Je weet dat 1ste klas overgang en meereis niet mag worden gecombineerd he?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef b2py het volgende:
Rugzak van vriendinlief
Die mijne zie je rechtsonder nog een stukje.
Wat moet dat inlegkruisje op die andere stoel?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef b2py het volgende:
Rugzak van vriendinlief
Die mijne zie je rechtsonder nog een stukje.
Weekendvrij en weekendovquote:Op zondag 29 juni 2014 14:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je weet dat 1ste klas overgang en meereis niet mag worden gecombineerd he?
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet dat inlegkruisje op die andere stoel?
Wel stil zijn samen hè...quote:Op zondag 29 juni 2014 14:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Weekendvrij en weekendov.
Maar alsnog bedankt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik heb ooit op het werk (supermarkt, ik was wat jonger) een bloedneus gekregen omdat ik tegen de laadklep liep met mijn stomme kop. Lag een kapot pak maandverband in de kratten waar kapotte verpakkingen etc lagen. Het eerste wat ik zag
![]()
Ze helpen op zich wel aardig bloed tegenhouden, alleen sta je gigantisch voor lul als je die om je neus heen vouwt
enige juiste actie bij dit soort idioten.quote:Op zondag 29 juni 2014 04:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als het een plek is waar veel gebeurt met spoorlopers, suïcidale mensen etc, kan ik het op zich wel begrijpen.
Je komt genoeg mafketels tegen op en langs het spoor.
Van de week nog iemand die op de brug over het Van Starkenborghkanaal (voorbij Groningen Noord) over de reling hing, half op het spoor, om een foto te maken van de trein die ik reed.
Wat een gek, heb getyfoneerd als een idioot en mijn middelvinger opgestoken![]()
Toen ik weer terug ging naar Delfzijl een paar minuten later was hij weg.
Idem, nul conducteurs gezien ook overigens. Jij?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:28 schreef James1988 het volgende:
Hè wat flauw.
Maar daarover gesproken, ik ben sinds 11u30 op pad en heb nog geen enkele vertraging gehad. Sterker nog, doordat een ICE vertraagd was was ik zelfs wat sneller op reis.
3 keer 4 keer controle gehad.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Idem, nul conducteurs gezien ook overigens. Jij?
Het kan nog erger. Er bestaan ook tampons met aan twee kanten een touwtje. Die touwtjes (elastisch) doe je dan links en rechts om je oren. Dient om bloedingen na een neusoperatie (vanbinnen dus) te stelpen. Ik heb vier dagen totaal voor lul gelopen met tampons dwars over m’n smoel als een soort snor.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik heb ooit op het werk (supermarkt, ik was wat jonger) een bloedneus gekregen omdat ik tegen de laadklep liep met mijn stomme kop. Lag een kapot pak maandverband in de kratten waar kapotte verpakkingen etc lagen. Het eerste wat ik zag
![]()
Ze helpen op zich wel aardig bloed tegenhouden, alleen sta je gigantisch voor lul als je die om je neus heen vouwt
Als je je er niet voor schaamt waarom zou je dan zeggen dat je voor lul loopt met zoiets. Ik vind namelijk niet dat je dan voor lul loopt. Loop je voor lul als je poot in het gips zit? Als je nadat je een wervel breekt met een looprek moet lopen? Hell no. Iedereen die denkt dat dat wel zo is is een trieste idioot.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Er bestaan ook tampons met aan twee kanten een touwtje. Die touwtjes (elastisch) doe je dan links en rechts om je oren. Dient om bloedingen na een neusoperatie (vanbinnen dus) te stelpen. Ik heb vier dagen totaal voor lul gelopen met tampons dwars over m’n smoel als een soort snor.
Mensen die zich afvragen “schaamt die Oplopers zich nou nooit ergens voor” weten nu dus het antwoord. Als je dit doorstaat, kan je alles aan.
4x controle waarvan 1x bij Arriva vechtdallijn Zwolle Emmen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Idem, nul conducteurs gezien ook overigens. Jij?
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Behalve als je een dwerg bent. Natuurlijk. Want dan kan ik niet anders dan oncontroleerbaar hard lachen. Ja ik ben een hypocriet maar ik kan het niet helpen.
Dat is ook niet al te fraai nee. Zijn nare dingen. Maar goed, als het helpt, dan helpt hetquote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Er bestaan ook tampons met aan twee kanten een touwtje. Die touwtjes (elastisch) doe je dan links en rechts om je oren. Dient om bloedingen na een neusoperatie (vanbinnen dus) te stelpen. Ik heb vier dagen totaal voor lul gelopen met tampons dwars over m’n smoel als een soort snor.
Mensen die zich afvragen “schaamt die Oplopers zich nou nooit ergens voor” weten nu dus het antwoord. Als je dit doorstaat, kan je alles aan.
Ik hoop dat bij de nieuwe concessie in het noorden wordt besloten om standaard op elke trein een steward te hebben. In ieder geval 's avonds. Laatste tijd veel mensen die zich schijnbaar niet in kunnen houden met de drank- en drugs inname.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef greavy het volgende:
[..]
4x controle waarvan 1x bij Arriva vechtdallijn Zwolle Emmen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Behalve als je een dwerg bent. Natuurlijk. Want dan kan ik niet anders dan oncontroleerbaar hard lachen. Ja ik ben een hypocriet maar ik kan het niet helpen.
Ik ben nog nooit niet gecontroleerd op Zwolle Emmenquote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef greavy het volgende:
[..]
4x controle waarvan 1x bij Arriva vechtdallijn Zwolle Emmen.
sinds Arriva daar rijdt, heb ik altijd controle daar.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit niet gecontroleerd op Zwolle Emmen
hier ook niet zoveel. Dordrecht - Breda - Zwolle - Mariënberg (lunchen bij Spoor 7 in het stationsgebouw) - Almelo - Utrecht - Rotterdam - Dordrecht. Straks ook ff berekenen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:41 schreef James1988 het volgende:
Ik heb het vandaag bescheiden gehouden, net iets meer dan 400 km afgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |