Wat nee. Jawel. Als de scheidsrechter Suarez geel had gegeven voor het bijten, was het daarmee klaar.quote:
t lijkt me ook enorm vervelend om als spits ronaldo naast je te hebbenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Benzema is een aardig spelertje maar geen wereld klasse
Beetje lullig als er een speler voor staatquote:Op maandag 30 juni 2014 19:28 schreef Merkie het volgende:
Waarom 14 camera's? Één camera op de doellijn is toch genoeg.
Alweeeeeer?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:28 schreef Rabieluh het volgende:
Na per ongeluk iemand de wedstrijd uitschoppen beginnen de Fransen het nu expres te doen.
Ja, en je hebt natuurlijks twee kols.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beetje lullig als er een speler voor staat
Weet je hoe groot het doel is in kubieke meters?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:28 schreef OverRated het volgende:
Moet toch simpeler kunnen dan met 14 camera's.
het is behoorlijk complexe technologie, de vergelijking met hawk-eye van tennis klopt dan ook niet echtquote:Op maandag 30 juni 2014 19:28 schreef OverRated het volgende:
Moet toch simpeler kunnen dan met 14 camera's.
En nog steeds staan ze er alle elf op.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:29 schreef Uccie het volgende:
Die Fransen nemen het "we breken ze wel" erg serieus.
Maar die rijdt zelf met de auto weer naar huis.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, die speelt in het onder 15 elftal.
Dutjequote:Op maandag 30 juni 2014 19:29 schreef Marie30 het volgende:
Net wakker uit mijn dutje... maar op die vijf minuutjes genoeg gezien. Nigeria wint en weer pingels hopelijk![]()
![]()
Belgen mogen Fransen ook niet?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:29 schreef Marie30 het volgende:
Net wakker uit mijn dutje... maar op die vijf minuutjes genoeg gezien. Nigeria wint en weer pingels hopelijk![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fifa maffia is weer duidelijk aanwezig bij deze wedstrijd!
Goed man, Platini strooit met envelopjes
Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En nog steeds staan ze er alle elf op.
1 camera dan geen 3d beeldquote:Op maandag 30 juni 2014 19:28 schreef Merkie het volgende:
Waarom 14 camera's? Één camera op de doellijn is toch genoeg.
Ze zijn ook gewoon niet grappig, ja voor 12 jarigen misschien.quote:
sowieso. Alleen maar omdat Omeru een Den Haag verleden heeftquote:Op maandag 30 juni 2014 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fifa maffia is weer duidelijk aanwezig bij deze wedstrijd!
Goed man, Platini strooit met envelopjes
Nee maar ik las er lange tijd overheen, nu wordt zelfs dat irritant.quote:
Je bent zelf een misschien.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zijn ook gewoon niet grappig, ja voor 12 jarigen misschien.
Kijk dit bedoel ik nou, grapjes zijn leuk maar nu ga ik een TR versturen.quote:
Iedereen?quote:
Verkapte ik-heb-vrienden-postquote:Op maandag 30 juni 2014 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb vrienden van mid 20 die aan dutjes doen
Ja. Sneijder scoorde toch in de 87e?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
Nederland stond 3minuten voor tijd achter?
Geen aangifte doen?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou, grapjes zijn leuk maar nu ga ik een TR versturen.
Ja, soms kan hij wel eens overdrijven met zijn overacting.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens kritisch op GGMM maar dit was écht een goede.
`quote:Op maandag 30 juni 2014 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Sneijder scoorde toch in de 87e?
Dat was echt uitmuntend rechercheurswerk van GGMM_de_echte om er zoveel uit te krijgen bij Stijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het leven van Gramulanion is een act.
~ Stijn
Hitler en Mussolini wat minder... Ook Putin en Luis Suarez mogen even niet naar de bbq komen.quote:
Dat wedstrijden vaak beslist worden in het laatste kwartier is nog zo'n schokkende onthulling. Snoeksquote:Op maandag 30 juni 2014 19:32 schreef Belladonna80 het volgende:
Echt waar? Volstaat één goal. Alsof er een hond was die dit nog niet wist....
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DM'en ze mij dan he "hey ik ga ff 30min een dutje doen gr gr GGMM"
Zo weinig spelfouten, dat kan GGMM niet zijn geweest.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DM'en ze mij dan he "hey ik ga ff 30min een dutje doen gr gr GGMM"
88ste zelfsquote:Op maandag 30 juni 2014 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1,67quote:
Bij 6 rode kaarten volstaat een kool niet, dat weet een hond niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:32 schreef Belladonna80 het volgende:
Echt waar? Volstaat één goal. Alsof er een hond was die dit nog niet wist....
Kleinste speler van het WK of zijn er nog kleinere ?quote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 30 juni 2014 19:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hitler en Mussolini wat minder... Ook Putin en Luis Suarez mogen even niet naar de bbq komen.
Ik las 'een weke Nigeriaan'.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Nigeria doorgaat nemen GGMM en ik 1 week een Nigeria UI
Dit is Messi , die kent u niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Snoeks denkt echt dat wij nog nooit voetbal hebbengekeken
Dat geklaag van Stijn was ook een act.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat was echt uitmuntend rechercheurswerk van GGMM_de_echte om er zoveel uit te krijgen bij Stijn.
ik snap um XDquote:Op maandag 30 juni 2014 19:34 schreef Groby het volgende:
[ afbeelding ]
speelt bij nigeria
wie deze snapt krijgt van mij een handdruk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juistem:quote:Op maandag 30 juni 2014 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Missenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:34 schreef essnhills het volgende:
Ja heuj wat doen die Fransen nou ineens
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
Dit kan niet als modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft gelijkquote:Op maandag 30 juni 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Snoeks denkt echt dat wij nog nooit voetbal hebbengekeken
Wat een grote heb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh gelukkig.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsja, Snoeks, wat moet je er nog op zeggen? Die gozer denkt serieus dat hij interessant is en het allemaal wel weet uit te leggen. haha....quote:Op maandag 30 juni 2014 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wedstrijden vaak beslist worden in het laatste kwartier is nog zo'n schokkende onthulling. Snoeks
[..]Zo voorspelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Die voorverpakte slaatjes van AH Basic zien er nooit zo lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:33 schreef editoor het volgende:
[..]
Bij 6 rode kaarten volstaat een kool niet, dat weet een hond niet.
[..]Nu krijg ik mijn bord niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel een echte FOK!ker.quote:
Ik zei h nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |