Marokkaan kwam terras opgerend met honkbalknuppel omdat hij met iemand daar ruzie had, maar toen hij een vriend van me wilde slaan, sloeg ik hem een gat in zijn kop (niet heel ernstig) en heeft hij aangifte gedaan tegen me, die zaak loopt al een tijdje en kon een paar weken geleden nog beroep doen, dat niet gedaan omdat het toch niks uit zou halen... en vandaag een telefoontje van meneer agentquote:
ajah, het is maar 15 dagen idd en eten is inbegrepenquote:
Ja, je had gewoon beroep moeten doen. Je mag je namelijk verdedigen, en je hebt hem niet vermoord ofzo.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:47 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Marokkaan kwam terras opgerend met honkbalknuppel omdat hij met iemand daar ruzie had, maar toen hij een vriend van me wilde slaan, sloeg ik hem een gat in zijn kop (niet heel ernstig) en heeft hij aangifte gedaan tegen me, die zaak loopt al een tijdje en kon een paar weken geleden nog beroep doen, dat niet gedaan omdat het toch niks uit zou halen... en vandaag een telefoontje van meneer agent
Stom van me maar heb helemaal geen advocaat in armen genomenquote:
Wou ik ook doen, maar uitgesteld, en weer uitgesteld en uiteindelijk kon ik geen beroep/bezwaar meer doen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:49 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ja, je had gewoon beroep moeten doen. Je mag je namelijk verdedigen, en je hebt hem niet vermoord ofzo.
Dat is niet zo erg, het enige wat echt kut is is dat ik waarschijnlijk volgende week nieuw werk hadquote:
Dat is inderdaad dom, want dit was gewoon noodweerquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Stom van me maar heb helemaal geen advocaat in armen genomen
[..]
Wou ik ook doen, maar uitgesteld, en weer uitgesteld en uiteindelijk kon ik geen beroep/bezwaar meer doen.
Werken als je op FOK! zitquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, het enige wat echt kut is is dat ik waarschijnlijk volgende week nieuw werk had
baal ook echt hoor dat ik er niks aan gedaan heb, maar daar is het nu te laat voor, had ik niet zo laks moeten zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dom, want dit was gewoon noodweer
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:51 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Werken als je op FOK! zitDie Marokkaan heeft je nog gered.
Wat is daar de lol van dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:53 schreef Snowballed het volgende:
Zuip je je wel zo lam dat je het bureau al kotsend binnenloopt?
Ten eerste hoef je je niet te vervelen.. en kun je 15 dagen je kater weg slapen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is de rest van de afbeelding?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |