quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in dat psychologische gelul in de ruimte van een puber die nog nat achter de oren is en te koop loopt met haar (zelf bedachte?) labeltjes en stoornisjes.
Laat mij maar lekker mijn ding doen, hier geen gebrek aan vrienden, geen sociaal isolement of andere zelfverzonnen kwaaltjes of labeltjes waardoor ik de [zieligheidskaart moet spelen/feministje moet spelen/mijn cup G moet accentueren *] op een digitaal forum in een ultieme poging aandacht te krijgen.
* doorhalen wat niet van toepassing is .
Dit zijn nog lang niet de meest grove dingen die hij heeft gezegd. Ik vind het schandelijk dat zo'n figuur gewoon zijn gang mag gaan, ondanks de ontelbare reports van mij aan de moderators.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen idee tegen wie je het hebt.
[..]
Ik, erge dingen meegemaakt? Meid, het ergste wat mij ooit is overkomen is dat ik tijdens de judo een keer binnen 9 seconden op de mat lagdat deed mijn 12 jarig egotje toen behoorlijk wat pijn
Voor mij geen stoornisjes, angsten of andersoortig geneuzel waardoor mijn leven volgens jouw zeggen niet voldoet aan het ideaalplaatje
geloof me maar, mijn leven ziet er zeer rooskleurig uit en ik heb dan ook niks te klagen. Jouw verhaaltjes zijn voor mij een prima tussendoortje om de koffiepauze mee door te komen, tijdverdrijf en vermaak
[..]
Nou nee hoor, mods zijn wel gewend aan het feit dat ik mensen zo af en toe terugbreng van een roze wolk, zeker als ze menen de wijsheid over van alles in pacht te hebben of met geweldige dooddoeners aan te komen als 'positief denken, dan gaat het vanzelf goed' terwijl je tot je nek in een depressie zit
En als je hierover al gaat piepen als feminist zijnde wens ik je veel succes in je latere leven, je bent dan wel errug weinig gewend.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
Al die mensen die het voor TS opnemen en zo hopen in haar 17-jarige krappe grotje te mogen komen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
Of nou ja krappe grotje...gezien haar jeugd zal dat ook wel al aardige de vernieling in zijn geholpen
Mijn klacht is niet alleen het gedrag van deze ene persoon, het is vooral het gedrag van bepaalde (gefrustreerde) FOK!'ers die geen manieren kennen en die hun gang mogen blijven gaan van de admins en de mods.quote:
Vogeltjesdans, Brummetje en Life2.0?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:42 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Mijn klacht is niet alleen het gedrag van deze ene persoon, het is vooral het gedrag van bepaalde (gefrustreerde) FOK!'ers die geen manieren kennen en die hun gang mogen blijven gaan van de admins en de mods.
Valt me behoorlijk tegen van een mod.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
Ahw wat vervelend voor jeKomt wel goed schatje, koetsjie koetsjie
![]()
![]()
Het zit hier vol met mongolen, wen er maar aan. Beetje het stakkerputje van het Nederlandse internet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:42 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Mijn klacht is niet alleen het gedrag van deze ene persoon, het is vooral het gedrag van bepaalde (gefrustreerde) FOK!'ers die geen manieren kennen en die hun gang mogen blijven gaan van de admins en de mods.
Als ik de reacties zo lees, vermoed ik dat ik in een slangennest vol Scorpies ben gesprongen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:44 schreef EDMAN- het volgende:
aiiii, jammer dat je dit in KLB komt doen. Beter een MOD pm'en. Nu ga je eraan
Yuuuuuuuuuup, al ben ik niet zo uiteraard.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:45 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Als ik de reacties zo lees, vermoed ik dat ik in een slangennest vol Scorpies ben gesprongen.
Omdat hij niet mee gaat in jouw gezwelg in zelfmedelijden? Groei op ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:43 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Deze waren ook niet de grofste, het waren mijn de laatste grove dingen die hij gepost heeft.
En houd dat zo voor altijd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuuup, al ben ik niet zo uiteraard.
Zelfmedelijden?! Lees mijn OP eens goed, jongen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat hij niet mee gaat in jouw gezwelg in zelfmedelijden? Groei op ofzo
Ik betaal jouw uitkering, doe eens lief en vol respect tegen mij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:47 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft het juist over mensen zoals jij.
Ik heb nooit lelijk tegen jou gedaan hoor. Lees je eigen reacties op mij maar eens na. Wie doet er lelijk?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik betaal jouw uitkering, doe eens lief en vol respect tegen mij.
Als ze eens omlaag kwamen, dan wisten ze wat er speelde rond het volk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:48 schreef Pharkus het volgende:
Hier zouden de hoge heren eens iets aan moeten doen
Ik betaal jouw uitkering, doe eens lief en vol respect tegen mij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nooit lelijk tegen jou gedaan hoor. Lees je eigen reacties op mij maar eens na. Wie doet er lelijk?
Maar wie is er lelijk, dat is ook van belangquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nooit lelijk tegen jou gedaan hoor. Lees je eigen reacties op mij maar eens na. Wie doet er lelijk?
Verzonnen topicsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:39 schreef Yalesa het volgende:
In dit topic zeg ik dat ik autistisch ben, in een sociaal isolement zit, vroeger ernstig ben gepest op school (paar jaar terug, ik ben 17) en thuis ben geslagen, uitgescholden en bedreigd
Ik vind wel dat ik mag verwachten dat mensen beleefd met elkaar omgaan op het internet, ja. Het is toch behoorlijk trashy om je manieren over boort te gooien, omdat je anoniem bent?quote:
dat nog niet gedaan hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
Al die mensen die het voor TS opnemen en zo hopen in haar 17-jarige krappe grotje te mogen komen
Nou ik lees nu dus die discussie tussen Scorpie en jou en ik ben volledig #TeamScorpie. Je komt over als een gigantisch onsympathiek persoonquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:47 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Zelfmedelijden?! Lees mijn OP eens goed, jongen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:10 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Deze post laat ook al zien dat ook jij iets hebt aan mijn OP.Aan je reactie valt te zien dat jij het gedeelte waarin ik zeg dat je een positieve instelling moet hebben nog niet helemaal onder de knie hebt, dat komt misschien nog wel, hoop houden, dat doe ik ook.
Ik snap dat je erge dingen hebt meegemaakt in je leven (daar ga ik wel van uit gezien je taalgebruik), maar dat geeft je nog niet het recht om op deze manier te reageren. Als je je aanleert om aardig tegen mensen te zijn (of in ieder geval niet zo gemeen), zul je vanzelf vast en zeker vrienden krijgen. Dan ga je vanzelf ook aardiger reageren op mensen, want dan voel je je niet zo rot en zo kom je in een opwaartse spiraal terecht.
Je hebt geluk dat de moderators blijkbaar vakantie aan het houden zijn, anders hadden ze je vast op je donder gegeven voor dit gedrag van je.
pascals wagerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
Crew bashquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:42 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Voor wie het nog niet snapt; ze is gewoon een ongelofelijke aandachtshoer. Niveau'tje SHE en dan x50.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ik lees nu dus die discussie tussen Scorpie en jou en ik ben volledig #TeamScorpie. Je komt over als een gigantisch onsympathiek persoon
[..]
Dit soort shit is wel dodelijk vermoeiendquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:17 schreef Scorpie het volgende:
Nou nee hoor, mods zijn wel gewend aan het feit dat ik mensen zo af en toe terugbreng van een roze wolk, zeker als ze menen de wijsheid over van alles in pacht te hebben of met geweldige dooddoeners aan te komen als 'positief denken, dan gaat het vanzelf goed' terwijl je tot je nek in een depressie zit
Sorry van die ene keer. Heb daarvoor terecht straf gehad.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik betaal jouw uitkering, doe eens lief en vol respect tegen mij.
Eenschquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:53 schreef Ridocar het volgende:
Dit is FOK!. Hier vind je geen gewenst gedrag en medelijden als je dat probeert af te dwingen. Zeker niet als je iedere keer de autismekaart trekt.
"If you can't stand the heat, get out of the kitchen."
Dat heeft het zelden of nooit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:45 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Als ik de reacties zo lees, vermoed ik dat ik in een slangennest vol Scorpies ben gesprongen.
Mods en admins pm'en had geen zin.
Op een forum niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Maar wie is er lelijk, dat is ook van belang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |