Jep.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Orange Is The New Black al helemaal gekeken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen gaan tegenwoordig toch allemaal weer scheiden. Behoed ze voor de fout van hun leven!
Geldquote:Op maandag 30 juni 2014 14:38 schreef Bayora het volgende:
[..]
Echt he.
Maar vraag me wel af waarom ze (mijn stiefmoeder) zo nodig willen trouwen.
Mijn vader en stiefmoeder zijn juist niet getrouwd omdat ze dat beiden niet meer wilden. "Eén keer en nooit weer". Maar mijn stiefmoeder is gelukkig best tof, dus ik zou er ook niet echt moeite mee hebben als ze dat wel deden.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:38 schreef Bayora het volgende:
[..]
Echt he.
Maar vraag me wel af waarom ze (mijn stiefmoeder) zo nodig willen trouwen.
Ik kan niet wachten tot seizoen 3 begintquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sneeuwstorm, yayo als een blizzard
Dat slaat nergens opquote:Op maandag 30 juni 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot seizoen 3 begintZe hebben van de week allemaal prijzen gewonnen
O.a The Big Bang Theory verslagen in de categorie best comedy
Misschien is het een vrouwenserie ken wel veel dames die hem ook tof vinden maar de meeste gasten vinden het niks.quote:
Dit verbaast me.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geld
financiële zekerheid enzo gok ik
Je hoeft toch ook niet alleen maar actie te hebben manquote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is het een vrouwenserie ken wel veel dames die hem ook tof vinden maar de meeste gasten vinden het niks.
Veel drama weinig actie joh
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Bayora het volgende:
[..]
Dit verbaast me.
Zij heeft namelijk geen flikker.
Als die twee ooit scheiden maak ik haar het leven wel zuur
En 3 actrices hebben een prijs gekregen voor hun rolquote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op
TBBT is sowieso beter
Juist dan, als ze gaan scheiden echt ook flink gaan nakken danquote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Bayora het volgende:
[..]
Dit verbaast me.
Zij heeft namelijk geen flikker.
Als die twee ooit scheiden maak ik haar het leven wel zuur
Grappig is het ook nog niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet alleen maar actie te hebben man
En terecht. Geweldige serie.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot seizoen 3 begintZe hebben van de week allemaal prijzen gewonnen
O.a The Big Bang Theory verslagen in de categorie best comedy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |