twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:46:59#GER LINE-UP: Neuer, Howedes, Schweinsteiger, Ozil, Muller, Lahm (c), Mertesacker, Kroos, Gotze, Boateng, Mustafi #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:47:20#ALG LINE-UP: Mbolhi, Ghoulam, Belkalem, Halliche (c), Lacen, Feghouli, Slimani, Soudani, Taider, Mandi, Mostefa #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
quote:
Dat was 100jr geleden.....nja laat maarquote:Op maandag 30 juni 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Duitse verdediging is gewoon kut.
Ik voel hier een kleine fittie.quote:
70 jaar geleden was die van Nederland vooral slecht xdquote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was 100jr geleden.....nja laat maar
Jij snapt het. Revanche nemen!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef Paul het volgende:
Duitsland moet winnne, wij moeten nog tegen ze in de finale jeweets
quote:
17de minuut, tsaar Nicolaas II vindt dit minder plezierig.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
14e minuut. Franz Ferdinand vind dat leuk.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef wdn het volgende:
Oh man dit wordt een LEUKE pot.
Had ik niet verwacht
Niet alleen 70jr geleden....quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
70 jaar geleden was die van Nederland vooral slecht xd
Nu doet Algerije aan een Blitzkriegquote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was 100jr geleden.....nja laat maar
Nederland kreeg de meeste doelpunten tegen van de huidige kwartfinalisten.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef hottentot het volgende:
Waar voor het toernooi bijna iedereen zat te vloeken op de veronderstelde super slechte verdediging van Oranje, blijkt dat wij het achterin vaak beter op orde hebben dan de veronderstelde grote favorieten.
Duitsland, Spanje, Brazilië, Argentinië allemaal volledig ruk achterin.
Dit dus he. Ik schrik nu trouwens wel echt van de zwakke achterhoede van Duitsland. Hier zouden Van Persie en Robben gehakt van maken.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef hottentot het volgende:
Waar voor het toernooi bijna iedereen zat te vloeken op de veronderstelde super slechte verdediging van Oranje, blijkt dat wij het achterin vaak beter op orde hebben dan de veronderstelde grote favorieten.
Volgens mij staat Per er wel in hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef FritsFlits het volgende:
Duitsland speelt slecht zonder een goede muur achterin
Ja ... Van Gaal heeft dit volgens mij al lang gezien. Dat 5-3-2 wordt gewoon slecht uitgevoerd door onsquote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef hottentot het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef Sasman het volgende:
Nu is het wel heel duidelijk dat België wereldkampioen word...
Moet je m wel eerst bij Robben en Van Persie krijgen...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus he. Ik schrik nu trouwens wel echt van de zwakke achterhoede van Duitsland. Hier zouden Van Persie en Robben gehakt van maken.
gaan vast ook tuuterenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mensen die voor Algerije zijnFluitend kutpubliek.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef Lothiriel het volgende:
Algerije al veel meer kansen tegen Duitsland dan tegen België(niet moeilijk want daar slechts 1)
België speelde veel te compact, niet doorheen te voetballen voor Algerije.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef Lothiriel het volgende:
Algerije al veel meer kansen tegen Duitsland dan tegen België(niet moeilijk want daar slechts 1)
appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:19 schreef roos94 het volgende:
Algerije is best goed maar was nigeria ook in de eerste helft.
+1.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus he. Ik schrik nu trouwens wel echt van de zwakke achterhoede van Duitsland. Hier zouden Van Persie en Robben gehakt van maken.
Nu is het wel heel duidelijk dat België uitgeschakeld wordt door de VS..
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mensen die voor Algerije zijnFluitend kutpubliek.
Wordt lastig met Colombia en Nederland in de finalequote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef Sasman het volgende:
nounounouquote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Eerder bananen met andere bananen vergelijken.
Hebben die Russen ook wat aan zoquote:Op maandag 30 juni 2014 22:19 schreef Momo... het volgende:
Flinke boete Algerije voor laserstralen
RIO DE JANEIRO -
De Algerijnse voetbalbond heeft op het WK van de FIFA een boete van ruim 40.000 euro opgelegd gekregen. In het duel met Rusland hadden fans van Algerije laserstralen op spelers gericht. Vooral de doelman van de tegenstander zou hierdoor zijn gehinderd.
Ook stak de Afrikaanse aanhang vuurwerk af, hetgeen door de FIFA in de straf eveneens werd meegenomen.
Rechte met kromme?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Eerder bananen met andere bananen vergelijken.
Waar??quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Bert van Marwijk undercover coach bij Algerije
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt lastig met Colombia en Franrkijk in de finale
Lijkt 'ie inderdaad verschrikkelijk op jaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Als de Duitsers eenmaal de geest krijgen zijn die Algerijntjes rijp voor de oven.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
Duitsland moet het hebben van KAMPFGEIST. Dan kunnen we die Algerijnen OPVRETEN.
VERDAMMT
ben je daar blij mee?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
Lekker uitlaten razen.. dadelijk 1-0 Duitsland
Ze hadden 4 jaar geleden al wereldkampioen moeten worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Confetti het volgende:
Low is ook een beetje verzadigd. Dit elftal heeft zijn hoogtepunt gehad en toen niks gewonnen
Voor dat soort gemis heb je googlequote:
Ze moeten meer gas geven inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als de Duitsers eenmaal de geest krijgen zijn die Algerijntjes rijp voor de oven.
Zometeen gaat het gas erop.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als de Duitsers eenmaal de geest krijgen zijn die Algerijntjes rijp voor de oven.
En van de 1/8e finalisten hadden er acht net zoveel tegen of zelfs meer.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland kreeg de meeste doelpunten tegen van de huidige kwartfinalisten.
Wanneer is de laatste keer dat ze daarmee een prijs wonnen? Algerije vreet ze op.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar wel langer dan de andere Afrikaanse ploegen. 90% is en speelt immers in Frankrijkquote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef essnhills het volgende:
Alleen kunnen de Algerijnen dit tempo vasthouden?
Nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef essnhills het volgende:
Alleen kunnen de Algerijnen dit tempo vasthouden?
Staat genoteerdquote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
GGMM lachte me uit omdat ik hem uitlachte dat hij Duitsland zo goed vond.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze moeten meer gas geven inderdaad.
Leuk jongens.quote:
Duitsers zijn van oudsher ook beter in aanvallen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Belgosome het volgende:
Wtf tegen België had Algerije geen enkele kans bij een gevoetbald. Waar is Duitsland mee bezig.
Als je pech heb razen ze 45 minuten, laden ze zich op in de pauze en gaan dan nog eens 45 minuten razenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
Lekker uitlaten razen.. dadelijk 1-0 Duitsland
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar wel langer dan de andere Afrikaanse ploegen. 90% is en speelt immers in Frankrijk
Dit WK maakt zowat iedereen kans tegen iedereen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
frankrijk maakt wel kans tegen duitsland
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
alors mist Hummels
Met haar heel Duitsland
Hij bedoelt gewoon dat België toch een stuk beter was dan Duitsland tegen dit Algerije. Wat overigens niet veel wilt zeggen maar het zegt alleszins dat het niet de makkelijkste tegenstander is.quote:
Tegen Belgie hoefde ze niet meer aangezien ze voorstonden.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Belgosome het volgende:
Wtf tegen België had Algerije geen enkele kans bij een gevoetbald. Waar is Duitsland mee bezig.
pics?quote:
De A team heeft een C team niveau. Kan gebeuren.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Belgosome het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat ze daarmee een prijs wonnen? Algerije vreet ze op.
Het is bijna voetbal...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit WK maakt zowat iedereen kans tegen iedereen.
Alleen afgekeurdequote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Symphonic het volgende:
kan ik even roken, of mis ik dan weer 2 Algerijnse doelpunten?
Ga maar, blijft 0-0 in deze helft.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Symphonic het volgende:
kan ik even roken, of mis ik dan weer 2 Algerijnse doelpunten?
Tsja, echt ongelofelijk. Jeetje, Duitsland is brandhout in het kwadraat. Maar daarom vrees ik Duitsland. Pff, die worden kampioen. Hoe slechter ze lijken, hoe beter ze zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Belgosome het volgende:
Costa Rica tegen Nederlandquote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit WK maakt zowat iedereen kans tegen iedereen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
frankrijk maakt wel kans tegen duitsland Algerije
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bets, poule's en beter team moet verder komen
Dat denk ik ookquote:
Kun je niet gewoon een plaatje van jezelf posten? Ik denk dat 99 procent hier daar veel blijer van wordt dan van een afbeelding van Hummelsquote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef alors het volgende:
[..]Als troost post ik een plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef alors het volgende:
[..]Als troost post ik een plaatje
[ afbeelding ]
Belgie is hors categorie.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Belgosome het volgende:
Dit dus. Zo'n baas.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Met Klose in het veld had het al 3-0 gestaan.
Het was een voorzet Hans.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom niet normaal schieten ipv zo'n kek lobje?
Uhm,.... nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een plaatje van jezelf posten? Ik denk dat 99 procent hier daar veel blijer van wordt dan van een afbeelding van Hummels
Dat mag ook nietquote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef XL het volgende:
19 middenvelders in je selectie, en niet eentje kan een bal vasthouden...
Löw
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef plerda het volgende:
Klose moet er gewoon in dan verliezen die duitsers niet.
Die pakt straks zo'n hele grote teil.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef plerda het volgende:
Van der Gijp lacht zich nu kapot om het kleine grensrechtertje.
Jij houdt dus niet van voetbal.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef Belladonna80 het volgende:
Tijd voorMiroslav Klose
Eén van mijn favorieten aller tijden.
Uiteindelijk altijd wachten op het slotoffensief.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef Zorro het volgende:
Je zou verwachten dat de Duitsers zich ingraven.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zijn de Engelsen beter in.quote:
Tot nu toe alleen een hoop luchtquote:
Ze zetten zo een muur op.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef Zorro het volgende:
Je zou verwachten dat de Duitsers zich ingraven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |