abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2014 @ 09:30:48 #1
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_141755761
Is het niet vreemd dat Van Persie de aanvoerder is terwijl Robben overduidelijk de natuurlijke leider is? Daarnaast presteert Robben ook beter.

Ik vind daarom dat Robben eerste aanvoerder moet worden. Het is krampachtig om RvP aanvoerder te laten zijn terwijl iedereen weet dat hij niet de echte leider is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_141755776
Laten we nou wel de harmonie bewaren in de groep. Dit kan altijd na het wk nog
  dinsdag 1 juli 2014 @ 09:35:21 #3
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_141755835
sterspeler is niet meteen aanvoerder he

daar moet je nog specifieke kwaliteiten voor hebben
en dat robben schittert betekent niet dat hij een geboren leider is

ik zie dat veel meer bij de jong en persie
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 09:41:50 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_141755924
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 09:35 schreef mokkiemok het volgende:

_O_
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 1 juli 2014 @ 09:43:59 #5
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_141755968
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 09:30 schreef TC03 het volgende:
[quote]Daarnaast presteert Robben ook beter.
Dat is dus totaal irrelevant voor de rol van aanvoerder. In mijn werk heeft mijn teamleider noch de kennis, noch de ervaring, om mijn werk te doen. Ben ik dan een betere teamleider ?
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_141756009
Boeiend, dus omdat hij een paar wedstrijdjes beter balt dan van Persie moet hij gelijk aanvoerder worden? En dan speelt hij de volgende wedstrijd kut en doet Depay het goed, en dan Depay aanvoerder, en de wedstrijd daarna Blind, etc. etc.?

Het loopt zo toch lekker, volgens mij accepteert iedereen van Persie, dus waarom nu onrust in de groep gaan brengen door van Persie de band af te nemen?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 09:59:16 #7
381517 Zapata
held op sokken
pi_141756206
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 09:43 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Dat is dus totaal irrelevant voor de rol van aanvoerder. In mijn werk heeft mijn teamleider noch de kennis, noch de ervaring, om mijn werk te doen. Ben ik dan een betere teamleider ?
nee, die man is overbodig
pi_141756335
Misschien presteert Robben wel zo goed omdat hij niet de aanvoerdersband om heeft. Daarbij gaat het prima zo toch, waarom dan veranderen?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_141756345
Je hebt geen bandje nodig om aanvoerder te zijn.
pi_141756635
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 09:59 schreef Zapata het volgende:

[..]

nee, die man is overbodig
Dat ligt er nogal aan wat er nog meer moet gebeuren. Als het werk over 10 man verdeelt moet worden kan het best handig zijn een teamleider te hebben. Of als er overleg tussen verschillende teams met andere taken plaats moet vinden. Zijn zo nog 100 redenen te verzinnen waarom die man niet overbodig is.
pi_141756678
Van Persie is nooit zo goed als Robben geweest voor Nederland. Hij is captain omdat hij de lieveling van Van Gaal is.

Misschien iets voor na het WK
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:22:51 #12
53267 TC03
pi_141756701
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 09:35 schreef mokkiemok het volgende:

Ik zeg ook niet dat Robben een natuurlijke leider is OMDAT hij schittert.

Ik zeg dat Robben een natuurlijke leider is die 'toevallig' tegelijkertijd schittert. Meer dan RVP.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:23:38 #13
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_141756709
Van Persie wil toch nooit een interview geven een dag voor de wedstrijd? :{w
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:24:05 #14
53267 TC03
pi_141756718
quote:

[..]

Jouw werk is niet relevant voor dit topic.

Tevens denk ik dat als je een groep van 10 automonteurs hebt, de monteur met de meeste ervaring en kunde zeker weten een leidersrol op zich zal nemen.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:24:59 #15
53267 TC03
pi_141756734
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
Boeiend, dus omdat hij een paar wedstrijdjes beter balt dan van Persie moet hij gelijk aanvoerder worden? En dan speelt hij de volgende wedstrijd kut en doet Depay het goed, en dan Depay aanvoerder, en de wedstrijd daarna Blind, etc. etc.?

Het loopt zo toch lekker, volgens mij accepteert iedereen van Persie, dus waarom nu onrust in de groep gaan brengen door van Persie de band af te nemen?
Nee, hij moet aanvoerder worden omdat het een veel grotere persoonlijkheid is dan RVP, niet omdat hij beter speelt.
pi_141756799
Jaren lang wordt de man van glas afgezeken en nu is hij ineens de grote leider.... :')
pi_141756808
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, hij moet aanvoerder worden omdat het een veel grotere persoonlijkheid is dan RVP, niet omdat hij beter speelt.
Volgens mij ga je er meer onrust mee creëren dan dat het echt voordeel oplevert.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:30:49 #18
53267 TC03
pi_141756850
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:28 schreef Rekkie het volgende:
Jaren lang wordt de man van glas afgezeken en nu is hij ineens de grote leider.... :')
Ja, wat is je punt? Alleen het heden telt.
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Volgens mij ga je er meer onrust mee creëren dan dat het echt voordeel oplevert.
Ik denk dat je er onrust mee kan voorkomen.
pi_141756879
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat je er onrust mee kan voorkomen.
Ik denk dat die onrust er nooit gaat komen. Ze zijn van beide niveau'tje, Robben is ook jarenlang verguist om z'n egoisme en fopduiken, en nu laat hij het 4 wedstrijdjes wel zien en is hij gelijk de grote man, terwijl RvP het de eerste 2 wedstrijden ook prima doet, toen een wedstrijd geschorst was, en daarna door de hitte niet echt kon presteren, en dan moet meteen Robben maar aanvoerder worden. Lijkt me onzin.
pi_141756908
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mijn punt is dat de je een leidersrol opbouwt en niet op basis van een paar wedstrijden vergaart, tenzij de andere persoon dusdanig laat afweten, wat totaal niet het geval is.

Robben is tweede in de pickorder en daar vaart iedereen prima bij. Zelden zo'n uitgebalanceerd team gezien.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:34:20 #21
53267 TC03
pi_141756914
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk dat die onrust er nooit gaat komen. Ze zijn van beide niveau'tje, Robben is ook jarenlang verguist om z'n egoisme en fopduiken, en nu laat hij het 4 wedstrijdjes wel zien en is hij gelijk de grote man, terwijl RvP het de eerste 2 wedstrijden ook prima doet, toen een wedstrijd geschorst was, en daarna door de hitte niet echt kon presteren, en dan moet meteen Robben maar aanvoerder worden. Lijkt me onzin.
Die prestaties zijn bijzaak. Het gaat erom dat Robben veel meer persoonlijkheid heeft. Dat zie je aan hoe ze zich in de media manifesteren. Van Persie kan enkel cliché's voorzien van Marokkaans accent uiten, terwijl Robben gewoon zelfverzekerd zegt wat ie denkt.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:35:29 #22
53267 TC03
pi_141756946
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Mijn punt is dat de je een leidersrol opbouwt en niet op basis van een paar wedstrijden vergaart, tenzij de andere persoon dusdanig laat afweten, wat totaal niet het geval is.

Robben is tweede in de pickorder en daar vaart iedereen prima bij. Zelden zo'n uitgebalanceerd team gezien.
Die leidersrol heeft Robben niet alleen op basis van een paar wedstrijden hoor.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:36:04 #23
8252 mvdejong
pi_141756961
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jouw werk is niet relevant voor dit topic.

Tevens denk ik dat als je een groep van 10 automonteurs hebt, de monteur met de meeste ervaring en kunde zeker weten een leidersrol op zich zal nemen.
Dat is een aanpak die in de praktijk heel wat teams grondig verziekt heeft, en carrieres vernietigd.

Een vakman zijn wil niet zeggen dat je in staat bent je mensen aan te sturen, en je mensen naar het kader te vertegenwoordigen. Dat zijn hele andere vaardigheden (sociaal, communicatief), en het maakt geen zak uit of dat voetbal, auto-techniek of automatisering betreft.

Ik heb zat projecten zien mislukken doordat de project- en/of team-leiding werd gedaan door zeer ervaren automatiseerders die als volgende carriere-stap de techniek gingen verruilen voor een meer managende rol, en al stuur je iemand een jaar op cursussen en training, als hij geen "leider" is, dan zal hij het ook nooit worden, en te vaak is dan de hele carriere van de betreffende persoon ten einde.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
pi_141756978
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die prestaties zijn bijzaak. Het gaat erom dat Robben veel meer persoonlijkheid heeft. Dat zie je aan hoe ze zich in de media manifesteren. Van Persie kan enkel cliché's voorzien van Marokkaans accent uiten, terwijl Robben gewoon zelfverzekerd zegt wat ie denkt.
Maar het werkt, het gaat goed, het team lijkt het te accepteren zoals het is, maar dan moet het toch verandert worden omdat Robben wat leuke grapjes maakt over een gouden pik, en van Persie niet? :D
pi_141756993
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die leidersrol heeft Robben niet alleen op basis van een paar wedstrijden hoor.
Dat is jouw mening, net zoals het jouw mening ten aanzien van RvP en zijn clichés en Marokkaanse uitingen.

Gelukkig de Bondscoach een andere mening toegedaan die gebaseerd is op meer ervaring dan louter de paar minuten die op TV worden getoond.
pi_141757000
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:36 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Dat is een aanpak die in de praktijk heel wat teams grondig verziekt heeft, en carrieres vernietigd.

Een vakman zijn wil niet zeggen dat je in staat bent je mensen aan te sturen, en je mensen naar het kader te vertegenwoordigen. Dat zijn hele andere vaardigheden (sociaal, communicatief), en het maakt geen zak uit of dat voetbal, auto-techniek of automatisering betreft.

Ik heb zat projecten zien mislukken doordat de project- en/of team-leiding werd gedaan door zeer ervaren automatiseerders die als volgende carriere-stap de techniek gingen verruilen voor een meer managende rol, en al stuur je iemand een jaar op cursussen en training, als hij geen "leider" is, dan zal hij het ook nooit worden, en te vaak is dan de hele carriere van de betreffende persoon ten einde.
Dit ook ja, ik denk zelfs dat Robben teveel self-centered is om aanvoerder te zijn. Prima in z'n rol als voetballer dat hij vaak voor de actie gaat, maar iemand als RvP is veel meer bezig met het team naar mijn idee.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:38:31 #27
53267 TC03
pi_141757023
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:36 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Uiteraard moet een leider leiderschapskwaliteiten hebben. Mijn punt is juist dat RVP deze niet heeft en Robben wel.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:39:48 #28
53267 TC03
pi_141757053
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar het werkt, het gaat goed, het team lijkt het te accepteren zoals het is, maar dan moet het toch verandert worden omdat Robben wat leuke grapjes maakt over een gouden pik, en van Persie niet? :D
Ja om problemen in de toekomst te voorkomen. Als je twee kapiteins op 1 schip hebt geeft dat vroeg of laat frictie.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:40:40 #29
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_141757077
quote:

[..]

Gezien deze teamleider op het veld staat; ja.
pi_141757097
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:39 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja om problemen in de toekomst te voorkomen. Als je twee kapiteins op 1 schip hebt geeft dat vroeg of laat frictie.
Dus dan moet je tijdens een groot toernooi waar de rolverdeling al duidelijk is en iedereen bezig is met de wedstrijden, de boel maar omgooien?

Lijkt me een, op z'n zachts gezegd, ongelukkig moment.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:42:28 #31
8252 mvdejong
pi_141757111
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:40 schreef xzaz het volgende:

[..]

Gezien deze teamleider op het veld staat; ja.
Zo ? De chef-monteur staat ook in de garage, de team-leider zit ook in de project-ruimte (en er zijn op kleinere projecten vaak genoeg team-leiders die die rol in deeltijd doen naast een rol als "gewoon" team-lid).
pi_141757312
Eigenlijk zou BMI aanvoerder moeten zijn, gewoon omdat hij zoveel stijl heeft.
pi_141757382
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:39 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin dan de andere kapitein aanvoerder te maken? Volgens die redenatie zou je een van de kapiteins van het schip af moeten gooien. Overigens lijkt Robben het helemaal dikke prima te vinden, die man is de sterspeler en dat is genoeg voor hem. Dan hoef je ook nog niet zonodig die band om te hebben.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:59:06 #34
53267 TC03
pi_141757461
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin dan de andere kapitein aanvoerder te maken? Volgens die redenatie zou je een van de kapiteins van het schip af moeten gooien. Overigens lijkt Robben het helemaal dikke prima te vinden, die man is de sterspeler en dat is genoeg voor hem. Dan hoef je ook nog niet zonodig die band om te hebben.
Zoals ik al zei, om problemen in de toekomst te voorkomen. Zolang je wint is alles prima, maar als het even wat minder gaat kan dat lastig worden.

Van Persie hoeft niet van het schip af, hij hoeft alleen geen kapitein meer te zijn. Ik denk dat hij dan ook beter gaat spelen. Iemand die geforceerd tegen beter weten in tot leider wordt gebombardeerd speelt denk ik niet vrijuit.
pi_141757495
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, om problemen in de toekomst te voorkomen. Zolang je wint is alles prima, maar als het even wat minder gaat kan dat lastig worden.

Van Persie hoeft niet van het schip af, hij hoeft alleen geen kapitein meer te zijn. Ik denk dat hij dan ook beter gaat spelen. Iemand die geforceerd tegen beter weten in tot leider wordt gebombardeerd speelt denk ik niet vrijuit.
Het is een toernooi, dat weet je hé? Je hebt max nog 3 wedstrijden te spelen, dus ik denk dat je nu meer onrust veroorzaakt dan wegneemt als je ineens zonder aanwijsbare reden RvP z'n band afneemt. Het is net zo goed nog onze sterspeler, daar verandert 1 minder wedstrijdje niet zoveel aan.

Over 2 jaar is pas het volgende toernooi, andere bondscoach etc, wellicht loopt Strootman of Cillessen dan met die band om.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:04:16 #36
53267 TC03
pi_141757594
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het is een toernooi, dat weet je hé? Je hebt max nog 3 wedstrijden te spelen, dus ik denk dat je nu meer onrust veroorzaakt dan wegneemt als je ineens zonder aanwijsbare reden RvP z'n band afneemt. Het is net zo goed nog onze sterspeler, daar verandert 1 minder wedstrijdje niet zoveel aan.
Nouja dat denk ik dus niet.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:09:11 #37
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_141757730
Vind het ietwat ergerlijk hoe iedereen ineens met Robben wegloopt. Om zijn prestaties, prima, maar buiten het veld vind ik het maar een beetje een irritant mannetje. Ik geloof hem gewoon niet zo, telkens die dikke smile, telkens de door de wol geverfde leider uithangen die zo trots is op 'zijn jongens'. Die actie met Huntelaar ook weer, best aardig van hem natuurlijk, maar ik vind het allemaal zo nep en berekenend aanvoelen.
En iedereen is ook weer vergeten hoe hij Bertje uitschold 2 jaar geleden tijdens het EK. Vervelend mannetje.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:19:48 #38
53267 TC03
pi_141758080
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:09 schreef Guanabana het volgende:
En iedereen is ook weer vergeten hoe hij Bertje uitschold 2 jaar geleden tijdens het EK. Vervelend mannetje.
Dat ben ik idd vergeten. Wat was dat dan?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:23:31 #39
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_141758174
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat ben ik idd vergeten. Wat was dat dan?

Niet 100% zeker en verstaanbaar, maar goed, echt gezellig was het toen niet. :')
Koel en donker bewaren
pi_141758692
Nee, niet tijdens dit toernooi. Van Gaal moet nu zorgen dat teamgeest overeind blijft. Hij moet niks gaan doen dat voor wrevel binnen de groep kan zorgen. Het is een tamelijk onbelangrijk iets, wie er aanvoerder is. Niet iets dat (potentiële) wrevel waard is.
pi_141758716
Robben is een betere leider, hij is meer expressief.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator dinsdag 1 juli 2014 @ 11:49:51 #42
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_141758840
Ik vind van Persie ook een fijne persoonlijkheid. Meer bedachtzaam dan Robben lijkt me. Laat maar lekker zoals het is :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_141758898
Ik heb niet het idee dat RvP een slechte aanvoerder is dus waarom zou je iets willen veranderen dat misschien wel de sfeer in je team aantast voor zo iets stoms.
pi_141760198
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:45 schreef firefly3 het volgende:
Robben is een betere leider, hij is meer expressief.
Een aanvoerder is er voor het elftal, niet voor de tv-kijker.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_141778015
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een aanvoerder is er voor het elftal, niet voor de tv-kijker.
:P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_141778556
De topscorer aller tijden mag aanvoerder zijn
pi_141779771
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Van Persie Marokkaan
Jajajajaja, nu toont ie zijn ware aard hoor. Diskriminazi :N En dan zeggen dat het vanwege z'n leiderschapskwaliteiten is, alsof je dat thuis vanaf je bank beter kan beoordelen dan de bondscoach.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 21:26:17 #48
53267 TC03
pi_141785313
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:07 schreef Drxx het volgende:

[..]

Jajajajaja, nu toont ie zijn ware aard hoor. Diskriminazi :N En dan zeggen dat het vanwege z'n leiderschapskwaliteiten is, alsof je dat thuis vanaf je bank beter kan beoordelen dan de bondscoach.
Helemaal niet, ik oordeel over zijn verbale vaardigheden.
pi_141785361
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:26 schreef TC03 het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik oordeel over zijn verbale vaardigheden.
Omdat hij leuk met Sjek van Gelder kan kletsen?
pi_141785871
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:49 schreef senesta het volgende:
Ik vind van Persie ook een fijne persoonlijkheid. Meer bedachtzaam dan Robben lijkt me. Laat maar lekker zoals het is :Y
_O_ _O_ _O_
  Forum Admin dinsdag 1 juli 2014 @ 21:39:00 #51
35723 crew  GGMM
pi_141786220
Ja, laten we dat midden tijdens het toernooi even wijzigen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 1 juli 2014 @ 21:47:36 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_141786828
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

het team komt wint iedere wedstrijd na achterstand, vaak laat in de tweede periode
het gaat iedere wedstrijd even (de eerste periode) wat minder en niemand lijkt zich er al te druk om te maken

volgens mij zit het wel goed met de leiding zoals die nu is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 13 juli 2014 @ 01:16:43 #53
53267 TC03
pi_142231331
WK / Van Persie gooit bom bij de NOS

En dat is dan aanvoerder. :D :'(

Guus, laat RVP lekker thuis. Voegt niks toe en heeft de mentale volwassenheid van een kleuter.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juli 2014 @ 01:34:30 #54
862 Arcee
Look closer
pi_142231768
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 09:30 schreef TC03 het volgende:
Is het niet vreemd dat Van Persie de aanvoerder is terwijl Robben overduidelijk de natuurlijke leider is?
Ja, mee eens.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_142231950
Zal me een zorg wezen, kijk wel wat het bij het volgende EK gaat worden.
Robben zou wel een betere keuze zijn.
Do what you love, love what you do!
pi_142232162
quote:
Dat zou best kunnen ja, zo komt hij ook op mij over. Voor de schermen dan misschien wat minder sterk qua persoon maar achter de schermen misschien wel des te belangrijker. Maar ja, die kant zien wij niet.
pi_142232391
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 09:46 schreef Loveless85 het volgende:

Eerder omdat hij op een natuurlijke manier de leiding neemt. Staat er. Je ziet hem ook tijdens de rust de hele groep oppeppen en uitleg geven, terwijl Persie zich dan stilhoudt. En ook van Gaal zei dat hij veel heeft aan Robben z'n inbreng binnen het groepsproces. Na de 'nederlaag' vorige wedstijd was de aanvoerder ook nergens te bekennen.
pi_142232436
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:09 schreef rachieee het volgende:
Eerder omdat hij op een natuurlijke manier de leiding neemt. Staat er. Je ziet hem ook tijdens de rust de hele groep oppeppen en uitleg geven, terwijl Persie zich dan stilhoudt. En ook van Gaal zei dat hij veel heeft aan Robben z'n inbreng binnen het groepsproces. Na de 'nederlaag' vorige wedstijd was de aanvoerder ook nergens te bekennen.
Toch zien wij maar de halve wereld, namelijk de buitenwereld. Dan kan je oordeel wel eens een verkeerde zijn omdat niet alle informatie beschikbaar is.
pi_142232438
quote:
Hij lijkt me juíst allesbehalve bedachtzaam. Anders had hij vanavond echt niet gedaan wat hij had gedaan en moest hij niet geremd worden door een interviewer.
pi_142232476
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:12 schreef rachieee het volgende:
Hij lijkt me juíst allesbehalve bedachtzaam. Anders had hij vanavond echt niet gedaan wat hij had gedaan en moest hij niet geremd worden door een interviewer.
Ik ben ook een rustige, bedachtzame jongen, maar ook bij mij kan het bloed onder nagels vandaan gehaald worden en dan is de beer wel los. Zegt niet zoveel dus wat het lijkt te zijn.
pi_142232478
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:12 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Toch zien wij maar de halve wereld, namelijk de buitenwereld. Dan kan je oordeel wel eens een verkeerde zijn omdat niet alle informatie beschikbaar is.
Kan, maar mensen zien wat ze zien en daar hebben ze dan een oordeel over.
pi_142232507
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:15 schreef rachieee het volgende:

[..]

Kan, maar mensen zien wat ze zien en daar hebben ze dan een oordeel over.
Niet zo handig van die mensen om een stellig oordeel in te nemen terwijl je niet alle informatie op tafel hebt liggen.
pi_142232509
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:15 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ik ben ook een rustige, bedachtzame jongen, maar ook bij mij kan het bloed onder nagels vandaan gehaald worden en dan is de beer wel los.
Dus als iemand zegt waar het op staat en het heeft over hoe je voetbalt (overigens had Pierre niet alleen 'kritiek' op VP) trek je je dat persoonlijk aan en ga je iemand publiekelijk beschuldigen en vernederen? Dat is vreemd gedrag, maar daar was iedereen het daar ook wel over eens. :P
pi_142232527
quote:
7s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:17 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Niet zo handig van die mensen om een stellig oordeel in te nemen terwijl je niet alle informatie op tafel hebt liggen.
Dat doen de meeste mensen, is natuurlijk gedrag.
pi_142232534
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:17 schreef rachieee het volgende:
Dus als iemand zegt waar het op staat en het heeft over hoe je voetbalt (overigens had Pierre niet alleen 'kritiek' op VP) trek je je dat persoonlijk aan en ga je iemand publiekelijk beschuldigen en vernederen? Dat is vreemd gedrag, maar daar was iedereen het daar ook wel over eens. :P
Maar er zit een hele historie achter de kwestie. Hij is niet zomaar uit zijn vel gesprongen tegen een willekeurige journalist/analyticus.
pi_142232540
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:18 schreef rachieee het volgende:

[..]

Dat doen de meeste mensen, is natuurlijk gedrag.
Natuurlijk gedrag is niet altijd het meest verstandige gedrag.
pi_142232591
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:19 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Maar er zit een hele historie achter de kwestie. Hij is niet zomaar uit zijn vel gesprongen tegen een willekeurige journalist/analyticus.
Ok, dan is het normaal om iemand die z'n werk doet te kleineren en te beschuldigen.
pi_142232682
Robben aanvoerder maken, helemaal na het beschamende optreden van v persie in en vooral buiten het veld. Om je de oren van je kop te schamen. Beter voor het team zou zijn hem helemaal niet meer naar tournooien mee te nemen, team is beter af zonder prutsers die zich de held voelen.
pi_142232727
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:24 schreef rachieee het volgende:

[..]

Ok, dan is het normaal om iemand die z'n werk doet te kleineren en te beschuldigen.
Het kan een reden zijn die zijn reactie kan verklaren (let op het subtiele verschil tussen verklaren en goedkeuren). Pas als je die reden kent kun je natuurlijk pas echt over dit voorval oordelen. En verder zal er intern ook vast nog wel over gesproken worden.
pi_142232740
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:31 schreef mikerw het volgende:
[..] Beter voor het team zou zijn hem helemaal niet meer naar tournooien mee te nemen, team is beter af zonder prutsers die zich de held voelen.
Je hebt het wel over een zeer belangrijke speler voor het Nederlands elftal.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:48:43 #71
53267 TC03
pi_142237631
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:35 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Het kan een reden zijn die zijn reactie kan verklaren (let op het subtiele verschil tussen verklaren en goedkeuren). Pas als je die reden kent kun je natuurlijk pas echt over dit voorval oordelen. En verder zal er intern ook vast nog wel over gesproken worden.
Juist niet! Er is nooit een excuus voor kinderachtig, onprofessioneel gedrag.
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:12 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Tja, misschien is Depay in zijn vrije tijd wel fanatiek vogelspotter. We weten het niet!

Je moet oordelen op wat je wel ziet, en als je daarop oordeelt komt Van Persie niet over als een rustige bedachtzame jongen, maar als een vedette met 0,0 zelfkritiek. Dat zijn karaktereigenschappen die passen bij draaideurcriminelen en niet bij succesvolle leiders.

Als je dit soort filmpjes bekijkt is het toch wel overduidelijk dat Van Persie geen leidersrol heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')