Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef Jane het volgende:
twitter:GaryLineker twitterde op maandag 30-06-2014 om 22:34:34Never, ever thought I'd say this, but Germany look tactically inept. reageer retweet

Bundesliga.quote:

Terecht, buitenspelquote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef MakkieR het volgende:
Afgekeurde doelpunt Algerije terecht of onterecht

Duitsland hanteert de Nederlandse school.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef Jane het volgende:
twitter:GaryLineker twitterde op maandag 30-06-2014 om 22:34:34Never, ever thought I'd say this, but Germany look tactically inept. reageer retweet

quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef MakkieR het volgende:

quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef Jane het volgende:

Terechtquote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef MakkieR het volgende:

terecht, was buitenspelquote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef MakkieR het volgende:

What's Hitlers favorite number?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Historisch incorrecte film. Kon mij er behoorlijk aan storen.quote:

johquote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Leven jullie onder een steen? Die grap is ouder als het internet

De tweets van Gary Lineker zijn beter dan die van Sjek.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef Jane het volgende:

twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 30-06-2014 om 22:50:21Het kan alle kanten op deze wedstrijd, het is wel spannend, wie er wint, dat weten we nog niet. #leuk reageer retweet

Doe er wat aanquote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig heb ik veel medestanders voor wat betreft de DuitsergrapjesIk begon me al een minderheid te voelen

Dat topic = VluggeJappie.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bundesliga.
Vroeger kwam dat topic in een heel voetbalseizoen tot 2 delen.
Tijd dat Robben getransfereerd wordt.

Heeft Grueter ons nog de groeten gedaan?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 30-06-2014 om 22:50:21Het kan alle kanten op deze wedstrijd, het is wel spannend, wie er wint, dat weten we nog niet. #leuk reageer retweet

en die grapjes zijn niet eens grappig....quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig heb ik veel medestanders voor wat betreft de DuitsergrapjesIk begon me al een minderheid te voelen

En je kan beter geen minderheid zijn als het op duitsers aankomt.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Paxcon het volgende:

Het logo doet me ook denken aan Skypequote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef sneakydesert het volgende:
Deze reclame van Fiber, is dat Google Fiber? Of komt er straks een rechtszaak vanwege dezelfde merknaam?

Zie je. Je kunt het welquote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En je kan beter geen minderheid zijn als het op duitsers aankomt.

quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
What's Hitlers favorite number?Faal, nein betekent neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()

Geen idee, maar als kijker zouden we schadevergoeding moeten krijgen voor het moeten aanzien van die ellende.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef sneakydesert het volgende:
Deze reclame van Fiber, is dat Google Fiber? Of komt er straks een rechtszaak vanwege dezelfde merknaam?

Eensch, sloopdecrisis van de buis geslooptquote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben blij dat Annemarie van Gaal van Sloopdecrisis.nl is opgerot inmiddels, nu nog die vrouw van tik 'em aan sluiting.

Ja ok, maar we moeten niet doen alsof Duitsland onverslaanbaar is hoor. ALgerije nog 2 van die kansen en Duitsland is raus.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat dachten we van Mexico ook.. kan me niet voorstellen dat Duitsland niet wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |