Ze heeft toch gewoon een punt. Hoe kan jij nou oordelen over haar stiefmoeder laat staan de link leggen met Tjacka.quote:
en dan noem je mij flikker?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:43 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ja dat jij Tjacka niet mag is algemeen bekend
Klopt, maar 2 vond ik nog beter eigenlijk. Maar het bouwt zich steeds meer op. De spanning, onderlinge relaties ... Straks gaat er nog een enorme bom barsten denk ik.quote:
Gewoon duidelijke taal toch zeg als ze slecht voor je pa is of op zijn geld uit is dit haar laatste huwelijk is.quote:
Houd eens op. Ik probeer de laatste 2 afleveringen op te sparen voor evenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, maar 2 vond ik nog beter eigenlijk. Maar het bouwt zich steeds meer op. De spanning, onderlinge relaties ... Straks gaat er nog een enorme bom barsten denk ik.
Ik oordeel toch niet? Ik geef m`n mening over waarom ze haar het leven zuur zou maken als ze gaan scheidenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft toch gewoon een punt. Hoe kan jij nou oordelen over haar stiefmoeder laat staan de link leggen met Tjacka.
maak je niet zo druk johquote:
*vindtquote:Op maandag 30 juni 2014 14:45 schreef Bayora het volgende:
Jij vind ik dat ik even goed geen aardige vriend heb.
Sorry.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd eens op. Ik probeer de laatste 2 afleveringen op te sparen voor even
Grijp eens in!!quote:Op maandag 30 juni 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem je hem nou een bitch?
Dit gaat wel heel ver. Flikker was al grensoverschrijdend :s
Nee je vriend praat achter andermans rug negatief over mensen en is te autistisch om dat tegen diegene zelf te doenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:45 schreef Bayora het volgende:
Jij vind ik dat ik even goed geen aardige vriend heb.
Dus jij mag hem niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je vriend praat achter andermans rug negatief over mensen en is te autistisch om dat tegen diegene zelf te doen
Okee, en dan nog? wat heeft dat te maken met de stiefmoeder van cachet?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je vriend praat achter andermans rug negatief over mensen en is te autistisch om dat tegen diegene zelf te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |