SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Bewijs maarquote:
wutquote:Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jhali
Dreigen met zelfmoord. Al was ik dan wel weer de nobele ridder om haar over DM te vertellen godverdomme normaal te doen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jhali
Dreigen met zelfmoord. Al was ik dan wel weer de nobele ridder om haar over DM te vertellen godverdomme normaal te doen.
"Doe godverdomme normaal, grgr ridder LR"quote:Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jhali
Ja. Je tot dat soort onzin verlagen verdien je een tik op je achterhoofd labiel als je mag zijn.quote:
Je had haar niet hoeven te DM'en die roept dat alleen want ze is zo zieligquote:Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jhali
Waarom dreigde ze dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Je tot dat soort onzin verlagen verdien je een tik op je achterhoofd labiel als je mag zijn.
Kun je hem niet gewoon DM'en?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:10 schreef Etsu het volgende:
Nice, als ik aandacht van LR wil, zeg ik gewoon dat ik zelfmoord ga plegen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:10 schreef Etsu het volgende:
Weet ik niet meer. Daar is ze ook niet interessant genoeg voor.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:10 schreef Etsu het volgende:
omdat ze zichzelf zo zielig vondquote:
Ah, gewoon de minder directe actie.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat is technisch gezien mogelijk, maar kost mij teveel moeite.
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ze zichzelf zo zielig vond
toen ik wat met haar had was het constant dit en dit is gebeurd en ik ze scholden me uit troost me ik ben zo zielig
Laat Madame_Paon hier eens buiten xDquote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]vind je het gek met dat dikke vet blubber lijf
Zou ook spontaan zelfmedelijden krijgen jaquote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef Toto69 het volgende:
xDDquote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat Madame_Paon hier eens buiten xD
En toen blafte jij haar even vol en was het weer goedquote:Op maandag 30 juni 2014 14:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ze zichzelf zo zielig vond
toen ik wat met haar had was het constant dit en dit is gebeurd en ik ze scholden me uit troost me ik ben zo zielig
lolololquote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben echt een goede moderator
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen blafte jij haar even vol en was het weer goed
Vet irritant welquote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben echt een goede moderator
waarom nam je dan ook iets met drquote:Op maandag 30 juni 2014 14:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vet irritant wel![]()
ik vind het helemaal niet interessant dat je jezelf zo zielig vind
val dan af muts
lulquote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen blafte jij haar even vol en was het weer goed
Probleem is dat dat dus nooit zo isquote:Op maandag 30 juni 2014 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat wanneer ze zich normaal gedraagd best een leuk persoon is
Schei uitquote:Op maandag 30 juni 2014 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat wanneer ze zich normaal gedraagd best een leuk persoon is
is*quote:Op maandag 30 juni 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei uit
Dat kind was zo labiel als de pest
FOK!-dating bedoel je? Je zou je daar maar aan verlagen he 'Bayora' xDquote:
en haar broertje heeft autisme of zo idkquote:Op maandag 30 juni 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
En zoveel probs had ze niet, behalve dat ze te dik was, dikke aandachtshoer dus.
heeft ze zelf ookquote:Op maandag 30 juni 2014 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en haar broertje heeft autisme of zo idk
Ja dus? Half Nederland heeft autismequote:Op maandag 30 juni 2014 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en haar broertje heeft autisme of zo idk
quote:
Tegen mij wel toenquote:
johquote:Op maandag 30 juni 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei uit
Dat kind was zo labiel als de pest
PLS WP PROBEER HET NOG EVEN MET EEN DILDOquote:Op maandag 30 juni 2014 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tegen mij wel toen
[..]
joh
ging helemaal kapot toen ik het uit wou maakte en smeekte om het nog even te proberen
terwijl ze tegen me zei dat ze van je afwilde omdat je nooit normaal deedquote:Op maandag 30 juni 2014 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tegen mij wel toen
[..]
joh
ging helemaal kapot toen ik het uit wou maakte en smeekte om het nog even te proberen
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
terwijl ze tegen me zei dat ze van je afwilde omdat je nooit normaal deed
Ja 3 maal is scheepsrecht tochquote:Op maandag 30 juni 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FOK!-dating bedoel je? Je zou je daar maar aan verlagen he 'Bayora' xD
Vanwaar dit nieuwe account? Nu ben ik niet meer je FoBo-vriendje
vind je het gek als je elk uur van de dag whatsappt met wat je aan het doen bentquote:Op maandag 30 juni 2014 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
terwijl ze tegen me zei dat ze van je afwilde omdat je nooit normaal deed
Bakken met baardquote:Op maandag 30 juni 2014 14:18 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ja 3 maal is scheepsrecht tochdat was een hoe-lul-ik-me-hier-uit-excuus
Pasmailer doet het niet omdat mijn e-mail adres van xcachet niet klopt.
Bakkerbaard wil er niks aan doen want hij negert mij.
ze was gewoon bang dat je vreemd zou gaan :Squote:Op maandag 30 juni 2014 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind je het gek als je elk uur van de dag whatsappt met wat je aan het doen bent
tyf even een eind op joh
wat is een pasmailerquote:Op maandag 30 juni 2014 14:18 schreef Bayora het volgende:
[..]
met wie zou ik vreemd moeten gaanquote:Op maandag 30 juni 2014 14:19 schreef Bayora het volgende:
[..]
ze was gewoon bang dat je vreemd zou gaan :S
Ah. Frisse start dit dat niks mis mee. En dit was je derde poging al?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:18 schreef Bayora het volgende:
[..]
Gekke Jappen.quote:
Met Roro XDquote:Op maandag 30 juni 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met wie zou ik vreemd moeten gaan
zat heel de tijd met vrienden te chillen
jij bent toch niet vies van wat mannenliefde?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met iemandquote:Op maandag 30 juni 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb een intakegesprekquote:
Nee ik wil cachet terug.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Frisse start dit dat niks mis mee. En dit was je derde poging al?. Jeetje. Ik voel mij nu toch wel een beetje aan de kant geschoven.
Dat moge duidelijk zijn gezien ons ridder rollenspel in het vorige topicdeel.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent toch niet vies van wat mannenliefde?
quote:
Jij en ik zijn een geval apart typischquote:Op maandag 30 juni 2014 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent toch niet vies van wat mannenliefde?
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
denk niet dat flips dat tof zou vinden
[..]
Jij en ik zijn een geval apart typisch
dat heb ik met andere mannen niet
Van jou? Ja graag.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Hai
Wil je billenkoek of zo met je geroddel![]()
Vieze Albert Verlinde
ik lees helaas niet terugquote:Op maandag 30 juni 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn gezien ons ridder rollenspel in het vorige topicdeel.
oh, het gevoel is helaas niet wederzijdsquote:Op maandag 30 juni 2014 14:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
denk niet dat flips dat tof zou vinden
[..]
Jij en ik zijn een geval apart typisch
dat heb ik met andere mannen niet
oquote:Op maandag 30 juni 2014 14:21 schreef Bayora het volgende:
passmailer Typ
gewoon als je je wachtwoord bent vergeten
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik lees helaas niet terug
[..]
oh, het gevoel is helaas niet wederzijds
[..]
o
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit
snap je uitmaken![]()
Gastquote:
Daar vroeg ik ook niet om. Dat je vrienden Duitsland boven jouw aanwezigheid verkiezen hoef je niet direct op mij af te reageren hoor :squote:
Aangezien Stijn al in een depressie zit en ik geen jaloerse exen met bijlen achter me aan wil (zeker hij niet) ga ik niet stoken in jullie relatiequote:
YES. Waar?quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
Als Nederland wereldkampioen wordt maak ik een foto van mezelf in een oranje jurkje
deze reactie slaat nergens opquote:Op maandag 30 juni 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar vroeg ik ook niet om. Dat je vrienden Duitsland boven jouw aanwezigheid verkiezen hoef je niet direct op mij af te reageren hoor :s
In een Dierenhotelquote:
Niet roddelenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Jhali is wel een beetje de hoer van dit topic mogen we toch constateren.
Niet haten op jhali boelerquote:Op maandag 30 juni 2014 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Jhali is wel een beetje de hoer van dit topic mogen we toch constateren.
Ohja jullie waren besties for life toch?quote:
Leuk! Ik heb ooit in een project zelf met een groep een fictief dierenhotel opgezet. Lijkt me best leuk dat in het echt te doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een DierenhotelHalf uurtje met de fiets hiervandaan
ja hihiquote:Op maandag 30 juni 2014 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja jullie waren besties for life toch?
Lijkt me sowieso 1 van de leukere richtingen van het werkveld Gewoon heel relaxte sfeer daar waarschijnlijk en kleine groep zodat je alle ruimte krijgt om goed te leren enzoquote:Op maandag 30 juni 2014 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb ooit in een project zelf met een groep een fictief dierenhotel opgezet. Lijkt me best leuk dat in het echt te doen.
Wanneer is het gesprek?
Zal'k doenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk de trailer eens? Ben benieuwd wat je er van vind.
Orphan Black al gezien?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Gruwelijk, nog een serie van netflix zelf. Lijkt me best vet dit
Komt inderdaad heel veel bij de laatste tijdquote:Op maandag 30 juni 2014 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Mijn abonnement bij Netflix wordt zijn geld steeds meer waard
Hij kijkt nooit seriesquote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk de trailer eens? Ben benieuwd wat je er van vind.
Ik vind horror ook maar een stompzinnig genre. Ik moet nog de eerste film vinden waar het verhaal mij daadwerkelijk iets kan boeien.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk GG nog even af en dan zet ik die eens opAlleen jammer dat mn vriend niet zo van horror houdt
Jammer dat het seizoen al afgelopen isquote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt inderdaad heel veel bij de laatste tijd
Plus, voor Firefox en Chrome, probeer Hola Unblocker, dan kan je bij de Amerikaanse series enzo, Bob's Burgers
Ik vermaak me prima op de Nederlandsequote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt inderdaad heel veel bij de laatste tijd
Plus, voor Firefox en Chrome, probeer Hola Unblocker, dan kan je bij de Amerikaanse series enzo, Bob's Burgers
Goed.quote:
Alles van GG al gezien?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk GG nog even af en dan zet ik die eens opAlleen jammer dat mn vriend niet zo van horror houdt
Damn. Zou kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Gruwelijk, nog een serie van netflix zelf. Lijkt me best vet dit
gun je pa ook zijn pleziertje johquote:Op maandag 30 juni 2014 14:28 schreef Bayora het volgende:
[..]
Goed.
Bijna op vakantie.
Morgen beginnen bij nieuw stagebedrijf.
Vrijdag vader en stiefmoeder trouwen![]()
![]()
x 9237892714
en daar?
kun je vrijvragen en lekker etenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:28 schreef Bayora het volgende:
[..]
Goed.
Bijna op vakantie.
![]()
x 9237892714
en daar?
XOXO Gossip Girl.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles van GG al gezien?
You know you love me
Ik ga over een kwartier beginnenquote:
O, jeetje. Dat duurt nog wel even. Dan moet je ook nog andere opties hebben neem ik aan. Staat er verder nog wat open?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso 1 van de leukere richtingen van het werkveld Gewoon heel relaxte sfeer daar waarschijnlijk en kleine groep zodat je alle ruimte krijgt om goed te leren enzo
22 juli pas
wow dat is sickquote:Op maandag 30 juni 2014 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
XOXO Gossip Girl.
Maar nee ben bijna bij seizoen 3(en dat in een week tijd
)
Niet leuk? Why not?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:28 schreef Bayora het volgende:
[..]
Goed.
Bijna op vakantie.
![]()
x 9237892714
en daar?
Dat lijkt me zo kutquote:Op maandag 30 juni 2014 14:28 schreef Bayora het volgende:
[..]
Goed.
Bijna op vakantie.
![]()
x 9237892714
en daar?
Blijf gewoon verder solliciteren jaquote:Op maandag 30 juni 2014 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
O, jeetje. Dat duurt nog wel even. Dan moet je ook nog andere opties hebben neem ik aan. Staat er verder nog wat open?
Is 'ie al op NL dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga over een kwartier beginnenHopelijk net zo vet als de trailer
Jep haha, ik kijk best veelquote:Op maandag 30 juni 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow dat is sickHebben echt 25 afleveringen per seizoen
![]()
Ik vond het best leuk![]()
Erg I know
Ja ach, gelukkig houden ze het klein en daarna lekker onbeperkt eten en drank.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo kut![]()
Of het moet echt een supertof wijf zijn maar dan nog![]()
Ja gaat wel goed, beetje aan het bijkomen nog van de wedstrijd gisteren en dan met name het wodka-gedeelte
Jaquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep haha, ik kijk best veelTerwijl ik met andere serie's er toch langer over doe maar het kijkt wel lekker weg haha. Mijn vriend kijkt ook best vaak mee hoor
Maar hij wilt het nog niet toegeven
Hoezo zou het kut moeten zijn dat je vader opnieuw trouwt?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo kut![]()
Of het moet echt een supertof wijf zijn maar dan nog![]()
Ja gaat wel goed, beetje aan het bijkomen nog van de wedstrijd gisteren en dan met name het wodka-gedeelte
Eerlijkheid wordt op prijs gesteld. Tijdens de receptie vragen of je mag speechen en haar helemaal de grond instampenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:31 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ja ach, gelukkig houden ze het klein en daarna lekker onbeperkt eten en drank.
Ik ga zaterdag in Berlijn kijken
Ja Jenny is leukquote:Op maandag 30 juni 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Zitten ook leuke personages in.
Jenny
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf gewoon verder solliciteren ja
Maar ze wilde het een en ander bespreken dus ik zie het wel positief in
"Na het huwelijk zullen je ogen open gaan pa. Interpreteer het zoals je wilt"quote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerlijkheid wordt op prijs gesteld. Tijdens de receptie vragen of je mag speechen en haar helemaal de grond instampen
O, nice. Ik zocht al een nieuwe serie om te kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaIk kijk alleen via Nederlandse Netflix (i.v.m ondertiteling)
Die vertalingen slaan soms echt nergens op, kun je beter engelse subs doenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Zonder ondertiteling mis ik zoveel details!
hoi mientje appelsientjequote:Op maandag 30 juni 2014 14:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die vertalingen slaan soms echt nergens op, kun je beter engelse subs doen
Jenny is knapquote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja Jenny is leukDan is een schatje
En Blair en Chuck zijn stiekem ook leuk, gewoon om hoe ze zijn
"En doch blijf je maar lekker met die tyfushoer samen tot aan je dood want ik weiger de erfenis gehalveerd te zien worden"quote:Op maandag 30 juni 2014 14:33 schreef Bayora het volgende:
[..]
"Na het huwelijk zullen je ogen open gaan pa. Interpreteer het zoals je wilt"
Ik luister wel naar wat ze zeggen hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 14:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die vertalingen slaan soms echt nergens op, kun je beter engelse subs doen
Dankjequote:
Ik gun het mijn vader ook van harte. Dat is het helemaal niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo zou het kut moeten zijn dat je vader opnieuw trouwt?
vond het destijds echt alleen maar tof voor hem
beetje einde van een kut hoofdstuk afsluiten enzo
godverquote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"En doch blijf je maar lekker met die tyfushoer samen tot aan je dood want ik weiger de erfenis gehalveerd te zien worden"
Je pa denkt er blijkbaar anders over.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ik gun het mijn vader ook van harte. Dat is het helemaal niet.
Maar dit hele huwelijk slaat nergens op omdat mijn stiefmoeder zo'n naar mens is en mijn pa ziet dat niet. Daarom
In seizoen 2 is Jenny nog knap maar ik weet hoe ze in real life momenteel eruit ziet dus ik verwacht haar in de serie ook nog wel een beetje die kant op hahaquote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jenny is knapze is alleen nu echt een spook geworden
Blair en Chuck
Chuck zou ik wel gay voor worden
Dan hoef ik me nooit meer bij mijn vader te melden en ben ik per direct uit de erfenis geschrapt, als ik dat zou zeggenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"En doch blijf je maar lekker met die tyfushoer samen tot aan je dood want ik weiger de erfenis gehalveerd te zien worden"
Boycotten! Net als in de films.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ik gun het mijn vader ook van harte. Dat is het helemaal niet.
Maar dit hele huwelijk slaat nergens op omdat mijn stiefmoeder zo'n naar mens is en mijn pa ziet dat niet. Daarom
Ook meegemaakt en alhoewel het een psychisch teringwijf met allerlei angsten en een zelfmoordpoging heeft ondernomen is is mijn pa wel gelukkig met haar.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo zou het kut moeten zijn dat je vader opnieuw trouwt?
vond het destijds echt alleen maar tof voor hem
beetje einde van een kut hoofdstuk afsluiten enzo
Dus dit, laat mensen hun ding doen johquote:
Klopt, komt op een gegeven moment echt een plamuurlaag van hier tot Tokyo opquote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In seizoen 2 is Jenny nog knap maar ik weet hoe ze in real life momenteel eruit ziet dus ik verwacht haar in de serie ook nog wel een beetje die kant op haha
Wat een aansteller. Zal zijn Brabantse achtergrond wel zijn. Die hebben wel vaker moeite met de waarheid en spelen het liever achterbaks.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan hoef ik me nooit meer bij mijn vader te melden en ben ik per direct uit de erfenis geschrapt, als ik dat zou zeggen
Kerk/gemeentehuis in de fik.quote:
Heb nooit echt last gehad van de scheidingquote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook meegemaakt en alhoewel het een psychisch teringwijf met allerlei angsten en een zelfmoordpoging heeft ondernomen is is mijn pa wel gelukkig met haar.
Maar heb scheiding ook nooit goed kunnen verwerken nu nog niet trouwens gewoon kut dat je naar je pa en naar je ma afzonderlijk moet gaan.
Familie is ook helemaal uit elkaar gedonderd iedereen leeft nu totaal voor zich
Snap dat ook niet helemaal, wees blij dat je ouders gelukkig zijnquote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus dit, laat mensen hun ding doen joh
Ah, het LR feitenboekje is weer tevoorschijn getoverd.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een aansteller. Zal zijn Brabantse achtergrond wel zijn. Die hebben wel vaker moeite met de waarheid en spelen het liever achterbaks.
True, zo hoort het ook hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb nooit echt last gehad van de scheiding
even wennen op het begin maar dat gaat na een tijdje wel.
moeders heeft een vriend en vaders is opnieuw getrouwd en zo lang ze maar gelukkig zijn zal het mij verder niks uitmaken
Orange Is The New Black al helemaal gekeken?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
O, nice. Ik zocht al een nieuwe serie om te kijken.
Je pa kan ook zielig alleen thuis zitten tochquote:Op maandag 30 juni 2014 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap dat ook niet helemaal, wees blij dat je ouders gelukkig zijn
Mensen gaan tegenwoordig toch allemaal weer scheiden. Behoed ze voor de fout van hun leven!quote:Op maandag 30 juni 2014 14:36 schreef Bayora het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goeie.
Maar dan bederf ik meerdere huwelijken.
Die is echt zo slechtquote:Op maandag 30 juni 2014 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Orange Is The New Black al helemaal gekeken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jep.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Orange Is The New Black al helemaal gekeken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen gaan tegenwoordig toch allemaal weer scheiden. Behoed ze voor de fout van hun leven!
Geldquote:Op maandag 30 juni 2014 14:38 schreef Bayora het volgende:
[..]
Echt he.
Maar vraag me wel af waarom ze (mijn stiefmoeder) zo nodig willen trouwen.
Mijn vader en stiefmoeder zijn juist niet getrouwd omdat ze dat beiden niet meer wilden. "Eén keer en nooit weer". Maar mijn stiefmoeder is gelukkig best tof, dus ik zou er ook niet echt moeite mee hebben als ze dat wel deden.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:38 schreef Bayora het volgende:
[..]
Echt he.
Maar vraag me wel af waarom ze (mijn stiefmoeder) zo nodig willen trouwen.
Ik kan niet wachten tot seizoen 3 begintquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sneeuwstorm, yayo als een blizzard
Dat slaat nergens opquote:Op maandag 30 juni 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot seizoen 3 begintZe hebben van de week allemaal prijzen gewonnen
O.a The Big Bang Theory verslagen in de categorie best comedy
Misschien is het een vrouwenserie ken wel veel dames die hem ook tof vinden maar de meeste gasten vinden het niks.quote:
Dit verbaast me.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geld
financiële zekerheid enzo gok ik
Je hoeft toch ook niet alleen maar actie te hebben manquote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is het een vrouwenserie ken wel veel dames die hem ook tof vinden maar de meeste gasten vinden het niks.
Veel drama weinig actie joh
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Bayora het volgende:
[..]
Dit verbaast me.
Zij heeft namelijk geen flikker.
Als die twee ooit scheiden maak ik haar het leven wel zuur
En 3 actrices hebben een prijs gekregen voor hun rolquote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op
TBBT is sowieso beter
Juist dan, als ze gaan scheiden echt ook flink gaan nakken danquote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Bayora het volgende:
[..]
Dit verbaast me.
Grappig is het ook nog niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet alleen maar actie te hebben man
En terecht. Geweldige serie.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot seizoen 3 begintZe hebben van de week allemaal prijzen gewonnen
O.a The Big Bang Theory verslagen in de categorie best comedy
halo de insoquote:Op maandag 30 juni 2014 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Grappig is het ook nog niet.
Dan blijft er weinig over
terechtquote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Bayora het volgende:
[..]
Dit verbaast me.
Drama om de drama is niks aan.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet alleen maar actie te hebben man
en auto en bedrijfquote:Op maandag 30 juni 2014 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Juist dan, als ze gaan scheiden echt ook flink gaan nakken dan
ze kan de helft van het huis krijgen enzo
Is gewoon lame. Je vader gaat toch ook niet lopen haten op Tjacka?quote:
Net als het einde van seizoen 1quote:Op maandag 30 juni 2014 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
En terecht. Geweldige serie.![]()
Ik vond het einde van seizoen 2 briljant.
wow watquote:Op maandag 30 juni 2014 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat yayo een ander woord is voor cocaine
Ik vind het wel leuk. Al ben ik wel enigszins gepushed om mij door de pilot heen te bijten.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is het een vrouwenserie ken wel veel dames die hem ook tof vinden maar de meeste gasten vinden het niks.
Veel drama weinig actie joh
Ik moet nog 2 afleveringenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
En terecht. Geweldige serie.![]()
Ik vond het einde van seizoen 2 briljant.
Heeft ie dan ook geen enkele reden voor.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon lame. Je vader gaat toch ook niet lopen haten op Tjacka?
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee, en hij vindt dat waarschijnlijk ook van zijn vriendin, alsjeblieft zegquote:Op maandag 30 juni 2014 14:42 schreef Bayora het volgende:
[..]
Heeft ie dan ook geen enkele reden voor.
Jaquote:
Is met veel serie's zo, je moet het even een paar afleveringen volhoudenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Al ben ik wel enigszins gepushed om mij door de pilot heen te bijten.
Nooit Scarface gekeken zekerquote:Op maandag 30 juni 2014 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
surequote:Op maandag 30 juni 2014 14:42 schreef Bayora het volgende:
[..]
Heeft ie dan ook geen enkele reden voor.
Ga niet oordelen over iets waar je niks van weet flikker.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, en hij vindt dat waarschijnlijk ook van zijn vriendin, alsjeblieft zeg
Is toch raar dat wanneer ze niks heeft dat ze dan perse wil trouwen?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, en hij vindt dat waarschijnlijk ook van zijn vriendin, alsjeblieft zeg
wtf?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:43 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ga niet oordelen over iets waar je niks van weet flikker.
Ze heeft toch gewoon een punt. Hoe kan jij nou oordelen over haar stiefmoeder laat staan de link leggen met Tjacka.quote:
en dan noem je mij flikker?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:43 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ja dat jij Tjacka niet mag is algemeen bekend
Klopt, maar 2 vond ik nog beter eigenlijk. Maar het bouwt zich steeds meer op. De spanning, onderlinge relaties ... Straks gaat er nog een enorme bom barsten denk ik.quote:
Gewoon duidelijke taal toch zeg als ze slecht voor je pa is of op zijn geld uit is dit haar laatste huwelijk is.quote:
Houd eens op. Ik probeer de laatste 2 afleveringen op te sparen voor evenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, maar 2 vond ik nog beter eigenlijk. Maar het bouwt zich steeds meer op. De spanning, onderlinge relaties ... Straks gaat er nog een enorme bom barsten denk ik.
Ik oordeel toch niet? Ik geef m`n mening over waarom ze haar het leven zuur zou maken als ze gaan scheidenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft toch gewoon een punt. Hoe kan jij nou oordelen over haar stiefmoeder laat staan de link leggen met Tjacka.
maak je niet zo druk johquote:
*vindtquote:Op maandag 30 juni 2014 14:45 schreef Bayora het volgende:
Jij vind ik dat ik even goed geen aardige vriend heb.
Sorry.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd eens op. Ik probeer de laatste 2 afleveringen op te sparen voor even
Grijp eens in!!quote:Op maandag 30 juni 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem je hem nou een bitch?
Dit gaat wel heel ver. Flikker was al grensoverschrijdend :s
Nee je vriend praat achter andermans rug negatief over mensen en is te autistisch om dat tegen diegene zelf te doenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:45 schreef Bayora het volgende:
Jij vind ik dat ik even goed geen aardige vriend heb.
Dus jij mag hem niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je vriend praat achter andermans rug negatief over mensen en is te autistisch om dat tegen diegene zelf te doen
Okee, en dan nog? wat heeft dat te maken met de stiefmoeder van cachet?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je vriend praat achter andermans rug negatief over mensen en is te autistisch om dat tegen diegene zelf te doen
Ik heb een eed afgelegd een maand geen glitterplaatjes te posten. Ik sta machteloosquote:Op maandag 30 juni 2014 14:46 schreef Toto69 het volgende:
dit escaleert volledig uit de hand
LR grijp eens in
Niets. kennelijk geeft hij toe dat het een persoonlijke vete was.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee, en dan nog? wat heeft dat te maken met de stiefmoeder van cachet?
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een eed afgelegd een maand geen glitterplaatjes te posten. Ik sta machteloos
sorry lr ik zal het nooit meer doenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem je hem nou een bitch?
Dit gaat wel heel ver. Flikker was al grensoverschrijdend :s
'quote:Op maandag 30 juni 2014 14:46 schreef Bayora het volgende:
[..]
Dus jij mag hem niet.
Dat betekend niet dat mijn vader hem niet mag
Ik heb een slechte vriend.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee, en dan nog? wat heeft dat te maken met de stiefmoeder van cachet?
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, loopt hij daarna naar de arena om aan te tonen dat het echt 'geluk' was. Slacht ik je af met nog 80% leven over.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry lr ik zal het nooit meer doen
jij mag zo de prinses kussen
Jouw vriend rijdt in een Fiat die om de haverklap stuk is en werkt in een fabriek.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:47 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ik heb een slechte vriend.
Zoals mijn vader een slechte vriendin heeft.
Nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:48 schreef Bayora het volgende:
[..]
Wel. Want jij geeft aan dat mijn vader dus een reden heeft Tjacka niet te mogen.
Maar jij mag hem wel. Dus, misschien kan het zijn dat jouw mening over je stiefmoeder niet eens zo heel veel uit maaktquote:Op maandag 30 juni 2014 14:46 schreef Bayora het volgende:
[..]
Dus jij mag hem niet.
Dat betekend niet dat mijn vader hem niet mag
Ik vind het wel subtiel hoe je Tjacka zijn poststijl in deze post hebt verwerkt.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.
Ik zeg dat jij haat op je stiefmoeder terwijl je weet dat hij gelukkig met haar is.
Hij haat toch ook niet op jouw vriendje terwijl hij weet dat jij gelukkig met hem bent?
Dat bedoel ik, is heel wat anders.
Ik gaf aan dat hij daar gewoon geen reden voor heeft.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.
Ik zeg dat jij haat op je stiefmoeder terwijl je weet dat hij gelukkig met haar is.
Hij haat toch ook niet op jouw vriendje terwijl hij weet dat jij gelukkig met hem bent?
Dat bedoel ik, is heel wat anders.
Ja paars is mijn ranged poppetjequote:Op maandag 30 juni 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, loopt hij daarna naar de arena om aan te tonen dat het echt 'geluk' was. Slacht ik je af met nog 80% leven over.
Okquote:Op maandag 30 juni 2014 14:50 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat hij daar gewoon geen reden voor heeft.
Ik woon nu al 8 jaar samen met mijn stiefmoeder. Denk dat ik die al heel wat beter ken om zoiets te kunnen zeggen.
Nou, hij neukt je stiefmoeder ook al 8 jaar en wat daarvoor nog was, hij heeft genoeg reden om te zeggen dat ze wel tof is.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:50 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat hij daar gewoon geen reden voor heeft.
Ik woon nu al 8 jaar samen met mijn stiefmoeder. Denk dat ik die al heel wat beter ken om zoiets te kunnen zeggen.
nou nou nouquote:Op maandag 30 juni 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou best wel een stiefmoeder willen hebben. In de porno is bewezen dat dit best interessante wendingen aan familiefeesten kan geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |