quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit werkt niet zo met seks kan ik je vertellen.
Paardlants!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Joe-Momma het volgende:
Bekijk eens wat filmpjes op YouTube.
Je hebt bijna niets nodig om die spiergroepen aan te pakken.
Zag laatst een zwaar afgetrainde gevangene op tv die zo'n 18 verschillende oefeningen deed in zijn celletje van 2 bij 3.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n eckte eckte hardcore naast-de-pot-poeper?
Dan doe je dat toch.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef piekartz87 het volgende:
Ik ga nu naar de sportschool maar het wordt er steeds drukker. Zou graag een fatsoenlijke halter willen halen, een bakje en wat dumbels. Daarmee kan ik bijna alles wel trainen.
Compound oefeningen ftw! squats, deadlifts, benchpress, militairy press
Fitness seller en powercage.nlquote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef piekartz87 het volgende:
Ik ga nu naar de sportschool maar het wordt er steeds drukker. Zou graag een fatsoenlijke halter willen halen, een bakje en wat dumbels. Daarmee kan ik bijna alles wel trainen.
Compound oefeningen ftw! squats, deadlifts, benchpress, militairy press
Thanks, zal er eens kijken. Zit alleen een beetje met een beperkte ruimte. Wellicht in de schuur maar daar is dan weer geen verwarming.quote:
Dat baseer je waarop?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:59 schreef raptorix het volgende:
In ieder geval weg blijven uit het Bodybuilding topic op FOK, de helft wat daar zit heeft ernstig psychische problemen.
Op de posts van de mensen in dat topic, vergelijk het maar met meisjes die anorexia hebben.quote:
Oja, ook typisch gedrag dat zodra er ook maar ergens op fok een topic word geopend over fitness/spieren/bodybuilding geopend word, dat hele meute er met minachting op af stormt.quote:
Vind ik best meevallen. Ik word er in ieder geval altijd prima geholpen als ik vragen heb.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oja, ook typisch gedrag dat zodra er ook maar ergens op fok een topic word geopend over fitness/spieren/bodybuilding geopend word, dat hele meute er met minachting op af stormt.
Misschien is het minder geworden, in verleden liepen er een paar mensen rond die totaal geobsedeerd waren, geen probleem mee hoor als iemand trots op zijn lichaam is, maar als iemand gaat klagen dat hij gezondigd heeft omdat hij in het weekend een snicker heeft gegeten vind ik dat niet gezond meer.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Vind ik best meevallen. Ik word er in ieder geval altijd prima geholpen als ik vragen heb.
Maar goed misschien heb ik wel ernstige psychische problemen
Je verward het Bodybuildingtopic met Dieetclubquote:Op woensdag 10 december 2014 14:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien is het minder geworden, in verleden liepen er een paar mensen rond die totaal geobsedeerd waren, geen probleem mee hoor als iemand trots op zijn lichaam is, maar als iemand gaat klagen dat hij gezondigd heeft omdat hij in het weekend een snicker heeft gegeten vind ik dat niet gezond meer.
Lolledquote:Op woensdag 10 december 2014 14:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op de posts van de mensen in dat topic, vergelijk het maar met meisjes die anorexia hebben.
Lolled againquote:Op woensdag 10 december 2014 14:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien is het minder geworden, in verleden liepen er een paar mensen rond die totaal geobsedeerd waren, geen probleem mee hoor als iemand trots op zijn lichaam is, maar als iemand gaat klagen dat hij gezondigd heeft omdat hij in het weekend een snicker heeft gegeten vind ik dat niet gezond meer.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je verward het Bodybuildingtopic met Dieetclub
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |