abonnement Unibet Coolblue
pi_141528682
Beste FOK!'ers,

Hier op FOK! lees je vaak over dikke, kortharige feministen. Op de een of andere manier wil dat beeld van feministen maar niet dood. Beste FOK!'ers, ik ben feministe en ik ben niet dik, ik heb lang haar en ik kleed me niet als een vent.

Ooit gehoord van lipstick feminism?

Lipstick feminism is a school of third wave feminism in which women support the belief that it is possible to be a feminist while also displaying femininity, being sex positive, or engaging in other displays of sexuality which earlier generations of feminists once condemned. In the literal sense, lipstick feminists believe that it is possible to wear lipstick and still be called a feminist, since feminism is about much more than how you dress.

Ik durf hier met trots te zeggen dat ik een lippenstiftfeminist ben.

*steekt jullie verwrongen beeld van feministen dood*
pi_141528806
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Joh TS is 17, die krijgt net wat vet op de heupen, d'r borsten zijn gaan groeien (en iets te lang doorgegroeit), en ze begint net een beetje te begrijpen hoe 't allemaal werkt met de bloempjes en de bijtjes.

Ze snapt nog niet helemaal dat sommige dingen (het accentueren van die kenmerken als vrouw, en het reageren daarop als man) nu eenmaal hardcoded in ons DNA zitten, omdat dat nou eenmaal de essentie van ons bestaan op deze aardkloot is.
Als jij serieus denkt dat ik dat niet snap, ligt dat eerder aan het feit dat jij een beetje moeite hebt gehad met het lezen van mijn post.

Voordat je mij aanvalt op mijn leeftijd, mag je eens leren spellen (je typt 'doorgegroeid' met een d) en aangezien je je weer zo verlaagd hebt, ga ik niet meer op je in. Je bent gewoon nog niet volwassen en ik zal een melding van je gedrag maken bij de admins.
pi_141528888
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:42 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Als jij serieus denkt dat ik dat niet snap, ligt dat eerder aan het feit dat jij een beetje moeite hebt gehad met het lezen van mijn post.

Voordat je mij aanvalt op mijn leeftijd, mag je eens leren spellen (je typt 'doorgegroeid' met een d) en aangezien je je weer zo verlaagd hebt, ga ik niet meer op je in. Je bent gewoon nog niet volwassen en ik zal een melding van je gedrag maken bij de admins.
Dat heb je al gedaan, en dat topic is gesloten schat :* Overigens is dit het derde (goed; vierde als je voorgaande topic in deze reeks ook meetelt) waar ik in reageer, naast dat belachelijke topic over je gleuf :') Dus je overdrijft rijkelijk met dat ik in al je topics zou reageren.

Verder heb ik echt het idee dat je het allemaal niet helemaal snapt inderdaad, en je gewoon graag een verhaal wil hebben, en aandacht, dus ga je maar een bepaalde cause steunen, en dat is dan toch alleen maar mooi meegenomen als het nog zo'n hippe naam heeft ook! :D

Al moet ik zeggen dat je R&P topic ook wel het een en ander verklaarde, je kan er natuurlijk niet zelf echt iets aan doen hé :*
pi_141528939
Alleen al het feit dat een groep feministen zich wil onderscheiden van de conventionele feminist laat al zien dat de beweging in het algemeen al een faal is.
pi_141528990
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:47 schreef Dimens het volgende:
Alleen al het feit dat een groep feministen zich wil onderscheiden van de conventionele feminist laat al zien dat de beweging in het algemeen al een faal is.
Dus de hele beweging faalt omdat er bepaalde mensen zijn die denken dat alle feministen kortharige, dikke mannenhaters zijn en wij willen laten zien dat dit niet zo is? :')
pi_141529019
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja hoor, een topbestuurder in een topfunctie aan de top van 1 van Europa's grootste economieën zou het vast verkeerd zien ten opzichte van een 17 jarige scholier die haar diploma nog moet halen. Ahum.
Ik heb gelezen dat Angela Merkel het feit dat ze een vrouw was juist niet wilde benadrukken, dus waar is die bron waarin ze zegt dat je je niet als een vrouw moet gedragen om aan de top te komen?
pi_141529055
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:50 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Dus de hele beweging faalt omdat er bepaalde mensen zijn die denken dat alle feministen kortharige, dikke mannenhaters zijn en wij willen laten zien dat dit niet zo is? :')
Dat zei ik niet.
pi_141529083
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:53 schreef Fera het volgende:

[..]

Over het algemeen is dat het kenmerk van een vrouw, al dan niet met overgewicht. En een speciale BH kopen om het spleetje uit te laten komen is het perfecte voorbeeld van pronken met je vrouwelijke assets om te laten zien: "Hé alpha's met goede genen, laat mij alsjeblieft de moeder van jullie kind worden! Ik heb al twee goede punten die in mijn voordeel spreken".
Al dan niet met overgewicht? :') Laat me niet lachen, wat een jaloezie zeg. :') Grote borsten hebben gaat over verhoudingen, dus je hebt even veel slanke vrouwen met grote borsten als dikke vrouwen met grote borsten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yalesa op 25-06-2014 16:17:58 ]
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:55:30 #9
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_141529103
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:54 schreef Yalesa het volgende:
dus je hebt even veel slanke vrouwen met grote borsten als dikke.
Uh-huh
pi_141529123
Oh, dit gaat niet over feminisme. Onduidelijke TT.
pi_141529154
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar hopen dat ze over een jaar of 3 genoeg bijgelezen is om de evolutie der mensch wel te begrijpen.
Jij moet misschien ook weer terug naar de basisschool om te leren lezen, als je überhaupt mijn post al bekeken hebt.
pi_141529200
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zal nog een geheim van het leven met je delen; het is niet eerlijk. Wil je iets bereiken, moet je het zelf doen. Ik wilde ooit topvoetballer worden, maar mijn fysieke gesteldheid liet het niet toe. In plaats van mezelf te bombarderen tot een Don Quichot (je kent hem wel neem ik aan) en regels te willen invoeren die mij tot profvoetballer zouden maken ging ik simpelweg op zoek naar andere dingen waar ik goed in was. Moet je ook eens proberen ;)
Hiermee wil je dus zeggen dat het voor vrouwen vanzelfsprekend niet mogelijk is om een topfunctie te bekleden, als ik dit had geloofd, was ik geen feministe geworden. Er zijn weldegelijk vrouwen in topfuncties met kinderen.
pi_141529227
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:55 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar met wie moeten vrouwen die baby's maken?

Juist.
Ik zeg niet dat mannen ze niet aantrekkelijk vinden, ik zeg dat het de hoofdgedachte achter brede heupen is om kinderen succesvol op de wereld te zetten, dat ze aantrekkelijk worden gevonden is een vanzelfsprekende bijkomstigheid.
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:01:22 #14
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_141529256
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:00 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat mannen ze niet aantrekkelijk vinden, ik zeg dat het de hoofdgedachte achter brede heupen is om kinderen succesvol op de wereld te zetten, dat ze aantrekkelijk worden gevonden is een vanzelfsprekende bijkomstigheid.
Ja, want brede heupen zijn erg nuttig bij het baren :?
pi_141529259
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:57 schreef Fera het volgende:

[..]

Wow.

Even mijn slipje verschonen. :@
En dan mij een aandachtshoer noemen. :')
pi_141529302
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja, want brede heupen zijn erg nuttig bij het baren :?
Ja, common knowledge.
pi_141529312
Feminisme is seksuele discriminatie, punt.

Gelijkwaardigheid (niet gelijkheid) van beide geslachten zou het uitgangspunt moeten zijn, niet het positief discrimineren van één geslacht.
pi_141529332
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dat fysiek erg leuk vinden ligt vast in je genen. En laat die genen je nou net vertellen dat je op brede heupen valt als man zijnde, en de cirkel is weer rond *O*

Snappez-vous TS?
Zucht. Lezen... Ik ontken niet dat brede heupen aantrekkelijk worden gevonden en voor de rest ga ik niet telkens weer mijn woorden herhalen.
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:04:38 #19
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_141529356
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:02 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Ja, common knowledge.
En als je nou brede heupen en een smal bekken hebt? Wat is dan de toegevoegde waarde van je brede heupen :?
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:14:30 #20
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141529659
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:59 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Hiermee wil je dus zeggen dat het voor vrouwen vanzelfsprekend niet mogelijk is om een topfunctie te bekleden, als ik dit had geloofd, was ik geen feministe geworden. Er zijn weldegelijk vrouwen in topfuncties met kinderen.
Over begrijpend lezen gesproken, je kan er zelf ook wat van. Ik zeg dat mannen EN vrouwen over de hele wereld aspecten op mentaal en fysiek gebied kunnen missen om ooit een topfunctie uit te kunnen voeren. Daarvoor hoef je geen kut te hebben, om maar even op jouw niveau te spreken.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:14:54 #21
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141529674
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Zucht. Lezen... Ik ontken niet dat brede heupen aantrekkelijk worden gevonden en voor de rest ga ik niet telkens weer mijn woorden herhalen.
Je lult jezelf klem, maar dat geeft niet.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_141529718
Maar zoals gewoonlijk zal dit probleemverhaal voornamelijk ontsproten zijn aan persoonlijke onzekerheid, zoals meestal het geval met feministen: SEX / Spleetje tussen de borsten krijgen lukt niet (serieus topic)

Niet hatelijk bedoeld overigens, slechts observerend. Barbies (ik ben ook geen fan van zogenaamde picture perfect vrouwen, vervelende types meestal) hoor je namelijk nooit klagen over seksuele ongelijkheid.
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:16:39 #23
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141529735
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:57 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Jij moet misschien ook weer terug naar de basisschool om te leren lezen, als je überhaupt mijn post al bekeken hebt.
Ik lees vooral veel prietpraat van iemand die niet zo goed weet hoe de wereld in elkaar zit op haar leeftijd. En dat is ook logisch, je zal straks opgroeien en meer van de wereld gaan zien en snappen, en dan gaan die denkbeelden die je nu hebt vanzelf minder worden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:19:02 #24
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141529814
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:16 schreef TimMer1981 het volgende:
Maar zoals gewoonlijk zal dit probleemverhaal voornamelijk ontsproten zijn aan persoonlijke onzekerheid, zoals meestal het geval met feministen: SEX / Spleetje tussen de borsten krijgen lukt niet (serieus topic)

Niet hatelijk bedoeld overigens, slechts observerend. Barbies (ik ben ook geen fan van zogenaamde picture perfect vrouwen, vervelende types meestal) hoor je namelijk nooit klagen over seksuele ongelijkheid.
Dat TS geen feminist is in de zin van het woord geeft ze zelf ook toe. Wat ze dan wel is, dat is nog onderwerp van discussie. Ik denk vooral een puberaal ingesteld meisje met inderdaad wat uiterlijke onzekerheden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')