Het zijn niet alleen de bonden. Check deze goede uitleg van een travo: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=37&t=10469#p319130quote:Op maandag 30 juni 2014 16:04 schreef Sandrvich het volgende:
Als er door zo'n minderheid héél het land lam ligt, dan kunnen we alleen maar concluderen dat er iets gruwelijk fout zit bij die vakbonden. Hopelijk zitten er wat gaten in de wetten waardoor die vakbonden voor de rechter gedaagd en geëlimineerd kunnen worden.
Dat is waar, ik doel dan ook vooral op de vakbonden die zich misdragen en bij iedere hersenscheet van NMBS/Infrabel meteen het bijltje er bij neergooien.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
mja, elimineren gaat dan weer te ver, maar hopelijk kan er voor gezorgd worden dat ze de collega's die wel willen werken minder tot last zijn
Deze staking is, omdat de ACOD vind dat er 4.000 banen bij moeten bij het rijdend personeel. De onderhandelingen lopen nog 'zoals gepland' aldus de andere vakbonden, waardoor de andere vakbonden niet meedoen aan de staking.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:10 schreef dennistd het volgende:
Met het blokkeren van seinhuizen vind ik het eigenlijk een soort van afpersing: je betaalt ons (lees: de leden van de vakbond) meer, en anders zorgen wij ervoor dat je geen trein meer kunt laten rijden.
Eentje is genoeg he.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Minder badslippers waar Flessemans vanmiddag last van heeft
Ah goed dat je het zegt, ook effe checken.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:36 schreef greavy het volgende:
Eindstand kilometers in juni 2014: 3145 kilometer, en alleen in de weekenden met de trein.
Misschien ietsje vanwege het lagere gewichtquote:Op maandag 30 juni 2014 17:15 schreef greavy het volgende:
Wat had je dan verwacht? Dat een DDZ6 sneller was dan VIRM?
klopt, maar je weet ook hoe goed bijsturing de treinstellen uit elkaar kan houden hequote:DDZ6 is ook niet voor de Sprinters gekomen, maar voor de IC's. OA op Den Haag - Venlo is DDZ6 gepland, want DDZ8 is daar soms teveel, en DDZ4 te weinig. DDZ6 is een perfect maatje voor diverse treinen. In de spits maak je er dan DDZ10 van.
Waarom dacht je dat DDAR terugkomt.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
Handig dat er nu meer DDZ-zesjes komen, maar voor enkele treinen helpt dat niet, want die dingen mogen nu niet meer in sprinterdiensten ingezet worden omdat ze zo ongeveer nog trager optrekken dan VIRM.
Niet alleen daar! "Operationele kosten moeten naar beneden!!! OK! Iedereen eruit en oursourcen maar, operationele kosten zijn nu 20% lager WOOHOOquote:Op maandag 30 juni 2014 18:34 schreef James1988 het volgende:
Welkom in de wereld van yield management, waar men probeert tickets op een zo optimale manier te verkopen. Dat zie je ook bij vluchten, hotelkamers en allerlei arrangementen en voorstellingen.
Ik zei van de week op OVNL iets van "Wallonië is ook maar het Albanië van het westen." Gelijk zo'n zuiderbuur finaal in de gordijnen ditdat allesquote:
Nee daar rijden nog schralere treintjes. Ik denk op Wangerooge (of anders 1 van die andere eilandjes)quote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef Sandrvich het volgende:
Is dat niet in dat turfgebied in Noord-Duitsland waar Fles eens heen was gegaan?
Zo zo, nu al?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:35 schreef Sandrvich het volgende:
Kennelijk hebben er al meerdere mensen bij NS geklaagd over de slecht werkende Wifi, ze zijn er mee bezig aldus NS op Facebook.
NS zal wel een kut contract met T-Mobile hebben afgesloten..quote:Op maandag 30 juni 2014 18:35 schreef Sandrvich het volgende:
Kennelijk hebben er al meerdere mensen bij NS geklaagd over de slecht werkende Wifi, ze zijn er mee bezig aldus NS op Facebook.
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar rijden nog schralere treintjes. Ik denk op Wangerooge (of anders 1 van die andere eilandjes)
Op de MerwedeLingelijn is het evenzogoed kut wanneer je niet bij een station in de buurt bent.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:53 schreef b2py het volgende:
[..]
NS zal wel een kut contract met T-Mobile hebben afgesloten..
Is natuurlijk ook wel waarquote:Op maandag 30 juni 2014 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zei van de week op OVNL iets van "Wallonië is ook maar het Albanië van het westen." Gelijk zo'n zuiderbuur finaal in de gordijnen ditdat allesCompleet aan de werkelijkheid voorbij gaand, maar oke
Meestal valt het wel mee vind ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:35 schreef Sandrvich het volgende:
Kennelijk hebben er al meerdere mensen bij NS geklaagd over de slecht werkende Wifi, ze zijn er mee bezig aldus NS op Facebook.
Ik ben er best over te spreken sinds het 'internet in de trein' heet ipv tmobile.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:35 schreef Sandrvich het volgende:
Kennelijk hebben er al meerdere mensen bij NS geklaagd over de slecht werkende Wifi, ze zijn er mee bezig aldus NS op Facebook.
De verbinding van KPN die de stations zelf vaak hebben is vaak nog iets beter, maar dat Internet In de Trein heeft wel iets goeds gebracht.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben er best over te spreken sinds het 'internet in de trein' heet ipv tmobile.
Internet van de Zwolle Emmen is nog tikje beter, maar op beide kun je prima radio station streamen en facebooken
Bij mij werkt het echt nooit. Ik probeer het inmiddels gewoon niet eens meer om de ergernis te besparen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meestal valt het wel mee vind ik.
Het verschilt waarschijnlijk ook erg per trein en hoogstwaarschijnlijk is het ook afhankelijk van de drukte.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij werkt het echt nooit. Ik probeer het inmiddels gewoon niet eens meer om de ergernis te besparen.
Zeker weten dat die te vertrouwen was? Die inlogpagina kunnen ze ook faken hè.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:09 schreef James1988 het volgende:
Ik had gisteren een netwerk dat "WiFI in de train" heette. Het zag er heel verdacht uit, maar uiteindelijk leek het wel allemaal te kloppen (inclusief de inlogpagina en alles)
Snel was het echter niet, heb het misschien 5 minuten gebruikt voor ik terugschakelde naar m'n eigen dataverbinding.
Alles is te faken, maar het zag er wel echt uit. Ook URL's klopten helemaal (inclusief de querystring). Het was overigens ook het enige netwerk in de trein, er was geen 'WiFi in de trein' te zien.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zeker weten dat die te vertrouwen was? Die inlogpagina kunnen ze ook faken hè.
Toch zou ik zoiets hebben van "Seems legit" en het er niet op wagenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Alles is te faken, maar het zag er wel echt uit. Ook URL's klopten helemaal (inclusief de querystring). Het was overigens ook het enige netwerk in de trein, er was geen 'WiFi in de trein' te zien.
Voor dingen als WhatsApp of even het NOS-nieuws lezen werkt het imo goed genoeg. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken wat dat betreftquote:Op maandag 30 juni 2014 19:25 schreef James1988 het volgende:
Nouja, bruikbaar was het toch niet door het totale gebrek aan snelheid
Bij Arriva in de Achterhoek werkte het altijd feilloos en voldoende snel toen ikdaar geregeld kwamquote:Op maandag 30 juni 2014 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het verschilt waarschijnlijk ook erg per trein en hoogstwaarschijnlijk is het ook afhankelijk van de drukte.
Rondom Rotterdam is het vaak ook erg traag vind ik.
ik moest lachen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:03 schreef greavy het volgende:
Ministerie grijpt niet in bij dure Thalys-tickets
Mansveld laat de Kamer echter weten niets te kunnen doen, aangezien Thalys ‘een treinproduct [is] dat niet door nationale of Europese regels wordt gereguleerd’.
http://www.ovmagazine.nl/(...)artjes-naar-brussel/
mijn telefoon Wifi heet "Wifi in de trein".quote:Op maandag 30 juni 2014 19:09 schreef James1988 het volgende:
Ik had gisteren een netwerk dat "WiFI in de train" heette. Het zag er heel verdacht uit, maar uiteindelijk leek het wel allemaal te kloppen (inclusief de inlogpagina en alles)
Snel was het echter niet, heb het misschien 5 minuten gebruikt voor ik terugschakelde naar m'n eigen dataverbinding.
Je begint op Darkwing te lijken die met Ouigo Gratuît op de proppen kwamquote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
mijn telefoon Wifi heet "Wifi in de trein".
gewoon, om het klieren
Ietsje goedkoper naar Brussel en je kunt dezelfde stoel tweemaal verkopenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:34 schreef James1988 het volgende:
Welkom in de wereld van yield management, waar men probeert tickets op een zo optimale manier te verkopen. Dat zie je ook bij vluchten, hotelkamers en allerlei arrangementen en voorstellingen.
Is het ookquote:Op maandag 30 juni 2014 15:39 schreef robin007bond het volgende:
De foto's van het uitzicht van de machinist vind ik echt mooi. Lijkt me een mooi gezicht om de trein echt zo over het spoor zelf te zien rijden.
Jij bent zeker net zo'n natuurliefhebber als Sierd de Vosquote:Op maandag 30 juni 2014 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is het ookVooral als het mooi weer is. Die mooie vrouwen op de perrons, de natuur
Dat kloptquote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef Viezze het volgende:
[..]
Jij bent zeker net zo'n natuurliefhebber als Sierd de Vos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |