Poll: Moet Paardlants een dagboek bijhouden in de gevangenis?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:43 schreef Paardlants het volgende:
Ja ja, het is dan zover hoor, vandaag gebeld door de wouten dat er 15 dagen onherroepelijke celstraf op mijn naam staat en dat het verstandig is om me een dezer dagen te melden bij het politiebureau.
Ik wist dat t er een keer van zal komen, maar had verwacht dat ik een brief zou krijgen met de dag dat ik me moet melden.
Klacht: morgen maar melden en 15 dagen brommen dankzij een Marokkaan.
omdat SCquote:
zonder werk, huis, gezinquote:Op maandag 30 juni 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
15 dagen
is niks ah mattie
ogen open ogen dicht en je staat weer buiten
Doe 's even normaal manquote:
Ontopic: hoe was de bak voor jou heb jij geen dagboek bijgehouden?quote:
Ik had een dokter met een lekkere reet en grote tieten die ff langskwamquote:Op maandag 30 juni 2014 18:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ontopic: hoe was de bak voor jou heb jij geen dagboek bijgehouden?
Is leuk, jammer dat dit topic waarschijnlijk door die freak wordt gevuld.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:18 schreef deadprez het volgende:
Wheheh, zie nu pas dat er al een bericht van op de FP staat.
FOK!ker moet de gevangenis in
Inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:25 schreef Gelser het volgende:
[..]
Is leuk, jammer dat dit topic waarschijnlijk door die freak wordt gevuld.
Ja die andere werd op slot gegooid. Hopen dat deze openblijft.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mods doen dit dicht? dit is tenminste ee waardige toevoeging aan fok, een gevangenisdagboek heb ik hier nog nooit gezien!
Wat denk je zelfquote:Op maandag 30 juni 2014 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft hij wel internet in zijn cel of moeten we wachten?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft hij wel internet in zijn cel of moeten we wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |