Beste FOK!'ers,
Je hebt bepaalde mensen hier op FOK! die zich niet kunnen gedragen (zacht uitgedrukt), maar die gewoon hun gang mogen blijven gaan (want ze krijgen nooit op hun kop van de admins, mods en mede-FOK!'ers. Daarover deze klacht.
Laatst heb ik een topic aangemaakt
R&P / Voor de mensen die het moeilijk hebbenIn dit topic zeg ik dat ik autistisch ben, in een sociaal isolement zit, vroeger ernstig ben gepest op school (paar jaar terug, ik ben 17) en thuis ben geslagen, uitgescholden en bedreigd. Het topic was bedoeld om andere mensen die in een rotsituatie hebben gezeten/nog steeds zitten een hart onder de riem te steken, omdat er keren zijn geweest (en die zijn er soms nog) dat ik dat ook nodig had. Er zijn twee users, waarvan er een nog doorgaat, die zich in meerdere topics al op ronduit grove wijze hebben geuit tegenover mij.
In het bovengenoemde topic zegt diegene:
quote:
Op dinsdag 1 juli 2014 15:04 schreef Scorpie het volgende:[..]
Ik geloof niet zo in dat psychologische gelul in de ruimte van een puber die nog nat achter de oren is en te koop loopt met haar (zelf bedachte?) labeltjes en stoornisjes.
Laat mij maar lekker mijn ding doen, hier geen gebrek aan vrienden, geen sociaal isolement of andere zelfverzonnen kwaaltjes of labeltjes waardoor ik de [zieligheidskaart moet spelen/feministje moet spelen/mijn cup G moet accentueren *] op een digitaal forum in een ultieme poging aandacht te krijgen.
* doorhalen wat niet van toepassing is .
quote:
Op dinsdag 1 juli 2014 15:17 schreef Scorpie het volgende:[..]
Volgens mij heb je geen idee tegen wie je het hebt.
[..]
Ik, erge dingen meegemaakt? Meid, het ergste wat mij ooit is overkomen is dat ik tijdens de judo een keer binnen 9 seconden op de mat lag

dat deed mijn 12 jarig egotje toen behoorlijk wat pijn

Voor mij geen stoornisjes, angsten of andersoortig geneuzel waardoor mijn leven volgens jouw zeggen niet voldoet aan het ideaalplaatje

geloof me maar, mijn leven ziet er zeer rooskleurig uit en ik heb dan ook niks te klagen. Jouw verhaaltjes zijn voor mij een prima tussendoortje om de koffiepauze mee door te komen, tijdverdrijf en vermaak

[..]
Nou nee hoor, mods zijn wel gewend aan het feit dat ik mensen zo af en toe terugbreng van een roze wolk, zeker als ze menen de wijsheid over van alles in pacht te hebben of met geweldige dooddoeners aan te komen als 'positief denken, dan gaat het vanzelf goed' terwijl je tot je nek in een depressie zit

En als je hierover al gaat piepen als feminist zijnde wens ik je veel succes in je latere leven, je bent dan wel errug weinig gewend.
Dit zijn nog lang niet de meest grove dingen die hij heeft gezegd. Ik vind het schandelijk dat zo'n figuur gewoon zijn gang mag gaan, ondanks de ontelbare reports van mij aan de moderators.
Klacht: mensen die geen manieren hebben en hun gang mogen blijven gaan.
P.S. Alle mensen die wél normaal hebben gereageerd in mijn topic: bedankt

. Jullie zouden natuurlijk niet in de schaduw moeten staan van één grof iemand.
Edit: Ok, Loveless85, omdat je eventjes niet van je liet horen (waarschijnlijk was je computer gecrasht

), wilde ik je naam niet noemen. Jij was echter vaak nog grover dan Scorpie.
In dit topic laat je je weer van je beste kant zien:
quote:
quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door Yalesa op 01-07-2014 16:57:13 ]