ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (Brabant ). DriekOplopers, zet zich in om dingen voor de reiziger te verbeteren. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, onheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet. (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt Mr_Klaasje, voor alle juiste antwoorden JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant. (Brabant ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen en gaarne een fraaie anaalplaat in de sluitpost.
Op maandag 30 juni 2014 07:31 schreef greavy het volgende: Het gaat lekker bij de Belgen, en vooral Wallonië. Vanaf Charleroi hebben nog maar 2(!!!) treinen gereden, te weten een Thalys naar Parijs en één P-trein richting Brussel. Het is daar een zootje, station is overvol. Ook zijn er stations (ook IC-stations) waar nog geen trein heeft vertrokken! In Vlaanderen is het leed kleiner.
Stond net met mijn koffertje of Brussel-Centraal, kon ik mooi weer terug . Kut NMBS
Kapotte meuk Breda-Tilburg staat inmiddels ook tussen de verstoringen zie ik. Sprinters zijn geschrapt.
Oh, en de lolbroek-conducteur die omriep dat ik de sprinter naar Eindhoven nog kon halen: als je nou zoals gewoonlijk naast de machinist was gaan zitten, dan had je 'm misschien nog net weg kunnen zien rijden .
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Op maandag 30 juni 2014 08:32 schreef ReisT het volgende: NS deelt in Utrecht chocolaatjes uit om leugens te verkopen. "Vanaf 9 juli checken alle treinreizigers in en uit". Alle?
Zwartrijders uitgezonderd natuurlijk.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Op maandag 30 juni 2014 08:32 schreef ReisT het volgende: NS deelt in Utrecht chocolaatjes uit om leugens te verkopen. "Vanaf 9 juli checken alle treinreizigers in en uit". Alle?
waar staan ze trouwens? Kan wel wat suiker gebruiken..
In de hoofdstad is men ondertussen ook lekker bezig, aangezien de lokale partijen daar de metro willen verlengen tot Schiphol. De Rijksoverheid wil helaas voor ze niet meebetalen, vanwege een te hoog kostenplaatje en een te lage reizigersprognose. Dat laatste is ook niet zo gek als de verwachting bestaat dat de trein 10 minuten sneller blijft dan de metro vanaf Amsterdam Zuid. Toch wil D66 stemmen in de gemeenteraad over deze verlenging.
Op maandag 30 juni 2014 09:24 schreef boriq het volgende: In de hoofdstad is men ondertussen ook lekker bezig, aangezien de lokale partijen daar de metro willen verlengen tot Schiphol. De Rijksoverheid wil helaas voor ze niet meebetalen, vanwege een te hoog kostenplaatje en een te lage reizigersprognose. Dat laatste is ook niet zo gek als de verwachting bestaat dat de trein 10 minuten sneller blijft dan de metro vanaf Amsterdam Zuid. Toch wil D66 stemmen in de gemeenteraad over deze verlenging.
Verrek, ik hoor Tuffy vertraging omroepen voor de IC naar Brussel. Helaas zegt ze er niet bij dat die trein niet verder rijdt dan Antwerpen. Volgens OVtijden rijdt die Benelux met twee locs. (de achterste rijdt mee als dood gewicht)
In De Morgen een fijn opiniestuk over de stakingen, geschreven door de zoon van wat blijkbaar een van de grote stakingsleiders van weleer was. Zijn pleidooi: Laat het NMBS personeel maar stemmen over de staking en pas bij een voldoende meerderheid de staking door laten gaan:
quote:
Als een stemming verplicht is, zullen de vakbonden campagne moeten voeren om een voldoende groot draagvlak te vinden voor hun acties. En dan zullen ze ook meteen weten of hun acties gedragen zijn bij het personeel of niet. Met andere woorden of de actie legitiem is of niet. Dat zal ook bij de vakbonden een nieuwe dynamiek creëren, en dan kunnen ze hopelijk eens afstappen van het barricadesyndicalisme van de vorige eeuw.
Omdat in Vlaanderen zeer beperkt gestaakt word, hebben ze daar seinhuizen bezet. Wallonië ook een paar, maar daar staakte het meeste volk al. Op de stations roept men om 'ga naar huis, dit heeft geen nut meer om te wachten'
Op maandag 30 juni 2014 09:40 schreef robin007bond het volgende: Ik reis met veel plezier met de trein en ben erg geïnteresseerd in zaken als de OV-chipkaart. Het lijkt me leuk om er met mensen over te praten.
Zit ik in het juiste topic?
Of het leuk wordt, valt te bezien
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Omdat in Vlaanderen zeer beperkt gestaakt word, hebben ze daar seinhuizen bezet. Wallonië ook een paar, maar daar staakte het meeste volk al. Op de stations roept men om 'ga naar huis, dit heeft geen nut meer om te wachten'
Echt belachelijk. Als je staakt dan zou je er op zijn minst voor moeten zorgen dat mensen die wel gewoon willen werken er niet te veel hinder van ondervinden.
Door dan maar de seinhuizen te bezetten krijg je de publieke opinie tegen je.
Op maandag 30 juni 2014 10:58 schreef b2py het volgende: Dat is juist het idee van staken, publiek treffen en daardoor de tegenwerkende partij sneller overstag te laten gaan.
klopt, maar toch niet met 20 man als de andere 7000 wel willen werken?
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Ja natuurlijk wel, je wilt toch zoveel mogelijk mensen treffen. Als de kranten morgen koppen 5% van treinen reed niet is dat veel minder imponerend dan 95% van de treinen reed niet..
Op maandag 30 juni 2014 11:09 schreef b2py het volgende: Ja natuurlijk wel, je wilt toch zoveel mogelijk mensen treffen. Als de kranten morgen koppen 5% van treinen reed niet is dat veel minder imponerend dan 95% van de treinen reed niet..
het gaat erom dat het in Vlaanderen maar een heel klein groepje stakers is ten opzichte van de grote meerderheid die wel wil werken. Op zulke momenten moet je als stakers ook je plaats kennen en niet alsnog alles koste wat het kost plat gooien.
Ik ben niet tegen een staking, maar als de meerderheid er niet achter staat dan moet je daar toch rekening mee houden.
Het is gewoon idioot dat ze in Vlaanderen de seinhuizen maar gaan bezetten 'want daar staakt bijna niemand'. Zoals er nu wel meer geroepen wordt, laat de politie die seinhuizen vrij maken.
"Vervangen papieren treinkaartje door duurder broertje onaanvaardbaar."
Voor Beter OV is fel gekant tegen de voor 9 juli afgekondigde tariefmaatregelen, waarvan de vervanging van het papieren treinkaartje door een duurder toeslagkaartje het belangrijkste is. Een belangrijk adviesdocument is door de betrokkenen vier maanden onder de pet gehouden, waardoor de mogelijkheid om eerder te reageren is getraineerd, de tariefbescherming voor de reiziger komt door de maatregel te vervallen en er zijn nog diverse andere argumenten tegen het afschaffen van de papieren kaartjes.
De zeer uitvoerige brief aan Mansveld en Huges lees je hier:
Bij stakingen bij de spoorwegen in België: Gemiddeld 22% van de werknemers NMBS willen staken. De andere 78% wordt maar geblokkeerd 'om het effect te vergroten'.
Op maandag 30 juni 2014 11:17 schreef greavy het volgende: Het is gewoon idioot dat ze in Vlaanderen de seinhuizen maar gaan bezetten 'want daar staakt bijna niemand'. Zoals er nu wel meer geroepen wordt, laat de politie die seinhuizen vrij maken.
Sowieso, het gaat om een conflict binnen NMBS. Door Infrabels seinhuizen te bezetten worden ook andere operator (de goederenboeren) gehinderd. Waarom dienen die geen schadeclaim in bij ACOD?
Sowieso, het gaat om een conflict binnen NMBS. Door Infrabels seinhuizen te bezetten worden ook andere operator (de goederenboeren) gehinderd. Waarom dienen die geen schadeclaim in bij ACOD?
Ik denk dat daar wel voorzichtig over gedacht wordt of ze moeten onderhands iets kunnen regelen
Sowieso, het gaat om een conflict binnen NMBS. Door Infrabels seinhuizen te bezetten worden ook andere operator (de goederenboeren) gehinderd. Waarom dienen die geen schadeclaim in bij ACOD?
Daar handelen ze niet mee. In principe claimt goederenboer bij infrastructuurbeheerder/capaciteitverdeler en die speelt hem door naar de derde partij. Zo gaan de facturen van de NS bussen in het weekend van de busboer naar NS, en die gaan 1 op 1 door naar Prorail..
Op maandag 30 juni 2014 11:09 schreef b2py het volgende: Ja natuurlijk wel, je wilt toch zoveel mogelijk mensen treffen. Als de kranten morgen koppen 5% van treinen reed niet is dat veel minder imponerend dan 95% van de treinen reed niet..
Er is een groot verschil tussen staken voor iets wat in je eigen belang is en de boel moedwillig traineren natuurlijk.
Blokpost Brussel Zuid én blokpost Brussel Noord zijn beide bezet. Ook zitten er stakers op de sporen rondom de NZV. De NZV is dus grotendeels onbereikbaar bij Brussel. Heel mondjesmaat kan er een trein door.
Antwerpen Berchem was ook gestremd door stakers op de sporen, maar die seinpost is niet bezet. Deel van de sporen ook weer vrij.
Wallonië: 46% van de treinbegeleiders staakt, 36% van de treinbestuurders staakt Vlaanderen: 22% van de treinbegeleiders staakt, 15% van de treinbestuurders staakt. Brussel: 44% van de treinbegeleiders staakt, 3% van de treinbestuurders staakt
Vlaanderen staken de minste mensen, maar qua treinbestuurders kon je beter in Brussel zijn, want daar was 97% naar het werk gekomen. Helaas wordt het werkwillende personeel enorm gehinderd. Deze getallen komen omdat alleen de ACOD staakt, en de andere 3 bonden niet.
Als er door zo'n minderheid héél het land lam ligt, dan kunnen we alleen maar concluderen dat er iets gruwelijk fout zit bij die vakbonden. Hopelijk zitten er wat gaten in de wetten waardoor die vakbonden voor de rechter gedaagd en geëlimineerd kunnen worden.
Met het blokkeren van seinhuizen vind ik het eigenlijk een soort van afpersing: je betaalt ons (lees: de leden van de vakbond) meer, en anders zorgen wij ervoor dat je geen trein meer kunt laten rijden.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Getallen zijn door een persvoorlichter van NMBS zelf verteld aan de pers.
Helaas is de aanhang van de ACOD van het type "Wij staken, jullie niet werken". Die blokkeren waar het maar kan. En de ACOD zelf prijst dit juist extra aan ...
Oh, dit is inmiddels de 92e vakbondsactie bij de NMBS in de afgelopen 5 jaar... Niet alles heeft tot een (grote) staking geleid, maar dit is wel weer opmerkelijk hoog.
TTB:
quote:
‘Het feit dat de andere vakbonden niet meedoen, ondergraaft de noodzaak voor deze staking volledig. TreinTramBus erkent het recht op stakingen, maar vraagt ook aandacht voor het recht op werken. Het recht op staken eindigt, waar het de vrijheid van werken niet meer erkent’, zegt Stefan Stynen, voorzitter van TreinTramBus, de Bond voor Trein-, Tram- en Busgebruikers.
Op maandag 30 juni 2014 16:04 schreef Sandrvich het volgende: Als er door zo'n minderheid héél het land lam ligt, dan kunnen we alleen maar concluderen dat er iets gruwelijk fout zit bij die vakbonden. Hopelijk zitten er wat gaten in de wetten waardoor die vakbonden voor de rechter gedaagd en geëlimineerd kunnen worden.
Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef Peterselieman het volgende: mja, elimineren gaat dan weer te ver, maar hopelijk kan er voor gezorgd worden dat ze de collega's die wel willen werken minder tot last zijn
Dat is waar, ik doel dan ook vooral op de vakbonden die zich misdragen en bij iedere hersenscheet van NMBS/Infrabel meteen het bijltje er bij neergooien.
Op maandag 30 juni 2014 16:10 schreef dennistd het volgende: Met het blokkeren van seinhuizen vind ik het eigenlijk een soort van afpersing: je betaalt ons (lees: de leden van de vakbond) meer, en anders zorgen wij ervoor dat je geen trein meer kunt laten rijden.
Deze staking is, omdat de ACOD vind dat er 4.000 banen bij moeten bij het rijdend personeel. De onderhandelingen lopen nog 'zoals gepland' aldus de andere vakbonden, waardoor de andere vakbonden niet meedoen aan de staking.
Oh. Men heeft de Athus-Meuse, de bocht bij Ekeren en Montzen ook bezet. Er is in België bijna geen goederenverkeer mogelijk ook, tot woede van NMBSB-Logistics en enkele privaten zoals CrossRail. Daar staakt namelijk niemand ...
Handig dat er nu meer DDZ-zesjes komen, maar voor enkele treinen helpt dat niet, want die dingen mogen nu niet meer in sprinterdiensten ingezet worden omdat ze zo ongeveer nog trager optrekken dan VIRM.
Wat had je dan verwacht? Dat een DDZ6 sneller was dan VIRM? DDZ6 is ook niet voor de Sprinters gekomen, maar voor de IC's. OA op Den Haag - Venlo is DDZ6 gepland, want DDZ8 is daar soms teveel, en DDZ4 te weinig. DDZ6 is een perfect maatje voor diverse treinen. In de spits maak je er dan DDZ10 van.
DDZ6 is ook niet voor de Sprinters gekomen, maar voor de IC's. OA op Den Haag - Venlo is DDZ6 gepland, want DDZ8 is daar soms teveel, en DDZ4 te weinig. DDZ6 is een perfect maatje voor diverse treinen. In de spits maak je er dan DDZ10 van.
klopt, maar je weet ook hoe goed bijsturing de treinstellen uit elkaar kan houden he
Op maandag 30 juni 2014 17:14 schreef Peterselieman het volgende: Handig dat er nu meer DDZ-zesjes komen, maar voor enkele treinen helpt dat niet, want die dingen mogen nu niet meer in sprinterdiensten ingezet worden omdat ze zo ongeveer nog trager optrekken dan VIRM.
Het staat Thalys vrij om de reiziger dure kaartjes aan te bieden naar Brussel, terwijl op het zelfde moment een kaartje voor de helft van de prijs naar Parijs kan worden geboekt. Dat laat staatssecretaris Mansveld weten in beantwoording op kamervragen.
Uit een steekproef van OV-Magazine bleek dat een kaartje met de Thalys naar Brussel tot twee keer zo duur is als een kaartje naar Parijs. De reiziger wordt echter niet actief op die mogelijkheid gewezen, waardoor deze vaak onnodig duur uit is. Deskundigen lieten al eerder weten dat de handelswijze van Thalys op gespannen voet staat met Europese regelgeving.
Mansveld laat de Kamer echter weten niets te kunnen doen, aangezien Thalys ‘een treinproduct [is] dat niet door nationale of Europese regels wordt gereguleerd’. http://www.ovmagazine.nl/(...)artjes-naar-brussel/
Welkom in de wereld van yield management, waar men probeert tickets op een zo optimale manier te verkopen. Dat zie je ook bij vluchten, hotelkamers en allerlei arrangementen en voorstellingen.
Op maandag 30 juni 2014 18:34 schreef James1988 het volgende: Welkom in de wereld van yield management, waar men probeert tickets op een zo optimale manier te verkopen. Dat zie je ook bij vluchten, hotelkamers en allerlei arrangementen en voorstellingen.
Niet alleen daar! "Operationele kosten moeten naar beneden!!! OK! Iedereen eruit en oursourcen maar, operationele kosten zijn nu 20% lager WOOHOO "
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Ik zei van de week op OVNL iets van "Wallonië is ook maar het Albanië van het westen." Gelijk zo'n zuiderbuur finaal in de gordijnen ditdat alles Compleet aan de werkelijkheid voorbij gaand, maar oke
Op maandag 30 juni 2014 18:35 schreef Sandrvich het volgende: Kennelijk hebben er al meerdere mensen bij NS geklaagd over de slecht werkende Wifi, ze zijn er mee bezig aldus NS op Facebook.
Zo zo, nu al?
De vijf jaar aan eerdere klachten hebben de NS niet bereikt? Hoe zou dat toch komen
Op maandag 30 juni 2014 18:35 schreef Sandrvich het volgende: Kennelijk hebben er al meerdere mensen bij NS geklaagd over de slecht werkende Wifi, ze zijn er mee bezig aldus NS op Facebook.
NS zal wel een kut contract met T-Mobile hebben afgesloten..
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Ik zei van de week op OVNL iets van "Wallonië is ook maar het Albanië van het westen." Gelijk zo'n zuiderbuur finaal in de gordijnen ditdat alles Compleet aan de werkelijkheid voorbij gaand, maar oke
Op maandag 30 juni 2014 18:35 schreef Sandrvich het volgende: Kennelijk hebben er al meerdere mensen bij NS geklaagd over de slecht werkende Wifi, ze zijn er mee bezig aldus NS op Facebook.
Op maandag 30 juni 2014 18:35 schreef Sandrvich het volgende: Kennelijk hebben er al meerdere mensen bij NS geklaagd over de slecht werkende Wifi, ze zijn er mee bezig aldus NS op Facebook.
Ik ben er best over te spreken sinds het 'internet in de trein' heet ipv tmobile.
Internet van de Zwolle Emmen is nog tikje beter, maar op beide kun je prima radio station streamen en facebooken
Ik had gisteren een netwerk dat "WiFI in de train" heette. Het zag er heel verdacht uit, maar uiteindelijk leek het wel allemaal te kloppen (inclusief de inlogpagina en alles)
Snel was het echter niet, heb het misschien 5 minuten gebruikt voor ik terugschakelde naar m'n eigen dataverbinding.
Op maandag 30 juni 2014 19:09 schreef James1988 het volgende: Ik had gisteren een netwerk dat "WiFI in de train" heette. Het zag er heel verdacht uit, maar uiteindelijk leek het wel allemaal te kloppen (inclusief de inlogpagina en alles)
Snel was het echter niet, heb het misschien 5 minuten gebruikt voor ik terugschakelde naar m'n eigen dataverbinding.
Zeker weten dat die te vertrouwen was? Die inlogpagina kunnen ze ook faken hè.
Zeker weten dat die te vertrouwen was? Die inlogpagina kunnen ze ook faken hè.
Alles is te faken, maar het zag er wel echt uit. Ook URL's klopten helemaal (inclusief de querystring). Het was overigens ook het enige netwerk in de trein, er was geen 'WiFi in de trein' te zien.
Alles is te faken, maar het zag er wel echt uit. Ook URL's klopten helemaal (inclusief de querystring). Het was overigens ook het enige netwerk in de trein, er was geen 'WiFi in de trein' te zien.
Toch zou ik zoiets hebben van "Seems legit" en het er niet op wagen ...
Tja, weet jij hoe het echt heet dan? Wie weet heb je alle tijd daarvoor verkeerd gezeten. Ik heb namelijk zowel 'Wifi in de trein' als 'WiFi in de trein' in mijn lijstje in de telefoon staan. Niet tegelijkertijd uiteraard dus ik vertrouw erop dat het goed komt. Zoveel spannends door ik ook niet op mijn telefoon...
Ik had gister een ICM'etje waar het WiFi ook niks deed... Inlogpagina kreeg je, maar als je ging inloggen, dan kreeg je 'pagina niet gevonden'-achtige foutmelding Op de mobiel log ik sowieso al niet meer in op het trein-wifi. KPN 3G is vaak sneller. Tablet gebruik ik met het wifi, en anders zet ik de hotspot op de telefoon aan.
Bij T-Mobile had ik ook wel eens dat die "Welkom bij de T-Mobile hotspot"-pagina niet wilde laden, maar sinds het "WiFi in de trein" is gaat heten kom ik altijd razendsnel op die bevestigingspagina!
Wat overigens niet betekent dat nu ook het internet razendsnel is, maar toch
Mansveld laat de Kamer echter weten niets te kunnen doen, aangezien Thalys ‘een treinproduct [is] dat niet door nationale of Europese regels wordt gereguleerd’. http://www.ovmagazine.nl/(...)artjes-naar-brussel/
ik moest lachen.
als zie ik niet in hoe je het wel zou moeten doen, dat de thalys buiten de regeltjes staat is wel een hele sterke
Op maandag 30 juni 2014 19:09 schreef James1988 het volgende: Ik had gisteren een netwerk dat "WiFI in de train" heette. Het zag er heel verdacht uit, maar uiteindelijk leek het wel allemaal te kloppen (inclusief de inlogpagina en alles)
Snel was het echter niet, heb het misschien 5 minuten gebruikt voor ik terugschakelde naar m'n eigen dataverbinding.
Op maandag 30 juni 2014 18:34 schreef James1988 het volgende: Welkom in de wereld van yield management, waar men probeert tickets op een zo optimale manier te verkopen. Dat zie je ook bij vluchten, hotelkamers en allerlei arrangementen en voorstellingen.
Ietsje goedkoper naar Brussel en je kunt dezelfde stoel tweemaal verkopen
Op maandag 30 juni 2014 15:39 schreef robin007bond het volgende: De foto's van het uitzicht van de machinist vind ik echt mooi. Lijkt me een mooi gezicht om de trein echt zo over het spoor zelf te zien rijden.
Is het ook Vooral als het mooi weer is. Die mooie vrouwen op de perrons, de natuur
Bij Arriva op de Noordelijke lijnen werkt het eigenlijk altijd wel. Toevallig van de week de sneltrein naar Leeuwarden werkte het niet. Bij het kopmaken in Leeuwarden snel de stotz even omgegooid, ik wilde via de radio naar Brazillië - Chili luisteren. Het was donders spannend
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2014 19:56:00 ]