Poll: Moet Paardlants een dagboek bijhouden in de gevangenis?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:43 schreef Paardlants het volgende:
Ja ja, het is dan zover hoor, vandaag gebeld door de wouten dat er 15 dagen onherroepelijke celstraf op mijn naam staat en dat het verstandig is om me een dezer dagen te melden bij het politiebureau.
Ik wist dat t er een keer van zal komen, maar had verwacht dat ik een brief zou krijgen met de dag dat ik me moet melden.
Klacht: morgen maar melden en 15 dagen brommen dankzij een Marokkaan.
omdat SCquote:
zonder werk, huis, gezinquote:Op maandag 30 juni 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
15 dagen
is niks ah mattie
ogen open ogen dicht en je staat weer buiten
Doe 's even normaal manquote:
Ontopic: hoe was de bak voor jou heb jij geen dagboek bijgehouden?quote:
Ik had een dokter met een lekkere reet en grote tieten die ff langskwamquote:Op maandag 30 juni 2014 18:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ontopic: hoe was de bak voor jou heb jij geen dagboek bijgehouden?
Is leuk, jammer dat dit topic waarschijnlijk door die freak wordt gevuld.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:18 schreef deadprez het volgende:
Wheheh, zie nu pas dat er al een bericht van op de FP staat.
FOK!ker moet de gevangenis in
Inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:25 schreef Gelser het volgende:
[..]
Is leuk, jammer dat dit topic waarschijnlijk door die freak wordt gevuld.
Ja die andere werd op slot gegooid. Hopen dat deze openblijft.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mods doen dit dicht? dit is tenminste ee waardige toevoeging aan fok, een gevangenisdagboek heb ik hier nog nooit gezien!
Wat denk je zelfquote:Op maandag 30 juni 2014 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft hij wel internet in zijn cel of moeten we wachten?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
quote:
ja in het raamquote:
Hehe, eerste keer dat ik een bericht van Djeez ook kan waarderen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:18 schreef deadprez het volgende:
Wheheh, zie nu pas dat er al een bericht van op de FP staat.
FOK!ker moet de gevangenis in
Eerste keer dat ik op de frontpage kijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehe, eerste keer dat ik een bericht van Djeez ook kan waarderen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehe, eerste keer dat ik een bericht van Djeez ook kan waarderen.
Zou paardlants ook daadwerkelijk gegaan zijn? Zou me niks verbazen als 'ie nu naar Syrië is gevlucht.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik op de frontpage kijk.
Zou hij echt bijna 2 meter lang zijn en meer dan 100kg wegen?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou paardlants ook daadwerkelijk gegaan zijn? Zou me niks verbazen als 'ie nu naar Syrië is gevlucht.
Manlet gespot.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:39 schreef Gelser het volgende:
[..]
Zou hij echt bijna 2 meter lang zijn en meer dan 100kg wegen?
Ik kan alleen maar hopen dat hij geen internet in de cel heeft zegquote:Op maandag 30 juni 2014 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:40 schreef spiritusbus het volgende:
Eigenlijk post ik niet meer in KLB, maar voor dit bazentopic maak ik graag een uitzondering.
Jonge heel je pohi bestaat uit klb-topics.quote:
Hij hoeft maar 2 weken te zitten. Dan ga je niet naar een gewone gevangenis, maar naar een huis van bewaring. Daar is het regime strenger en zit je 23 uur per dag in je cel.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:52 schreef LookAtMe het volgende:
Die is nu lekker 2 weekjes tafeltennissen, playstationen en fitnessen voor niks. En er wordt ook nog voor hem gekookt.
Waarom? Dat zou toch andersom moeten zijn?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:02 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Hij hoeft maar 2 weken te zitten. Dan ga je niet naar een gewone gevangenis, maar naar een huis van bewaring. Daar is het regime strenger en zit je 23 uur per dag in je cel.
Wat een onzin. Ze kunnen beter een echte crimineel in die cel zetten en TS z'n 2 weken vakantie geven.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:02 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Hij hoeft maar 2 weken te zitten. Dan ga je niet naar een gewone gevangenis, maar naar een huis van bewaring. Daar is het regime strenger en zit je 23 uur per dag in je cel.
Juist. Mijn punt precies.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:12 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze kunnen beter een echte crimineel in die cel zetten en TS z'n 2 weken vakantie geven.
Vraag het opa opstelten (aka danny) anders even. Hoe moet ik dat nu weer weten.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:05 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom? Dat zou toch andersom moeten zijn?
Pffff!! Jij weet ook niks! Haha.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:15 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Vraag het opa opstelten (aka danny) anders even. Hoe moet ik dat nu weer weten.
In het korte verblijf krijg je dus geen televisie.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:31 schreef Wotte het volgende:
Ach boeken lezen, beetje rukken beetje slapen. S'avonds alle wk wedstrijdjes kijken mooi man.
Zal wel iets zijn met afschrikeffect, zodat nog niet doorgewinterde criminelen zich nog een keer bedenken voordat ze opnieuw de fout in gaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:12 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze kunnen beter een echte crimineel in die cel zetten en TS z'n 2 weken vakantie geven.
Mocht hij op blijven voor het voetbal?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:04 schreef n00b13 het volgende:
Zou de week voor hem net zo snel zijn gegaan?
Neuh daar is ie inmiddels wel uit.. die zit in zo'n tijdelijke gevangenis.. (Weet niet wat voor naampje ze er nu weer aan gegeven hebben)quote:
huis van bewaring?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Neuh daar is ie inmiddels wel uit.. die zit in zo'n tijdelijke gevangenis.. (Weet niet wat voor naampje ze er nu weer aan gegeven hebben)
Nee eerder PI, EBI, kliniek, of weet ik het wat... als het echte naampje maar verhuld word...quote:
Die staat gewoon ergers kermis geluiden de schallen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:40 schreef BlueMage het volgende:
Waarom heb ik nog steeds het gevoel dat Paardlants gewoon op vakantie is?
Dat is ie ook...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:40 schreef BlueMage het volgende:
Waarom heb ik nog steeds het gevoel dat Paardlants gewoon op vakantie is?
Hou maar daar dan...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:47 schreef paardenliefhebber1998 het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier...
Best een mooie zin al zeg ik het zelf....quote:
En dan dat onderschrift van je...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Paardlants met zijn celmaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus hij mist serieus net de WK finale?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
15 juli wordt hij weer losgelaten in de maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |