SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Bewijs maarquote:
wutquote:Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jhali
Dreigen met zelfmoord. Al was ik dan wel weer de nobele ridder om haar over DM te vertellen godverdomme normaal te doen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jhali
Dreigen met zelfmoord. Al was ik dan wel weer de nobele ridder om haar over DM te vertellen godverdomme normaal te doen.
"Doe godverdomme normaal, grgr ridder LR"quote:Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jhali
Ja. Je tot dat soort onzin verlagen verdien je een tik op je achterhoofd labiel als je mag zijn.quote:
Je had haar niet hoeven te DM'en die roept dat alleen want ze is zo zieligquote:Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jhali
Waarom dreigde ze dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Je tot dat soort onzin verlagen verdien je een tik op je achterhoofd labiel als je mag zijn.
Kun je hem niet gewoon DM'en?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:10 schreef Etsu het volgende:
Nice, als ik aandacht van LR wil, zeg ik gewoon dat ik zelfmoord ga plegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |