twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:46:59#GER LINE-UP: Neuer, Howedes, Schweinsteiger, Ozil, Muller, Lahm (c), Mertesacker, Kroos, Gotze, Boateng, Mustafi #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:47:20#ALG LINE-UP: Mbolhi, Ghoulam, Belkalem, Halliche (c), Lacen, Feghouli, Slimani, Soudani, Taider, Mandi, Mostefa #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
en toch vind ik Algerije nog steeds beterquote:Op maandag 30 juni 2014 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
Duitsland heeft nog 45 minuten om een aanstaande burgeroorlog in Frankrijk te voorkomen.
Ach Parijs binnenvallen is nooit een probleem geweest.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
Duitsland heeft nog 45 minuten om een aanstaande burgeroorlog in Frankrijk te voorkomen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:53 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ach Parijs binnenvallen is nooit een probleem geweest.
Hetquote:Op maandag 30 juni 2014 22:53 schreef Nober het volgende:
Duitsland - Frankrijk, zeg het maar jongens.
Die Braziliaanse commentator van Hyundak Go vond ik ergerquote:Op maandag 30 juni 2014 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eensch, sloopdecrisis van de buis geslooptbeste wissel dit WK
Alsquote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Leven jullie onder een steen? Die grap is ouder als het internet
France and Colmombia say noquote:Op maandag 30 juni 2014 22:53 schreef beantherio het volgende:
Ik begin zo langzamerhand echt te geloven dat we wereldkampioen kunnen worden. Als zelfs Duitsland de weg al kwijt is..
Zonder Nigel zijn we nergens.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:53 schreef beantherio het volgende:
Ik begin zo langzamerhand echt te geloven dat we wereldkampioen kunnen worden. Als zelfs Duitsland de weg al kwijt is..
0-0quote:Op maandag 30 juni 2014 22:53 schreef Nober het volgende:
Duitsland - Frankrijk, zeg het maar jongens.
En Nice. En alle andere grote steden.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Je kan beter Frankrijk - Duitsland krijgen straks dan Frankrijk - Algerije. De burgemeester van Parijs zal het met me eens zijn.
twitter:chiellini twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:01:59.@luis16suarez It's all forgotten. I hope FIFA will reduce your suspension. reageer retweet
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef Halcon het volgende:
Wat een prutsers dat Algerije. Schandalig dat het nog niet 10-0 staat.
quote:
UHUHUHUHUHHUHUHUHHAHAHHAHAHAHquote:
Wat dacht je dan? Dat ze het niet zouden proberen?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef MakkieR het volgende:
Algerije verdient wel sympathie, dat ze het proberen.
Ik las 'negers'quote:
Je moet alleen niet alles over een kam scheren he.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig heb ik veel medestanders voor wat betreft de DuitsergrapjesIk begon me al een minderheid te voelen
Het is geen angst voetbal wat Nederland vertoondquote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ze het niet zouden proberen?
Zegt genoeg toch >:Dquote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Die ZDF gooit er gewoon een compleet journaal in tijdens de rust, wilde juist graag weten wat de Duitsers van de wedstrijd vinden
Alsof dit subforum ooit leuk was.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Slechte grappen, slecht taalgebruik...
Waar gaat het heen met dit subforum?
Straks ook nog amerikanisering.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Leafeon672 het volgende:
RIO!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Vergeefse oproepquote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Belladonna80 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die serieus onder de tafel liggen van het lachen om die 'grapjes' over Duitsland. Hou er toch gewoon mee op.
TDF is pas leukquote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof dit subforum ooit leuk was.
Dit subforum was vanaf dag 1 pure aids, oa. door figuren zoals jij.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Koel maar even af onder de douche jij.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Belladonna80 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die serieus onder de tafel liggen van het lachen om die 'grapjes' over Duitsland. Hou er toch gewoon mee op.
Welnee, ik ben morgen gewoon voor onze zuiderburen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Straks ook nog amerikanisering.
Probeert u eens SHO.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Via Polen richting moskou.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Leafeon672 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar wel voorstellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Belladonna80 het volgende:
Jij bent wel een leuke toevoeging aan dit subforum. Ik hoop dat wij jou ook in TDF mogen verwelkomenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, ik ben morgen gewoon voor onze zuiderburen.
eensch.....quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Belladonna80 het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef lisselotte88 het volgende:
Ik vind het echt zielig dat we eigenlijk al weten dat Duitsland gewoon zal winnen, Algerije doet moeite voor niets net zoals Nigeria.
Hopelijk traptBenzema
de Duitsers Brazilië uit. En vervolgens trapt mijn Fred Fredsch hem Brazilië uit
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil Laibach.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Eerlijk is braaf, ook jij verlangt terug naar het Live Eredivisietopic.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent wel een leuke toevoeging aan dit subforum. Ik hoop dat wij jou ook in TDF mogen verwelkomen
Tsja, helaas de waarheid.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eensch.....
maar ja iets met zolderkamers en dovemansoren
En wie mag jij dan wel wezen? Heb je hier nog nooit eerder gezien.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit subforum was vanaf dag 1 pure aids, oa. door figuren zoals jij.
Mee eens, maar ess is een topuser.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eerlijk is braaf, ook jij verlangt terug naar het Live Eredivisietopic.
Bedanktquote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent wel een leuke toevoeging aan dit subforum. Ik hoop dat wij jou ook in TDF mogen verwelkomen
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef BB-King het volgende:
Ik wil ook een slecht grapje maken. Hierbij mijn bijdrage!
Bij Nigeria speelde daarnet trouwens ook al een Duitser mee.Hij moest en zou komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'89e min is ook regulier natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef remlof het volgende:
Duitsland gaat gewoon winnen in de reguliere tijd. Waarschijnlijk nog met twee doelpunten verschil ook.
Tja, zolderkamerautisten...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Belladonna80 het volgende:
Oh.quote:
Ik ben iemand die, itt jou, wel elke week naar voetbal kijkt. Aangenaam.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
En wie mag jij dan wel wezen? Heb je hier nog nooit eerder gezien.
De 93e in extra tijd tel ik ook nog mee.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
'89e min is ook regulier natuurlijk.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef Jane het volgende:
Ik zeg, tijd voor wat Algerijnse muziek!
Aicha![]()
Tour de Frans.quote:
Begint normaal op 1 juli meen ik(?)quote:
Vanaf komende zaterdag.quote:
Nu pas?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef Momo... het volgende:
De grappen zijn nu niet meer leuk eigenlijk
quote:
Oh, maar dan moet ik werken, dus dan kan ik niet FOK!ken.quote:
Waren ze dat dan wél?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef Momo... het volgende:
Jij hebt grappen gezien?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef Momo... het volgende:
Waar is de proloog dit jaar?quote:
Duurt gelukkig 3 weken.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Oh, maar dan moet ik werken, dus dan kan ik niet FOK!ken.
Ergens in Engeland, weet niet precies waar.quote:
Blijf ook weg uit KLB dan.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Oh, dan kom ik vast wel eens een keertje koekeloerenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef HPLC het volgende:
Min. 67. goal Müller, 1-0. U heeft toestemming om mijn words te marken.
Oh tof...maar dan werk ikquote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ergens in Engeland, weet niet precies waar.
Derde etappen in Londen
Leeds.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Derde etappen in Londen
Ik kan niet tegen tomaat. Ik zal dit keer je voorbeeld op culinair gebied niet volgen Johannes.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik eet nu een tomaat naar aanleiding van het lied 'Oh oh tomaat'.
Ik ga naar de Roubaix etappe heenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Derde etappen in Londen
Sickquote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
wtftwitter:OptaJean twitterde op maandag 30-06-2014 om 22:47:5824 - Touches by Manuel Neuer in the first-half v #ALG. Sweeper. #GER [ afbeelding ] reageer retweet
Blitzkrieg strategiequote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Dekatria het volgende:
Blijft gewoon 0-0 tot 20 min voor tijd, dan is Algerije moe en denderen de Duitsers zo eroverheen.
Ik snap daar dus geen reet van, Tour de France en dan eerst 3 dagen in een ander land zitten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-t(...)-the-vosges-3-5.html
Gelukkig zit er in mijn nasi geen tomaat.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen tomaat. Ik zal dit keer je voorbeeld op culinair gebied niet volgen Johannes.
Ik ga dat na de wedstrijd even lezen, van wielrennen weet ik NOG minder dan voetbalquote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-t(...)-the-vosges-3-5.html
dat is al een tijdje traditie...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap daar dus geen reet van, Tour de France en dan eerst 3 dagen in een ander land zitten.
Ze kunnen het moeilijk de Tour de van het land dat het meest betaalt voor de start noemen. Rolt niet ze lekker van de tong.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap daar dus geen reet van, Tour de France en dan eerst 3 dagen in een ander land zitten.
Heb je je team al gemaakt?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kunnen het moeilijk de Tour de van het land dat het meest betaalt voor de start noemen. Rolt niet ze lekker van de tong.
Nou robben danquote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef schoolstudent het volgende:
Müller heeft echt een oude kop voor iemand van 24.
Gewoon een Duits KAMPFGEIST hoofd, niks mis mee.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef schoolstudent het volgende:
Müller heeft echt een oude kop voor iemand van 24.
Noem het dan Tour de Je ne sais quoi.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kunnen het moeilijk de Tour de van het land dat het meest betaalt voor de start noemen. Rolt niet ze lekker van de tong.
Wel Colombiaantjes selecteren he!quote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst de Tour gids die ik heb gekregen helemaal lezen.
Volgens mij las ik eerder vanavond iets vergelijkbaars over Nigeria, kan dat kloppen?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Algerije doorgaat nemen Cavaliers en ik 1 week een Algerije UI
Nou dat vind ik niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar ziet er wel ouder uit dan hij is
Stuk of drie maar.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn er alleen niet zo veel.
Dat klopt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij las ik eerder vanavond iets vergelijkbaars over Nigeria, kan dat kloppen?
Of Tour de Jour.quote:
Net als de Mannschaft.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk gewoonLoop af en toe heen en weer.
Wat zit er op de tosti deze keer?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo! daar ben ik weer. Ik moest even een tosti maken
Ahja heb ik het toch goed onthouden.quote:
Ik ben helaas niet zo thuis in het Argentijnse elftalquote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hopelijk heb je morgen ook zulke scherpe analyses
hey LR, we hadden je gemistquote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo! daar ben ik weer. Ik moest even een tosti maken
Goed gedaan meid.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja heb ik het toch goed onthouden.
Hongerklopquote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niks aan de hand, die Algerijn heeft gewoon de hele dag nog niks gegeten.
Kaas met sambal.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zit er op de tosti deze keer?
Ik ben trots op mezelf.quote:
ga eens iemand anders vervelen met deze rommel.quote:
Dat staat er toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Genieten.
Ben jij nog mod trouwens?
voor zover ik het weet mag je als je op reis bent gewoon eten tijdens de rammadan.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niks aan de hand, die Algerijn heeft gewoon de hele dag nog niks gegeten.
Jawohl!quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de plaats rust, prima Corrie!
Als ik thuis ben doe ik nog eens een slotje zetten en wat posts aanpassen ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Genieten.
Ben jij nog mod trouwens?
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef wdn het volgende:
[..]
ga eens iemand anders vervelen met deze rommel.
Lijkt me niet als je niet mag eten vanaf 7 uur sochtens dat je nu redelijk kan spelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
voor zover ik het weet mag je als je op reis bent gewoon eten tijdens de rammadan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |