quote:
ja in het raamquote:
Hehe, eerste keer dat ik een bericht van Djeez ook kan waarderen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:18 schreef deadprez het volgende:
Wheheh, zie nu pas dat er al een bericht van op de FP staat.
FOK!ker moet de gevangenis in
Eerste keer dat ik op de frontpage kijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehe, eerste keer dat ik een bericht van Djeez ook kan waarderen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehe, eerste keer dat ik een bericht van Djeez ook kan waarderen.
Zou paardlants ook daadwerkelijk gegaan zijn? Zou me niks verbazen als 'ie nu naar Syrië is gevlucht.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik op de frontpage kijk.
Zou hij echt bijna 2 meter lang zijn en meer dan 100kg wegen?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou paardlants ook daadwerkelijk gegaan zijn? Zou me niks verbazen als 'ie nu naar Syrië is gevlucht.
Manlet gespot.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:39 schreef Gelser het volgende:
[..]
Zou hij echt bijna 2 meter lang zijn en meer dan 100kg wegen?
Ik kan alleen maar hopen dat hij geen internet in de cel heeft zegquote:Op maandag 30 juni 2014 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft hij wel internet in zijn cel of moeten we wachten?
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:40 schreef spiritusbus het volgende:
Eigenlijk post ik niet meer in KLB, maar voor dit bazentopic maak ik graag een uitzondering.
Jonge heel je pohi bestaat uit klb-topics.quote:
Hij hoeft maar 2 weken te zitten. Dan ga je niet naar een gewone gevangenis, maar naar een huis van bewaring. Daar is het regime strenger en zit je 23 uur per dag in je cel.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:52 schreef LookAtMe het volgende:
Die is nu lekker 2 weekjes tafeltennissen, playstationen en fitnessen voor niks. En er wordt ook nog voor hem gekookt.
Waarom? Dat zou toch andersom moeten zijn?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:02 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Hij hoeft maar 2 weken te zitten. Dan ga je niet naar een gewone gevangenis, maar naar een huis van bewaring. Daar is het regime strenger en zit je 23 uur per dag in je cel.
Wat een onzin. Ze kunnen beter een echte crimineel in die cel zetten en TS z'n 2 weken vakantie geven.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:02 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Hij hoeft maar 2 weken te zitten. Dan ga je niet naar een gewone gevangenis, maar naar een huis van bewaring. Daar is het regime strenger en zit je 23 uur per dag in je cel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |