Vanaf komende zaterdag.quote:
Nu pas?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef Momo... het volgende:
De grappen zijn nu niet meer leuk eigenlijk
quote:
Oh, maar dan moet ik werken, dus dan kan ik niet FOK!ken.quote:
Waren ze dat dan wél?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef Momo... het volgende:
Jij hebt grappen gezien?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef Momo... het volgende:
Waar is de proloog dit jaar?quote:
Duurt gelukkig 3 weken.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Oh, maar dan moet ik werken, dus dan kan ik niet FOK!ken.
Ergens in Engeland, weet niet precies waar.quote:
Blijf ook weg uit KLB dan.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Slechte grappen, slecht taalgebruik...
Waar gaat het heen met dit subforum?
Oh, dan kom ik vast wel eens een keertje koekeloerenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef HPLC het volgende:
Min. 67. goal Müller, 1-0. U heeft toestemming om mijn words te marken.
Oh tof...maar dan werk ikquote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ergens in Engeland, weet niet precies waar.
Derde etappen in Londen
Leeds.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Derde etappen in Londen
Ik kan niet tegen tomaat. Ik zal dit keer je voorbeeld op culinair gebied niet volgen Johannes.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik eet nu een tomaat naar aanleiding van het lied 'Oh oh tomaat'.
Ik ga naar de Roubaix etappe heenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Derde etappen in Londen
Sickquote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
wtftwitter:OptaJean twitterde op maandag 30-06-2014 om 22:47:5824 - Touches by Manuel Neuer in the first-half v #ALG. Sweeper. #GER [ afbeelding ] reageer retweet
Blitzkrieg strategiequote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Dekatria het volgende:
Blijft gewoon 0-0 tot 20 min voor tijd, dan is Algerije moe en denderen de Duitsers zo eroverheen.
Ik snap daar dus geen reet van, Tour de France en dan eerst 3 dagen in een ander land zitten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-t(...)-the-vosges-3-5.html
Gelukkig zit er in mijn nasi geen tomaat.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen tomaat. Ik zal dit keer je voorbeeld op culinair gebied niet volgen Johannes.
Ik ga dat na de wedstrijd even lezen, van wielrennen weet ik NOG minder dan voetbalquote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-t(...)-the-vosges-3-5.html
dat is al een tijdje traditie...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap daar dus geen reet van, Tour de France en dan eerst 3 dagen in een ander land zitten.
Ze kunnen het moeilijk de Tour de van het land dat het meest betaalt voor de start noemen. Rolt niet ze lekker van de tong.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap daar dus geen reet van, Tour de France en dan eerst 3 dagen in een ander land zitten.
Heb je je team al gemaakt?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kunnen het moeilijk de Tour de van het land dat het meest betaalt voor de start noemen. Rolt niet ze lekker van de tong.
Nou robben danquote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef schoolstudent het volgende:
Müller heeft echt een oude kop voor iemand van 24.
Gewoon een Duits KAMPFGEIST hoofd, niks mis mee.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef schoolstudent het volgende:
Müller heeft echt een oude kop voor iemand van 24.
Noem het dan Tour de Je ne sais quoi.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kunnen het moeilijk de Tour de van het land dat het meest betaalt voor de start noemen. Rolt niet ze lekker van de tong.
Wel Colombiaantjes selecteren he!quote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst de Tour gids die ik heb gekregen helemaal lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |