Wat nee. Jawel. Als de scheidsrechter Suarez geel had gegeven voor het bijten, was het daarmee klaar.quote:
t lijkt me ook enorm vervelend om als spits ronaldo naast je te hebbenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Benzema is een aardig spelertje maar geen wereld klasse
Beetje lullig als er een speler voor staatquote:Op maandag 30 juni 2014 19:28 schreef Merkie het volgende:
Waarom 14 camera's? Één camera op de doellijn is toch genoeg.
Alweeeeeer?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:28 schreef Rabieluh het volgende:
Na per ongeluk iemand de wedstrijd uitschoppen beginnen de Fransen het nu expres te doen.
Ja, en je hebt natuurlijks twee kols.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beetje lullig als er een speler voor staat
Weet je hoe groot het doel is in kubieke meters?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:28 schreef OverRated het volgende:
Moet toch simpeler kunnen dan met 14 camera's.
het is behoorlijk complexe technologie, de vergelijking met hawk-eye van tennis klopt dan ook niet echtquote:Op maandag 30 juni 2014 19:28 schreef OverRated het volgende:
Moet toch simpeler kunnen dan met 14 camera's.
En nog steeds staan ze er alle elf op.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:29 schreef Uccie het volgende:
Die Fransen nemen het "we breken ze wel" erg serieus.
Maar die rijdt zelf met de auto weer naar huis.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, die speelt in het onder 15 elftal.
Dutjequote:Op maandag 30 juni 2014 19:29 schreef Marie30 het volgende:
Net wakker uit mijn dutje... maar op die vijf minuutjes genoeg gezien. Nigeria wint en weer pingels hopelijk![]()
![]()
Belgen mogen Fransen ook niet?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:29 schreef Marie30 het volgende:
Net wakker uit mijn dutje... maar op die vijf minuutjes genoeg gezien. Nigeria wint en weer pingels hopelijk![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fifa maffia is weer duidelijk aanwezig bij deze wedstrijd!
Goed man, Platini strooit met envelopjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |