SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
Resistance bandslijkt me heel vet om te zien dat mensen er achter komen dat het beugeltje toch niet helemaal goed vast zat in de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
dat dacht ik eerst ookquote:Op maandag 30 juni 2014 21:26 schreef kievit19 het volgende:
[..]
lijkt me heel vet om te zien dat mensen er achter komen dat het beugeltje toch niet helemaal goed vast zat in de muur
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Joe-Momma het volgende:
Bekijk eens wat filmpjes op YouTube.
Je hebt bijna niets nodig om die spiergroepen aan te pakken.
Zag laatst een zwaar afgetrainde gevangene op tv die zo'n 18 verschillende oefeningen deed in zijn celletje van 2 bij 3.
Of aftrekken, daar kweek je ook armspieren meequote:
Gewoon een roofoverval plegen dus? Krijg je 200 personal trainers gratis bij.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:33 schreef LasTeR het volgende:
Convict conditioning. Je zult er geen massa mee kweken maar zeker meer definitie.
ditquote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Joe-Momma het volgende:
Zag laatst een zwaar afgetrainde gevangene op tv die zo'n 18 verschillende oefeningen deed in zijn celletje van 2 bij 3.
Met 1 hand je optrekken en met de ander je kunnen aftrekken, dan heb je het in de liga der bazen wel gemaakt hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Of aftrekken, daar kweek je ook armspieren mee
Dat wordt veel denken aan krachttraining aankomenden tijdquote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef jatochneetoch het volgende:
Er is ooit een experiment geweest waaruit bleek dat als je denkt dat je krachttrainingen doet je ook daadwerkelijk spieren kweekt.
Was laatst nog op discovery. De groep die zich inbeelden dat de stang zonder gewichten heel zwaar was toonden net zoveel spiergroei als de groep die trainden met echte gewichten. Bizar.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef jatochneetoch het volgende:
Er is ooit een experiment geweest waaruit bleek dat als je denkt dat je krachttrainingen doet je ook daadwerkelijk spieren kweekt.
Het lachen vergaat je zodra je wilt opzeggen..quote:Op maandag 30 juni 2014 21:23 schreef Rogan het volgende:
Duur?
Basic fit zit vrijwel door heel Nederland, 18 euro per maand voor onbeperkt sporten.
Deze bedoel ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Joe-Momma het volgende:
Discovery vertrouwenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef eight het volgende:
[..]
Was laatst nog op discovery. De groep die zich inbeelden dat de stang zonder gewichten heel zwaar was toonden net zoveel spiergroei als de groep die trainden met echte gewichten. Bizar.
Klopt, alleen was dat een heel klein beetje groei...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef jatochneetoch het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:55 schreef Klokov het volgende:
Koop een kettlebell, goedkoop doch effectief. Bijbehorende tips zijn te vinden in het Kettlebelltopic in SPT.
Als je het er niet voor over hebt dan ben je het ook niet waard.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:21 schreef Andijvie_ het volgende:
Omdat ik veel werk en op school zit, zie ik geen mogelijkheid om naast deze sport ook nog aan mijn kracht/spieren te werken in de sportschool.
Na het werken trek ik het niet om daarnaast ook nog naar de sportschool te gaan. Gewoon omdat het duur is en ik nog een extra avond van huis af moet gaan.
Je zult er toch op de een of andere manier tijd en energie in moeten steken. Of thuis, of op de sportschool (die niet duur hoeven te zijn). Voor thuistrainen: zie bv. het kettlebelltopic. Verder: train alle spieren, dus ook je benen en je rug. Hoe weet je dat je een vetpercentage van 18% hebt?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:21 schreef Andijvie_ het volgende:
Beste allen,
Ik ben een jongen van 19 jaar.
Omdat ik veel werk en op school zit, zie ik geen mogelijkheid om naast deze sport ook nog aan mijn kracht/spieren te werken in de sportschool.
Na het werken trek ik het niet om daarnaast ook nog naar de sportschool te gaan. Gewoon omdat het duur is en ik nog een extra avond van huis af moet gaan.
Ik zou graag wat werken aan mijn buik/arm spieren.
Is het mogelijk om spieren te kweken en evt een six pack te hebben zonder sportschool en apparaten?
Ik heb een vetpercentage van 18%
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:55 schreef Klokov het volgende:
Koop een kettlebell, goedkoop doch effectief. Bijbehorende tips zijn te vinden in het Kettlebelltopic in SPT.
En dat isquote:
Omdat Dima een eckte eckte is. Die man is hardcore jwt.quote:
Doe anders ff een linkje, klokov. Extra views, snapje? Het gaat je lukken die #2!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:55 schreef Klokov het volgende:
Goed idee wel, het kettlebelltopic is hier te vinden:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Doe anders ff een linkje, klokov. Extra views, snapje? Het gaat je lukken die #2!
Dit werkt niet zo met seks kan ik je vertellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef jatochneetoch het volgende:
Je bedoelt zo'n eckte eckte hardcore naast-de-pot-poeper?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat Dima een eckte eckte is. Die man is hardcore jwt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit werkt niet zo met seks kan ik je vertellen.
Paardlants!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Joe-Momma het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n eckte eckte hardcore naast-de-pot-poeper?
Dan doe je dat toch.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef piekartz87 het volgende:
Ik ga nu naar de sportschool maar het wordt er steeds drukker. Zou graag een fatsoenlijke halter willen halen, een bakje en wat dumbels. Daarmee kan ik bijna alles wel trainen.
Compound oefeningen ftw! squats, deadlifts, benchpress, militairy press
Fitness seller en powercage.nlquote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef piekartz87 het volgende:
Ik ga nu naar de sportschool maar het wordt er steeds drukker. Zou graag een fatsoenlijke halter willen halen, een bakje en wat dumbels. Daarmee kan ik bijna alles wel trainen.
Compound oefeningen ftw! squats, deadlifts, benchpress, militairy press
Thanks, zal er eens kijken. Zit alleen een beetje met een beperkte ruimte. Wellicht in de schuur maar daar is dan weer geen verwarming.quote:
Dat baseer je waarop?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:59 schreef raptorix het volgende:
In ieder geval weg blijven uit het Bodybuilding topic op FOK, de helft wat daar zit heeft ernstig psychische problemen.
Op de posts van de mensen in dat topic, vergelijk het maar met meisjes die anorexia hebben.quote:
Oja, ook typisch gedrag dat zodra er ook maar ergens op fok een topic word geopend over fitness/spieren/bodybuilding geopend word, dat hele meute er met minachting op af stormt.quote:
Vind ik best meevallen. Ik word er in ieder geval altijd prima geholpen als ik vragen heb.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oja, ook typisch gedrag dat zodra er ook maar ergens op fok een topic word geopend over fitness/spieren/bodybuilding geopend word, dat hele meute er met minachting op af stormt.
Misschien is het minder geworden, in verleden liepen er een paar mensen rond die totaal geobsedeerd waren, geen probleem mee hoor als iemand trots op zijn lichaam is, maar als iemand gaat klagen dat hij gezondigd heeft omdat hij in het weekend een snicker heeft gegeten vind ik dat niet gezond meer.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Vind ik best meevallen. Ik word er in ieder geval altijd prima geholpen als ik vragen heb.
Maar goed misschien heb ik wel ernstige psychische problemen
Je verward het Bodybuildingtopic met Dieetclubquote:Op woensdag 10 december 2014 14:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien is het minder geworden, in verleden liepen er een paar mensen rond die totaal geobsedeerd waren, geen probleem mee hoor als iemand trots op zijn lichaam is, maar als iemand gaat klagen dat hij gezondigd heeft omdat hij in het weekend een snicker heeft gegeten vind ik dat niet gezond meer.
Lolledquote:Op woensdag 10 december 2014 14:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op de posts van de mensen in dat topic, vergelijk het maar met meisjes die anorexia hebben.
Lolled againquote:Op woensdag 10 december 2014 14:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien is het minder geworden, in verleden liepen er een paar mensen rond die totaal geobsedeerd waren, geen probleem mee hoor als iemand trots op zijn lichaam is, maar als iemand gaat klagen dat hij gezondigd heeft omdat hij in het weekend een snicker heeft gegeten vind ik dat niet gezond meer.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je verward het Bodybuildingtopic met Dieetclub
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |