Duitsers zijn van oudsher ook beter in aanvallen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Belgosome het volgende:
Wtf tegen België had Algerije geen enkele kans bij een gevoetbald. Waar is Duitsland mee bezig.
Als je pech heb razen ze 45 minuten, laden ze zich op in de pauze en gaan dan nog eens 45 minuten razenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
Lekker uitlaten razen.. dadelijk 1-0 Duitsland
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar wel langer dan de andere Afrikaanse ploegen. 90% is en speelt immers in Frankrijk
Dit WK maakt zowat iedereen kans tegen iedereen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
frankrijk maakt wel kans tegen duitsland
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
alors mist Hummels
Met haar heel Duitsland
Hij bedoelt gewoon dat België toch een stuk beter was dan Duitsland tegen dit Algerije. Wat overigens niet veel wilt zeggen maar het zegt alleszins dat het niet de makkelijkste tegenstander is.quote:
Tegen Belgie hoefde ze niet meer aangezien ze voorstonden.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Belgosome het volgende:
Wtf tegen België had Algerije geen enkele kans bij een gevoetbald. Waar is Duitsland mee bezig.
pics?quote:
De A team heeft een C team niveau. Kan gebeuren.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Belgosome het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat ze daarmee een prijs wonnen? Algerije vreet ze op.
Het is bijna voetbal...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit WK maakt zowat iedereen kans tegen iedereen.
Alleen afgekeurdequote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Symphonic het volgende:
kan ik even roken, of mis ik dan weer 2 Algerijnse doelpunten?
Ga maar, blijft 0-0 in deze helft.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Symphonic het volgende:
kan ik even roken, of mis ik dan weer 2 Algerijnse doelpunten?
Tsja, echt ongelofelijk. Jeetje, Duitsland is brandhout in het kwadraat. Maar daarom vrees ik Duitsland. Pff, die worden kampioen. Hoe slechter ze lijken, hoe beter ze zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Belgosome het volgende:
Costa Rica tegen Nederlandquote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit WK maakt zowat iedereen kans tegen iedereen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
frankrijk maakt wel kans tegen duitsland Algerije
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bets, poule's en beter team moet verder komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |