O, jeetje. Dat duurt nog wel even. Dan moet je ook nog andere opties hebben neem ik aan. Staat er verder nog wat open?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso 1 van de leukere richtingen van het werkveld Gewoon heel relaxte sfeer daar waarschijnlijk en kleine groep zodat je alle ruimte krijgt om goed te leren enzo
22 juli pas
wow dat is sickquote:Op maandag 30 juni 2014 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
XOXO Gossip Girl.
Maar nee ben bijna bij seizoen 3(en dat in een week tijd
)
Niet leuk? Why not?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:28 schreef Bayora het volgende:
[..]
Goed.
Bijna op vakantie.
Morgen beginnen bij nieuw stagebedrijf.
Vrijdag vader en stiefmoeder trouwen![]()
![]()
x 9237892714
en daar?
Dat lijkt me zo kutquote:Op maandag 30 juni 2014 14:28 schreef Bayora het volgende:
[..]
Goed.
Bijna op vakantie.
Morgen beginnen bij nieuw stagebedrijf.
Vrijdag vader en stiefmoeder trouwen![]()
![]()
x 9237892714
en daar?
Blijf gewoon verder solliciteren jaquote:Op maandag 30 juni 2014 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
O, jeetje. Dat duurt nog wel even. Dan moet je ook nog andere opties hebben neem ik aan. Staat er verder nog wat open?
Is 'ie al op NL dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga over een kwartier beginnenHopelijk net zo vet als de trailer
Jep haha, ik kijk best veelquote:Op maandag 30 juni 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow dat is sickHebben echt 25 afleveringen per seizoen
![]()
Ik vond het best leuk![]()
Erg I know
Ja ach, gelukkig houden ze het klein en daarna lekker onbeperkt eten en drank.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo kut![]()
Of het moet echt een supertof wijf zijn maar dan nog![]()
Ja gaat wel goed, beetje aan het bijkomen nog van de wedstrijd gisteren en dan met name het wodka-gedeelte
Jaquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep haha, ik kijk best veelTerwijl ik met andere serie's er toch langer over doe maar het kijkt wel lekker weg haha. Mijn vriend kijkt ook best vaak mee hoor
Maar hij wilt het nog niet toegeven
Hoezo zou het kut moeten zijn dat je vader opnieuw trouwt?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo kut![]()
Of het moet echt een supertof wijf zijn maar dan nog![]()
Ja gaat wel goed, beetje aan het bijkomen nog van de wedstrijd gisteren en dan met name het wodka-gedeelte
Eerlijkheid wordt op prijs gesteld. Tijdens de receptie vragen of je mag speechen en haar helemaal de grond instampenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:31 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ja ach, gelukkig houden ze het klein en daarna lekker onbeperkt eten en drank.
Ik ga zaterdag in Berlijn kijken
Ja Jenny is leukquote:Op maandag 30 juni 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Zitten ook leuke personages in.
Jenny
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf gewoon verder solliciteren ja
Maar ze wilde het een en ander bespreken dus ik zie het wel positief in
"Na het huwelijk zullen je ogen open gaan pa. Interpreteer het zoals je wilt"quote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerlijkheid wordt op prijs gesteld. Tijdens de receptie vragen of je mag speechen en haar helemaal de grond instampen
O, nice. Ik zocht al een nieuwe serie om te kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaIk kijk alleen via Nederlandse Netflix (i.v.m ondertiteling)
Die vertalingen slaan soms echt nergens op, kun je beter engelse subs doenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Zonder ondertiteling mis ik zoveel details!
hoi mientje appelsientjequote:Op maandag 30 juni 2014 14:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die vertalingen slaan soms echt nergens op, kun je beter engelse subs doen
Jenny is knapquote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja Jenny is leukDan is een schatje
En Blair en Chuck zijn stiekem ook leuk, gewoon om hoe ze zijn
"En doch blijf je maar lekker met die tyfushoer samen tot aan je dood want ik weiger de erfenis gehalveerd te zien worden"quote:Op maandag 30 juni 2014 14:33 schreef Bayora het volgende:
[..]
"Na het huwelijk zullen je ogen open gaan pa. Interpreteer het zoals je wilt"
Ik luister wel naar wat ze zeggen hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 14:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die vertalingen slaan soms echt nergens op, kun je beter engelse subs doen
Dankjequote:
Ik gun het mijn vader ook van harte. Dat is het helemaal niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo zou het kut moeten zijn dat je vader opnieuw trouwt?
vond het destijds echt alleen maar tof voor hem
beetje einde van een kut hoofdstuk afsluiten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |