Niets van de optocht meegekregen in Goor?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik ben 5x op station Rijssen en 6x op station Goor geweest vandaag![]()
Acht uur gewerkt (waarvan zes uur effectief gereden) en in totaal wel negen reizigers gehad
Ik moest vier keer van Rijssen naar Markelo en terug, en volgens mij heb ik geen enkele keer dezelfde route gereden omdat er steeds weer een andere weg afgesloten wasquote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Niets van de optocht meegekregen in Goor?
En nu moeten wij zeker raden waar het is?quote:
gaat om de plaatsing van het paaltje...quote:Op maandag 30 juni 2014 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En nu moeten wij zeker raden waar het is?
Post eens een moeilijker opgave, want ik zie in een oogopslag welk station het is
Dat andere paaltje bij de trap staat er ook wat vreemd en er staat nog een eenzaam paaltje bij die hoge trapquote:Op maandag 30 juni 2014 00:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
gaat om de plaatsing van het paaltje...
op sommige plekken zijn die dingen echt door een zwakzinnige geplaatst ja. In Zutphen ook bijv.quote:
Als je vanuit de haven aankomt jaquote:Op maandag 30 juni 2014 00:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat andere paaltje bij de trap staat er ook wat vreemd en er staat nog een eenzaam paaltje bij die hoge trap
In Enschede staat ook een kaartautomaat op perron 1/2.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:35 schreef Yreal het volgende:
Of op zoetermeer oost, kaartjes automaat achter de poortjes. Ook zo handig.
zit te bedenken of ik nog meer rare dingen kan verzinnen. Volgens mij staan de automaten op duivendrecht ook achter de poortjes...quote:Op maandag 30 juni 2014 00:36 schreef dennistd het volgende:
[..]
In Enschede staat ook een kaartautomaat op perron 1/2.
Er staat er vast ook wel een buiten de poortjes, maar de meeste reizigers komen natuurlijk overstappen vanaf de metro en zijn dan al binnen de poortjes.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
zit te bedenken of ik nog meer rare dingen kan verzinnen. Volgens mij staan de automaten op duivendrecht ook achter de poortjes...
Nee, echt? Meen je dat nou? Het is maandverband, had je gedacht dat het zo lek was als een zeef?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik heb ooit op het werk (supermarkt, ik was wat jonger) een bloedneus gekregen omdat ik tegen de laadklep liep met mijn stomme kop. Lag een kapot pak maandverband in de kratten waar kapotte verpakkingen etc lagen. Het eerste wat ik zag
![]()
Ze helpen op zich wel aardig bloed tegenhouden, alleen sta je gigantisch voor lul als je die om je neus heen vouwt
Een bloedneus is toch wat meer bloedverlies dan een paar laffe druppels en wat slijm.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:30 schreef j0k3 het volgende:
[..]
Nee, echt? Meen je dat nou? Het is maandverband, had je gedacht dat het zo lek was als een zeef?
Er is toch van te voren aangegeven dat ze gingen staken?quote:Op maandag 30 juni 2014 07:31 schreef greavy het volgende:
Het gaat lekker bij de Belgen, en vooral Wallonië.
Vanaf Charleroi hebben nog maar 2(!!!) treinen gereden, te weten een Thalys naar Parijs en één P-trein richting Brussel. Het is daar een zootje, station is overvol.
Ook zijn er stations (ook IC-stations) waar nog geen trein heeft vertrokken!
In Vlaanderen is het leed kleiner.
Ook met zo'n mooie gele lichtbak er boven? Zet er "kroketten" op en het is net de Febo.quote:Op maandag 30 juni 2014 07:19 schreef Litpho het volgende:
Zag net op Lelystad dat men in ieder geval iets meer moeite had gedaan om bolle buik automaten van ov-chip-only automaten te onderscheiden. Dus dat zal wel verbetering zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |