godverquote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"En doch blijf je maar lekker met die tyfushoer samen tot aan je dood want ik weiger de erfenis gehalveerd te zien worden"
Je pa denkt er blijkbaar anders over.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ik gun het mijn vader ook van harte. Dat is het helemaal niet.
Maar dit hele huwelijk slaat nergens op omdat mijn stiefmoeder zo'n naar mens is en mijn pa ziet dat niet. Daarom
In seizoen 2 is Jenny nog knap maar ik weet hoe ze in real life momenteel eruit ziet dus ik verwacht haar in de serie ook nog wel een beetje die kant op hahaquote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jenny is knapze is alleen nu echt een spook geworden
Blair en Chuck
Chuck zou ik wel gay voor worden
Dan hoef ik me nooit meer bij mijn vader te melden en ben ik per direct uit de erfenis geschrapt, als ik dat zou zeggenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"En doch blijf je maar lekker met die tyfushoer samen tot aan je dood want ik weiger de erfenis gehalveerd te zien worden"
Boycotten! Net als in de films.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ik gun het mijn vader ook van harte. Dat is het helemaal niet.
Maar dit hele huwelijk slaat nergens op omdat mijn stiefmoeder zo'n naar mens is en mijn pa ziet dat niet. Daarom
Ook meegemaakt en alhoewel het een psychisch teringwijf met allerlei angsten en een zelfmoordpoging heeft ondernomen is is mijn pa wel gelukkig met haar.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo zou het kut moeten zijn dat je vader opnieuw trouwt?
vond het destijds echt alleen maar tof voor hem
beetje einde van een kut hoofdstuk afsluiten enzo
Dus dit, laat mensen hun ding doen johquote:
Klopt, komt op een gegeven moment echt een plamuurlaag van hier tot Tokyo opquote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In seizoen 2 is Jenny nog knap maar ik weet hoe ze in real life momenteel eruit ziet dus ik verwacht haar in de serie ook nog wel een beetje die kant op haha
Wat een aansteller. Zal zijn Brabantse achtergrond wel zijn. Die hebben wel vaker moeite met de waarheid en spelen het liever achterbaks.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan hoef ik me nooit meer bij mijn vader te melden en ben ik per direct uit de erfenis geschrapt, als ik dat zou zeggen
Kerk/gemeentehuis in de fik.quote:
Heb nooit echt last gehad van de scheidingquote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook meegemaakt en alhoewel het een psychisch teringwijf met allerlei angsten en een zelfmoordpoging heeft ondernomen is is mijn pa wel gelukkig met haar.
Maar heb scheiding ook nooit goed kunnen verwerken nu nog niet trouwens gewoon kut dat je naar je pa en naar je ma afzonderlijk moet gaan.
Familie is ook helemaal uit elkaar gedonderd iedereen leeft nu totaal voor zich
Snap dat ook niet helemaal, wees blij dat je ouders gelukkig zijnquote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus dit, laat mensen hun ding doen joh
Ah, het LR feitenboekje is weer tevoorschijn getoverd.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een aansteller. Zal zijn Brabantse achtergrond wel zijn. Die hebben wel vaker moeite met de waarheid en spelen het liever achterbaks.
True, zo hoort het ook hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb nooit echt last gehad van de scheiding
even wennen op het begin maar dat gaat na een tijdje wel.
moeders heeft een vriend en vaders is opnieuw getrouwd en zo lang ze maar gelukkig zijn zal het mij verder niks uitmaken
Orange Is The New Black al helemaal gekeken?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
O, nice. Ik zocht al een nieuwe serie om te kijken.
Je pa kan ook zielig alleen thuis zitten tochquote:Op maandag 30 juni 2014 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap dat ook niet helemaal, wees blij dat je ouders gelukkig zijn
Mensen gaan tegenwoordig toch allemaal weer scheiden. Behoed ze voor de fout van hun leven!quote:Op maandag 30 juni 2014 14:36 schreef Bayora het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goeie.
Maar dan bederf ik meerdere huwelijken.
Die is echt zo slechtquote:Op maandag 30 juni 2014 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Orange Is The New Black al helemaal gekeken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |