twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:46:59#GER LINE-UP: Neuer, Howedes, Schweinsteiger, Ozil, Muller, Lahm (c), Mertesacker, Kroos, Gotze, Boateng, Mustafi #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:47:20#ALG LINE-UP: Mbolhi, Ghoulam, Belkalem, Halliche (c), Lacen, Feghouli, Slimani, Soudani, Taider, Mandi, Mostefa #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
quote:
Dat was 100jr geleden.....nja laat maarquote:Op maandag 30 juni 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Duitse verdediging is gewoon kut.
Ik voel hier een kleine fittie.quote:
70 jaar geleden was die van Nederland vooral slecht xdquote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was 100jr geleden.....nja laat maar
Jij snapt het. Revanche nemen!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef Paul het volgende:
Duitsland moet winnne, wij moeten nog tegen ze in de finale jeweets
quote:
17de minuut, tsaar Nicolaas II vindt dit minder plezierig.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
14e minuut. Franz Ferdinand vind dat leuk.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef wdn het volgende:
Oh man dit wordt een LEUKE pot.
Had ik niet verwacht
Niet alleen 70jr geleden....quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
70 jaar geleden was die van Nederland vooral slecht xd
Nu doet Algerije aan een Blitzkriegquote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was 100jr geleden.....nja laat maar
Nederland kreeg de meeste doelpunten tegen van de huidige kwartfinalisten.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef hottentot het volgende:
Waar voor het toernooi bijna iedereen zat te vloeken op de veronderstelde super slechte verdediging van Oranje, blijkt dat wij het achterin vaak beter op orde hebben dan de veronderstelde grote favorieten.
Duitsland, Spanje, Brazilië, Argentinië allemaal volledig ruk achterin.
Dit dus he. Ik schrik nu trouwens wel echt van de zwakke achterhoede van Duitsland. Hier zouden Van Persie en Robben gehakt van maken.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef hottentot het volgende:
Waar voor het toernooi bijna iedereen zat te vloeken op de veronderstelde super slechte verdediging van Oranje, blijkt dat wij het achterin vaak beter op orde hebben dan de veronderstelde grote favorieten.
Volgens mij staat Per er wel in hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef FritsFlits het volgende:
Duitsland speelt slecht zonder een goede muur achterin
Ja ... Van Gaal heeft dit volgens mij al lang gezien. Dat 5-3-2 wordt gewoon slecht uitgevoerd door onsquote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef hottentot het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef Sasman het volgende:
Nu is het wel heel duidelijk dat België wereldkampioen word...
Moet je m wel eerst bij Robben en Van Persie krijgen...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus he. Ik schrik nu trouwens wel echt van de zwakke achterhoede van Duitsland. Hier zouden Van Persie en Robben gehakt van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |