Mocht hij op blijven voor het voetbal?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:04 schreef n00b13 het volgende:
Zou de week voor hem net zo snel zijn gegaan?
Neuh daar is ie inmiddels wel uit.. die zit in zo'n tijdelijke gevangenis.. (Weet niet wat voor naampje ze er nu weer aan gegeven hebben)quote:
huis van bewaring?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Neuh daar is ie inmiddels wel uit.. die zit in zo'n tijdelijke gevangenis.. (Weet niet wat voor naampje ze er nu weer aan gegeven hebben)
Nee eerder PI, EBI, kliniek, of weet ik het wat... als het echte naampje maar verhuld word...quote:
Die staat gewoon ergers kermis geluiden de schallen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:40 schreef BlueMage het volgende:
Waarom heb ik nog steeds het gevoel dat Paardlants gewoon op vakantie is?
Dat is ie ook...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:40 schreef BlueMage het volgende:
Waarom heb ik nog steeds het gevoel dat Paardlants gewoon op vakantie is?
Hou maar daar dan...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:47 schreef paardenliefhebber1998 het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier...
Best een mooie zin al zeg ik het zelf....quote:
En dan dat onderschrift van je...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Paardlants met zijn celmaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus hij mist serieus net de WK finale?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
15 juli wordt hij weer losgelaten in de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |