quote:Op maandag 30 juni 2014 18:40 schreef spiritusbus het volgende:
Eigenlijk post ik niet meer in KLB, maar voor dit bazentopic maak ik graag een uitzondering.
Jonge heel je pohi bestaat uit klb-topics.quote:
Hij hoeft maar 2 weken te zitten. Dan ga je niet naar een gewone gevangenis, maar naar een huis van bewaring. Daar is het regime strenger en zit je 23 uur per dag in je cel.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:52 schreef LookAtMe het volgende:
Die is nu lekker 2 weekjes tafeltennissen, playstationen en fitnessen voor niks. En er wordt ook nog voor hem gekookt.
Waarom? Dat zou toch andersom moeten zijn?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:02 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Hij hoeft maar 2 weken te zitten. Dan ga je niet naar een gewone gevangenis, maar naar een huis van bewaring. Daar is het regime strenger en zit je 23 uur per dag in je cel.
Wat een onzin. Ze kunnen beter een echte crimineel in die cel zetten en TS z'n 2 weken vakantie geven.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:02 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Hij hoeft maar 2 weken te zitten. Dan ga je niet naar een gewone gevangenis, maar naar een huis van bewaring. Daar is het regime strenger en zit je 23 uur per dag in je cel.
Juist. Mijn punt precies.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:12 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze kunnen beter een echte crimineel in die cel zetten en TS z'n 2 weken vakantie geven.
Vraag het opa opstelten (aka danny) anders even. Hoe moet ik dat nu weer weten.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:05 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom? Dat zou toch andersom moeten zijn?
Pffff!! Jij weet ook niks! Haha.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:15 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Vraag het opa opstelten (aka danny) anders even. Hoe moet ik dat nu weer weten.
In het korte verblijf krijg je dus geen televisie.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:31 schreef Wotte het volgende:
Ach boeken lezen, beetje rukken beetje slapen. S'avonds alle wk wedstrijdjes kijken mooi man.
Zal wel iets zijn met afschrikeffect, zodat nog niet doorgewinterde criminelen zich nog een keer bedenken voordat ze opnieuw de fout in gaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:12 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze kunnen beter een echte crimineel in die cel zetten en TS z'n 2 weken vakantie geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |