Lijkt me sowieso 1 van de leukere richtingen van het werkveld Gewoon heel relaxte sfeer daar waarschijnlijk en kleine groep zodat je alle ruimte krijgt om goed te leren enzoquote:Op maandag 30 juni 2014 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb ooit in een project zelf met een groep een fictief dierenhotel opgezet. Lijkt me best leuk dat in het echt te doen.
Wanneer is het gesprek?
Zal'k doenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk de trailer eens? Ben benieuwd wat je er van vind.
Orphan Black al gezien?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Gruwelijk, nog een serie van netflix zelf. Lijkt me best vet dit
Komt inderdaad heel veel bij de laatste tijdquote:Op maandag 30 juni 2014 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Mijn abonnement bij Netflix wordt zijn geld steeds meer waard
Hij kijkt nooit seriesquote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk de trailer eens? Ben benieuwd wat je er van vind.
Ik vind horror ook maar een stompzinnig genre. Ik moet nog de eerste film vinden waar het verhaal mij daadwerkelijk iets kan boeien.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk GG nog even af en dan zet ik die eens opAlleen jammer dat mn vriend niet zo van horror houdt
Jammer dat het seizoen al afgelopen isquote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt inderdaad heel veel bij de laatste tijd
Plus, voor Firefox en Chrome, probeer Hola Unblocker, dan kan je bij de Amerikaanse series enzo, Bob's Burgers
Ik vermaak me prima op de Nederlandsequote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt inderdaad heel veel bij de laatste tijd
Plus, voor Firefox en Chrome, probeer Hola Unblocker, dan kan je bij de Amerikaanse series enzo, Bob's Burgers
Goed.quote:
Alles van GG al gezien?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk GG nog even af en dan zet ik die eens opAlleen jammer dat mn vriend niet zo van horror houdt
Damn. Zou kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Gruwelijk, nog een serie van netflix zelf. Lijkt me best vet dit
gun je pa ook zijn pleziertje johquote:Op maandag 30 juni 2014 14:28 schreef Bayora het volgende:
[..]
Goed.
Bijna op vakantie.
Morgen beginnen bij nieuw stagebedrijf.
Vrijdag vader en stiefmoeder trouwen![]()
![]()
x 9237892714
en daar?
kun je vrijvragen en lekker etenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:28 schreef Bayora het volgende:
[..]
Goed.
Bijna op vakantie.
Morgen beginnen bij nieuw stagebedrijf.
Vrijdag vader en stiefmoeder trouwen![]()
![]()
x 9237892714
en daar?
XOXO Gossip Girl.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles van GG al gezien?
You know you love me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |