Alsof dit subforum ooit leuk was.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Slechte grappen, slecht taalgebruik...
Waar gaat het heen met dit subforum?

Straks ook nog amerikanisering.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Leafeon672 het volgende:

RIO!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Leafeon672 het volgende:

Vergeefse oproepquote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Belladonna80 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die serieus onder de tafel liggen van het lachen om die 'grapjes' over Duitsland. Hou er toch gewoon mee op.

TDF is pas leukquote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof dit subforum ooit leuk was.

Dit subforum was vanaf dag 1 pure aids, oa. door figuren zoals jij.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Leafeon672 het volgende:

Koel maar even af onder de douche jij.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Belladonna80 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die serieus onder de tafel liggen van het lachen om die 'grapjes' over Duitsland. Hou er toch gewoon mee op.

Welnee, ik ben morgen gewoon voor onze zuiderburen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Straks ook nog amerikanisering.

Probeert u eens SHO.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Leafeon672 het volgende:

Via Polen richting moskou.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Leafeon672 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Doe maar wel voorstellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Belladonna80 het volgende:

Jij bent wel een leuke toevoeging aan dit subforum. Ik hoop dat wij jou ook in TDF mogen verwelkomenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, ik ben morgen gewoon voor onze zuiderburen.

eensch.....quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Belladonna80 het volgende:

quote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef lisselotte88 het volgende:
Ik vind het echt zielig dat we eigenlijk al weten dat Duitsland gewoon zal winnen, Algerije doet moeite voor niets net zoals Nigeria.
Hopelijk traptBenzema
de Duitsers Brazilië uit. En vervolgens trapt mijn Fred Fredsch hem Brazilië uit
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik wil Laibach.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |