je zo aandringt. Jij ook succes met je Disney klassiekerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijdehante jongeman jij.
[..]
[..]Doen
Ja, joh. Je bent niet oud.quote:
Oh, ik zag je woordspeling wel, maar ik geloof dat ik soort van weigerde om er iets mee te doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ging voor een woordspeling, helaas heb je niet zoveel uitdrukkingen die gaan over iemand die net boven de subtop hangt, maar anders had ik ongetwijfeld een poging willen wagen.
AF_quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:09 schreef AF_ het volgende:
[..]
Inside grap. Alsof jij/jullie die nooit hebben. Lr pls.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof dat het een inside grap was. Gewoon ja knikken.
[..]
Ik ga toch slapen denk ik. Ik heb morgen nog wat verplichtingenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je zo aandringt. Jij ook succes met je Disney klassieker
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof dat het een inside grap was. Gewoon ja knikken.
[..]
Mijn wachtwoord heeft wel wat met flips te maken, maar ik heb LR beloofd dat ik dat onderwerp niet meer zal opdringen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:09 schreef AF_ het volgende:
[..]
Je bent zelf niet oudquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, joh. Je bent niet oud.
Helaas nietDan had ik niet bang geweest.
[..]
Oh, ik zag je woordspeling wel, maar ik geloof dat ik soort van weigerde om er iets mee te doen.Mijn excuses, Johannes.
[..]
AF_
[..]
Inside grap. Alsof jij/jullie die nooit hebben. Lr pls.
[..]
Ik ga toch slapen denk ik. Ik heb morgen nog wat verplichtingen
Nou ik zal dan niet verder vragenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Mijn wachtwoord heeft wel wat met flips te maken, maar ik heb LR beloofd dat ik dat onderwerp niet meer zal opdringen.
Slaap lekkerquote:
Hjb, mijn internet doet het al een paar dagen goed. Roep nou niet zoveel kwaads op mij afquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik ga de volgende keer dat mijn internet eruit klapt ook alsnog slapen. Ik vind het niet erg dat wij dingen gemeen hebben/delen maar falend internet zou ik best willen opgegeven
Mijn internet is eigenlijk best goed, ik sta redelijk hoog in de lijst van mensen met goed genoeg internet om haxball te kunnen hosten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik ga de volgende keer dat mijn internet eruit klapt ook alsnog slapen. Ik vind het niet erg dat wij dingen gemeen hebben/delen maar falend internet zou ik best willen opgegeven
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hjb, mijn internet doet het al een paar dagen goed. Roep nou niet zoveel kwaads op mij af
Daggggg
Werkenquote:
Dat is wel naar ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Series kijken en niet kunnen slapen is anders geen gemakkelijke taak met een wekker om 10:00.
Laat ik het anders formuleren. Ik ben aanwezig. Net een kapsalon gehaald en nu gewoon FOK!ken. Eerste rangeerklus pas rond 5 uur.quote:
De levenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren. Ik ben aanwezig. Net een kapsalon gehaald en nu gewoon FOK!ken. Eerste rangeerklus pas rond 5 uur.
Preciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |