Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Mijn ma zou nog liever sterven dan haar zoon omar noemenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben de enige alevi die dit zegt maar Omar is een mooie naam
omarquote:Op maandag 30 juni 2014 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben de enige alevi die dit zegt maar Omar is een mooie naam
Mama zou mr onterven..quote:Op maandag 30 juni 2014 00:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn ma zou nog liever sterven dan haar zoon omar noemen
Ik wil eigenlijk mijn privacy houden hierquote:
Nacer?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk mijn privacy houden hierEr zijn al genoeg users die zelfs weten hoe ik eruit zie en zo.
Hoe dan...quote:Op maandag 30 juni 2014 00:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk mijn privacy houden hierEr zijn al genoeg users die zelfs weten hoe ik eruit zie en zo.
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:09 schreef Bami-Powner het volgende:
Latijnse namendesiderius, hadrianus, crassus...
Hassanius.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:09 schreef Bami-Powner het volgende:
Latijnse namendesiderius, hadrianus, crassus...
Kont van de Selcukken.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nationalistische Grijze wolven naam.
Aaaaaiiii.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:14 schreef darkmond het volgende:
Zulfiqar![]()
Klik op ''vind ik leuk'' als je ook een ketting hebt met een zulfiqar zwaard met daarop la fata illa ali, wa la sayf illa zulfiqar.
zulfiqar? lijkt op een tractormerkquote:Op maandag 30 juni 2014 00:14 schreef darkmond het volgende:
Zulfiqar![]()
Klik op ''vind ik leuk'' als je ook een ketting hebt met een zulfiqar zwaard met daarop la fata illa ali, wa la sayf illa zulfiqar.
Best wel rot voor je, ik leef met je mee. Maar gelukkig leef jij het grootste deel van je leven en hoef ik niet op te staanquote:Op maandag 30 juni 2014 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Omg wat ben ik levenloos. Moet half 7 en sta te fokken.
Jfm sus me in slaap. Doe lief.
Pppsssshhhhhjshshquote:Op maandag 30 juni 2014 00:15 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zulfiqar? lijkt op een tractormerk
Mijn opa heeft dat.. met zwaard en tekstquote:Op maandag 30 juni 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aaaaaiiii.
Ik ken mensen die dat op hun lichaam hebben. Als tattoo.
Astaghfirullah!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:15 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zulfiqar? lijkt op een tractormerk
Moet vroeg op want haren wassen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Best wel rot voor je, ik leef met je mee. Maar gelukkig leef jij het grootste deel van je leven en hoef ik niet op te staan![]()
![]()
Ga slapen! Slaap lekker
Ik ken girlstalk, woon hier als enige jongen tussen mn ma en drie zussenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet vroeg op want haren wassen.
GirlsTalk.
kom maar in mijn korte armenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Omg wat ben ik levenloos. Moet half 7 en sta te fokken.
Jfm sus me in slaap. Doe lief.
Probleem is: geen slaap nog.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ken girlstalk, woon hier als enige jongen tussen mn ma en drie zussen
Wel slapen nu he!! Anders blijf je maar praten hier... En heb je morgen echt super veel spijt.
astaghfirulah!!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:19 schreef darkmond het volgende:
[..]
Goed dat je geen man met korte ... bent
12u geweest he ahhaahahahahahsquote:Op maandag 30 juni 2014 00:19 schreef darkmond het volgende:
[..]
Goed dat je geen man met korte ... bent
Komt omdat je voor je standbeeld scherm zit. Aanbid je je scherm of zo...ga slapen !1!EINZ!IEINZ!quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:20 schreef darkmond het volgende:
[..]
Komt omdat je voor je standbeeld scherm zit. Aanbid je je scherm of zo...ga slapen !1!EINZ!IEINZ!
Je hebt wel slaap, want morgen ga je er moe uitkomen
Astaghfirullah!!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:20 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een perzik voor jou
astagfirulah geef mijn perzik maar terug!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik vast nu niet heMorgen weer onthouden van zulke uitingen...
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik moet mouwen 9/10 x omslaan.
Samsung s4.... Wie heeft er nowadays nog n pcquote:Op maandag 30 juni 2014 00:20 schreef darkmond het volgende:
[..]
Komt omdat je voor je standbeeld scherm zit. Aanbid je je scherm of zo...ga slapen !1!EINZ!IEINZ!
Je hebt wel slaap, want morgen ga je er moe uitkomen
Astaghfirullah waar dacht jij aan!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:21 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
astagfirulah geef mijn perzik maar terug!
ik, voor mijn herriemakende doosquote:Op maandag 30 juni 2014 00:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Samsung s4.... Wie heeft er nowadays nog n pc
Nou ik zit nu op laptopquote:Op maandag 30 juni 2014 00:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Samsung s4.... Wie heeft er nowadays nog n pc
Dan moet je je nummer niet uitdelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nou ik zit nu op laptop
Als ik mobiel ga, ga ik appen. Als ik ga appen is dat met een meisje. Ik wil me onthouden van zulk gedoe. Echt waar
Tja ...quote:Op maandag 30 juni 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan moet je je nummer niet uitdelen.
Succes met je hormonen.
Astaghfirullah!!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nou ik zit nu op laptop
Als ik mobiel ga, ga ik appen. Als ik ga appen is dat met een meisje. Ik wil me onthouden van zulk gedoe. Echt waar
Tsk/Tesekkur/Sagolquote:Op maandag 30 juni 2014 00:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Tja ...
Dank je...
-edit-
Tashakor...ofzo
Ja inderdaad. Ik ga ook maar eens. Trusequote:Op maandag 30 juni 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
Omg te levensloos. Ik ga slapen.
Doei peepz. Succes met sahur.
astaghfirulahquote:Op maandag 30 juni 2014 00:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ga ook maar eens. Truse
Waarom de haat aan Omar?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn ma zou nog liever sterven dan haar zoon omar noemen
gewoon doen alof je luistert en beleefd knikken.quote:Op maandag 30 juni 2014 04:12 schreef Bortecinem het volgende:
Zo hey ik kreeg vandaag echt een vage reactie van een Irakese man op mijn vraag of hij had gevast, of ja meer zijn reactie op mijn antwoord. Hij zei dat hij vermoeid was en ik vroeg hem of hij had gevast. Hij zegt 'nee, jij wel?'. Ik antwoord ja en opeens krijg ik vragen als 'waarom vast je?', 'doe je ook 5 keer per dag bidden', 'als je niet bidt moet je ook niet vasten' en blabla.wtf
Of je nou bidt of niet, je doet tenminste iets en dat is waarschijnelijk meer dan wat hij doet.quote:Op maandag 30 juni 2014 04:12 schreef Bortecinem het volgende:
Zo hey ik kreeg vandaag echt een vage reactie van een Irakese man op mijn vraag of hij had gevast, of ja meer zijn reactie op mijn antwoord. Hij zei dat hij vermoeid was en ik vroeg hem of hij had gevast. Hij zegt 'nee, jij wel?'. Ik antwoord ja en opeens krijg ik vragen als 'waarom vast je?', 'doe je ook 5 keer per dag bidden', 'als je niet bidt moet je ook niet vasten' en blabla.wtf
Voelde zich aangevallen.quote:Op maandag 30 juni 2014 04:12 schreef Bortecinem het volgende:
"Vind ik leuk."quote:Op maandag 30 juni 2014 00:14 schreef darkmond het volgende:
Zulfiqar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op maandag 30 juni 2014 07:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
"Vind ik leuk."
Mijn ketting.
Vind ik niet heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was zo moe dat ik besloot niet te werken en nu klaarwakkerquote:Op maandag 30 juni 2014 08:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom kan ik niet in een keer 8u slapen? Elke keer in etappes.![]()
Pff zwakquote:Op maandag 30 juni 2014 08:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was zo moe dat ik besloot niet te werken en nu klaarwakker
[..]
"Vind ik leuk."
Mijn ketting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies deze heb ik als ketting.
Dat is geen Zulfiqar.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies deze heb ik als ketting.
werkdag en nog durven fok!ken?quote:Op maandag 30 juni 2014 09:57 schreef zarGon het volgende:
Pak rustig een kopje, loop naar de Nespresso-apparaat, plaats kopje in het apparaat, pak de cup en de suiker en... besef waar ik mee bezig ben en leg alles weer terug.
Eerste werkdag....
Awhhh.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:57 schreef zarGon het volgende:
Pak rustig een kopje, loop naar de Nespresso-apparaat, plaats kopje in het apparaat, pak de cup en de suiker en... besef waar ik mee bezig ben en leg alles weer terug.
Eerste werkdag....
ghihihiquote:Op maandag 30 juni 2014 09:57 schreef zarGon het volgende:
Eerste werkdag....
De zwaard van kalief Ali waarmee hij vocht tegen zijn vijanden.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:25 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wit is dit allemaal met die zwaard?
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Zulfiqarquote:Op maandag 30 juni 2014 10:25 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wit is dit allemaal met die zwaard?
stoerquote:Op maandag 30 juni 2014 10:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De zwaard van kalief Ali waarmee hij vocht tegen zijn vijanden.
Irakezenquote:Op maandag 30 juni 2014 04:12 schreef Bortecinem het volgende:
Irakezen zijn sws een grap...quote:Op maandag 30 juni 2014 11:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben je zelf toch ook? Of is dat de grap juist...
[..]
"Vind ik leuk."
Mijn ketting.
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoarma freakquote:
Freak![]()
Heb dagje vrij genomen. Ben moe. Chronisch.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:50 schreef darkmond het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan ze?
En jij moest toch zo vroeg opstaan
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb dagje vrij genomen. Ben moe. Chronisch.
quote:Op maandag 30 juni 2014 08:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was zo moe dat ik besloot niet te werken en nu klaarwakker
Jaquote:Op maandag 30 juni 2014 11:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben je zelf toch ook? Of is dat de grap juist...
Hey, shloonik?quote:
Even een mahram hier en daar inzettenquote:Op maandag 30 juni 2014 12:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hal hadha yo3kal!? Geen contact tussen vrouwen en mannen deze maand... eh
Heb je familie op FOK!?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Even een mahram hier en daar inzetten
Goed goed. Al een beetje honger?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nietes. Iraqi.
[..]
Alhamdulillah. Jij?
Haha la! Hopelijk heeft zij dat welquote:
Ja maak er gelijk 3iraqia van dan...quote:Op maandag 30 juni 2014 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt. Had Iraqia moeten zeggen.
Wat is jouw probleem manquote:Op maandag 30 juni 2014 12:08 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Goed goed. Al een beetje honger?
[..]
Haha la! Hopelijk heeft zij dat wel.
Please. Ga niet zo doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
Eerste 3iraqia die weet wanneer ''jouw'' te gebruiken
Was die man geen moslim?quote:Op maandag 30 juni 2014 04:12 schreef Bortecinem het volgende:
Mobiel. Zit koffie te drinken en mn ouders post door te nemen. Doe t zelf.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom quote je die niet gewoon even... moet ik heeeeeleeeemaaal terug...
Lees m'n reactie dan halve gerritquote:Op maandag 30 juni 2014 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mobiel. Zit koffie te drinken en mn ouders post door te nemen. Doe t zelf.
Tuurlijk wel. Maar ik denk ook dat hij zich aangevallen voelde. Probeerde hem ook uit te leggen dat ik zelf ook bijna nooit de hele ramadan heb meegedaan en het mij verder weinig kan schelen of iemand vast of niet. Hij deed later wel weer normaal maar that momentquote:
Ik doe 3 dagen met Kadir gecesi, weet niet hoe je dat in t Arabisch zegt.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga ook vasten, misschien trekt het dan bij.
Wat een tjap.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar ik denk ook dat hij zich aangevallen voelde. Probeerde hem ook uit te leggen dat ik zelf ook bijna nooit de hele ramadan heb meegedaan en het mij verder weinig kan schelen of iemand vast of niet. Hij deed later wel weer normaal maar that moment:/
Ja.quote:
Laylat at Qadr volgens mij.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe 3 dagen met Kadir gecesi, weet niet hoe je dat in t Arabisch zegt.
Als t lukt
Avocado doormidden snijden. Vervolgens de pit eruit halen en dit vullen met honing. Daarna de avocado uitlepelen en met het honing etenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:24 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe mensen avocado kunnen ete n.. gatverdamme.
Eigenlijk wil ik gewoon het eten van de vorige iftar opmaken dan...quote:Op maandag 30 juni 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.buzzfeed.com/e(...)ghout-the?bffbfood&s
Omnomnom.
Bahquote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Avocado doormidden snijden. Vervolgens de pit eruit halen en dit vullen met honing. Daarna de avocado uitlepelen en met het honing eten![]()
![]()
![]()
Altijd focussen op de negatieve dingen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:24 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe mensen avocado kunnen ete n.. gatverdamme.
Wat vind je hiervan:quote:
Want lenzen weer uit doen duurt meer dan 5 secondenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd focussen op de negatieve dingen.
Pffft.
Ik wil slapen maar heb net mijn lenzen ingedaan. #struggling all day
Klopt, dan moet ik mn zolderkamer verlaten, trap af, de badkamer ingaan etc etc en weer terug.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Want lenzen weer uit doen duurt meer dan 5 seconden
Heb je niet gewoon zo'n bak ding naast je met vloeistof dan... Gewoon in de hoek kijken, eruit die lenzen en in vloeistof.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, dan moet ik mn zolderkamer verlaten, trap af, de badkamer ingaan etc etc en weer terug.
Nee want ik zit me al te verlekkeren aan de havermoutcake die ik zo ga maken voor werkquote:Op maandag 30 juni 2014 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd focussen op de negatieve dingen.
Pffft.
Ik wil slapen maar heb net mijn lenzen ingedaan. #struggling all day
Altijd focussen op negatief deze meisjequote:Op maandag 30 juni 2014 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, dan moet ik mn zolderkamer verlaten, trap af, de badkamer ingaan etc etc en weer terug.
Loop nr je mama en zeg mama kan ik je ergens mee helpen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:38 schreef darkmond het volgende:
Iemand ideeën wat ik vandaag zoal kan gaan doen? Heb geen zin om hele dag te FOK!-ken maar zit voor de rest gewoon thuis...
Vrienden afspreken wordt 't niet, geen zin in
Goed idee, die is echter net weggegaanquote:Op maandag 30 juni 2014 13:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Loop nr je mama en zeg mama kan ik je ergens mee helpen.
Deze man snapt me..quote:Op maandag 30 juni 2014 13:51 schreef Bami-Powner het volgende:
avocado, heb ik een keer gegeten en gelijk heel mijn middagmaal en ontbijt eruit gebraakt
Kankerpikant nog wel. Masallahquote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef Bami-Powner het volgende:
ik krijg weer zin in gebakken kipvleugels met kankerpikante saus
Oh, je eet niet thuis? Dat is minder inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens bij nader inzien vind ik nachtdienst met het vasten toch iets minder fijn dan gedacht. Het feit dat ik niet even kan zitten met iftar en het later op werk moet doen met opgewarmd eten uit de magnetron is toch mehh. Maar het vasten zelf is natuurlijk wel een stuk minder zwaar.
İftar is om 22:05, ik vertrek rond 22:10-22:15 ongeveer. Behalve water en een of twee happen krijg ik niks binnen (normaal gesproken eet ik altijd snel maar met het vasten lijkt dat mij niet zo'n goed idee).quote:Op maandag 30 juni 2014 15:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, je eet niet thuis? Dat is minder inderdaad.
Astaghfirullah...quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah...
Kun je toch niet maken, je ziet er goed uit btw... Maar voortaan geen bikini foto's sturen naar mij svp.
quote:
quote:
...quote:
stiekum kijk je nog naar de picsquote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
[..]
[..]
...
Jullie moeders zullen vast blij zijn met jullieVasten is niet alleen maar niet eten jochies.
hahaquote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
[..]
[..]
...
Jullie moeders zullen vast blij zijn met jullieVasten is niet alleen maar niet eten jochies.
Jochiesquote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
[..]
[..]
...
Astaghfirullah, deze man is lesbie...quote:Op maandag 30 juni 2014 15:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Jochies
Ik ben een meisje die deze week helaas niet kan vasten. Stuur me de pics. 😏😏
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah, deze man is lesbie...
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah, deze man is lesbie...
Astagfirrulah dat je zoiets durft te verklaren!! Astaghfirullah!! Liefde naar hetzelfde geslacht is haram!quote:Op maandag 30 juni 2014 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De liefde voor een vrouw is niet haram.
Dat is niet waar.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:53 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Astagfirrulah dat je zoiets durft te verklaren!! Astaghfirullah!! Liefde naar hetzelfde geslacht is haram!
Vasten jij en je familie ook?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Jochies
Ik ben een meisje die deze week helaas niet kan vasten. Stuur me de pics. 😏😏
Tuurlijk vasten wij ook. De tante van m'n moeder is al bijna 90 en vast nog steeds masAllah.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vasten jij en je familie ook?
(vraag me af hoe het zit, mijn Adanali/Arap/Alawi vriendin en de helft van haar familie deed vroeger altijd standaard mee aan de ramadan, de andere helft vond dat ze het niet hoefden te doen vanwege hun geloof, heb daarom nooit gesnapt wat de algemene opvattingen zijn binnen de Alawi gemeenschap in TR over ramadan en bidden enzo)
Liefde in de breedste zin van het woord is niet haram jegens wie dan ookquote:
Niceee. Ik heb ook een hemso op werk btw, ook Adanali Arab-Alawi, hij en zijn fam vasten weer niet. Grappig hoe de meningen zo verdeeld zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Tuurlijk vasten wij ook. De tante van m'n moeder is al bijna 90 en vast nog steeds masAllah.Als je haar een duwtje geeft valt ze om, zo een fragiel oud vrouwtje. Maar vasten doet ze nog steeds ieder jaar.
Zowel mijn eigen familie als mijn schoonfamilie vast.
ze zei dat ze lesbisch is en dat is gewoon haramquote:Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef darkmond het volgende:
[..]
Liefde in de breedste zin van het woord is niet haram jegens wie dan ook
Jij voelt toch ook liefde naar je broer of vader? Dat is ook liefde genaamd houden van. Je vatte me verkeerd op.
Als je echt lesbisch bent kun je daar weinig aan doen denk ik... Behalve het intoom houden en toch proberen op de mannen te vallen.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:10 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ze zei dat ze lesbisch is en dat is gewoon haram
zij beweert dus dat het toch halal isquote:Op maandag 30 juni 2014 16:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
Als je echt lesbisch bent kun je daar weinig aan doen denk ik... Behalve het intoom houden en toch proberen op de mannen te vallen.
vis eten mag toch gewoonquote:Op maandag 30 juni 2014 16:10 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ze zei dat ze lesbisch is en dat is gewoon haram
Ik denk niet dat een van ons een echt oordeel kan geven daarover. Daarom gewoon laten zo.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:12 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zij beweert dus dat het toch halal is
Hmm.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niceee. Ik heb ook een hemso op werk btw, ook Adanali Arab-Alawi, hij en zijn fam vasten weer niet. Grappig hoe de meningen zo verdeeld zijn.
Daad is haram.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:12 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zij beweert dus dat het toch halal is
Niet laten zo, het staat duidelijk in de koran dat het verboden isquote:Op maandag 30 juni 2014 16:13 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een van ons een echt oordeel kan geven daarover. Daarom gewoon laten zo.
Ja, nu je 't zegt.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
Niet eten is echt zo saai. Zelfs Breaking Bad kijken is een stuk minder leuk zonder snacks.
Ja, de gevoelens opzich of de daden?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:14 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Niet laten zo, het staat duidelijk in de koran dat het verboden is
Breaking Badquote:Op maandag 30 juni 2014 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
Niet eten is echt zo saai. Zelfs Breaking Bad kijken is een stuk minder leuk zonder snacks.
Daarom gewoon Turkse series kijken (Ezel etc)quote:Op maandag 30 juni 2014 16:15 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Breaking Badamerikaanse serie dat zowat elke pannekoek moet kijken
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:15 schreef Stimorol- het volgende:
Zojuist gekwijld op Benzema's instagram.
#Masallah.
#WatAllahwelnietkanschapen
#omg
Watsdezequote:Op maandag 30 juni 2014 16:15 schreef Stimorol- het volgende:
Zojuist gekwijld op Benzema's instagram.
#Masallah.
#WatAllahwelnietkanschapen
#omg
Geen probleem meequote:Op maandag 30 juni 2014 16:16 schreef darkmond het volgende:
[..]
Daarom gewoon Turkse series kijken (Ezel etc)
Oh dat sowieso. Maar deze mensen vasten niet omdat ze geloven dat ze dat niet hoeven. Beetje zelfde verhaal met de Alevieten. Daarom dat ik het mij afvroeg.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:13 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hmm.Je hebt overal wel mensen die niet vasten. Moeten zij weten.
Wat is daar mis mee? Als een serie goed is dan is die goed toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:15 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Breaking Badamerikaanse serie dat zowat elke pannekoek moet kijken
Iedereen is uniek henkquote:Op maandag 30 juni 2014 16:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Als een serie goed is dan is die goed toch?
Mensen die koste wat kost uniek moeten zijn.
Kuddegrag hebben en amerikaanse kutseries bekijken die achter de deuren subsidies geven aan Israel.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Als een serie goed is dan is die goed toch?
Mensen die koste wat kost uniek moeten zijn.
Als FOK!-ker ben je sowieso al ''speciaal'' en ''apart'' vergeleken met de gemiddelde buurtbewoner.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen die perse 'speciaal, apart, anders' moeten zijn dan.
Vind hem niet bijzonder knap ofzo maar zou wel een keer met hem samen willen douchen na een wedstrijd. Gew gezellig. (No homo)quote:
Misschien ben ik wel gewoon simpel. /care/zolangikmijmaarvermaakquote:Op maandag 30 juni 2014 16:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Kuddegrag hebben en amerikaanse kutseries bekijken die achter de deuren subsidies geven aan Israel.![]()
Niet begrijpen hoe het systeem werkt
Mee eensquote:Op maandag 30 juni 2014 16:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Kuddegrag hebben en amerikaanse kutseries bekijken die achter de deuren subsidies geven aan Israel.![]()
ik moest even googlen.quote:
Alles waar je 'no homo' achter moet zetten is per definitie homo.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vind hem niet bijzonder knap ofzo maar zou wel een keer met hem samen willen douchen na een wedstrijd. Gew gezellig. (No homo)
no no homo danquote:Op maandag 30 juni 2014 16:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alles waar je 'no homo' achter moet zetten is per definitie homo.
Ok. Bedankt voor je mededeling.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alles waar je 'no homo' achter moet zetten is per definitie homo.
Ik ook. No homo.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vind hem niet bijzonder knap ofzo maar zou wel een keer met hem samen willen douchen na een wedstrijd. Gew gezellig. (No homo)
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik moest even googlen.
en ik moest gelijk wegklikken.
ILUMINATIEEEEEE!! 1!1!!1!1!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 16:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Dit jaar ben ik erbij gekomenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Deze reeks was vorig jaar gezelliger
Was leuk ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Ambipurquote:Op maandag 30 juni 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Aait ziekenhuisetenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was leuk ja.
Ik heb zalm en broccoli.
en jij
Ik heb de hele dag niks gegeten, dan ga ik geen frituurvoer eten. Ben geen fatty.quote:
Tranquilooo, zalm is lekker. Broccoli ookquote:Op maandag 30 juni 2014 17:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag niks gegeten, dan ga ik geen frituurvoer eten. Ben geen fatty.
told ya.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tranquilooo, zalm is lekker. Broccoli ook
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:29 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom nieuwe avatar nu moet ik mijn avatar ook weer gaan veranderen
Heb je nog net voor de Ramadan weten te neuken of heb je ondertussen al een volle spaarkaart aan pandapunten?quote:
kikkererwten. Typisch mensen uit het midden oosten met hun knoflook en kikkererwten.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Stimorol- het volgende:
The fuck moet je met pizza. Ga gewoon kikkerwtenburger ofzo maken.
7ommos bi't7inne...baba ghanouz...sfi7a...kibbe...etcquote:Op maandag 30 juni 2014 17:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
kikkererwten. Typisch mensen uit het midden oosten met hun knoflook en kikkererwten.
Wij hebben hier een pizzeria die echt 30 sec. voor iftar de pizza's brengt - en dat zonder te vragen of iets.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
told ya.
ik ga wel 1x echt thuisbezorgd doen en dan kipburgers.
oh my.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben hier een pizzeria die echt 30 sec. voor iftar de pizza's brengt - en dat zonder te vragen of iets.
Niet zelf kipburgers makenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
told ya.
ik ga wel 1x echt thuisbezorgd doen en dan kipburgers.
Weiss hou op.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Heb je nog net voor de Ramadan weten te neuken of heb je ondertussen al een volle spaarkaart aan pandapunten?
zal ik doen zodra je een stappenplan met foto's plaatst.quote:
Wanneer ik ga maken zal ik dat doen. Heel snel dusquote:Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zal ik doen zodra je een stappenplan met foto's plaatst.
ik zal wachten.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanneer ik ga maken zal ik dat doen. Heel snel dus
Geloof hem niet. Heeft praatjes alsof ie kan koken.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zal ik doen zodra je een stappenplan met foto's plaatst.
Waar?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb gefietst. 1 van de wereldwonderen. Masallah voor mij.
Op een spelconsole spelen is juist beter.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boeken lezen is beste tijdverdrijf.
Waar ik woon. 10 minuutjes maar. Omdat mn auto t niet doet. Was warm. Wel lekker tho.quote:
Mwah.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Op een spelconsole spelen is juist beter.
Knuffel?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar ik woon. 10 minuutjes maar. Omdat mn auto t niet doet. Was warm. Wel lekker tho.
Ik ben lui. Huge dit.
Ieder zijn hobby.quote:
Aai over mn bol mag altijdquote:Op maandag 30 juni 2014 18:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Knuffel?
[..]
Ieder zijn hobby.
Zo is dat.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Knuffel?
[..]
Ieder zijn hobby.
Ik wist wel dat moslima's constant seksueel gefrustreerd zijn tijdens Ramadan.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannelijkheid. The man is smoking hot.
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik wist wel dat moslima's constant seksueel gefrustreerd zijn tijdens Ramadan.
Ja jaquote:Op maandag 30 juni 2014 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Een man aantrekkelijk vinden kan zonder enig vorm van geilheid.
De man is aantrekkelijk. Thats it.
als het goed is, is hij nu ook vasten.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannelijkheid. The man is smoking hot.
Op de een of andere manier eindig ik altijd met korte mensen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
Oh w8... hij is 1.87. iets t3 klein maar ach. Tis em vergeven.
Jij bent langer dan hem?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
Oh w8... hij is 1.87. iets t3 klein maar ach. Tis em vergeven.
Hoe dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op de een of andere manier eindig ik altijd met korte mensen.![]()
1m80.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jij bent langer dan hem?
[..]
Hoe dan?
Ach,maakt niet uit.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet zo lang hoor, dus dat scheelt.
Hoelang jij?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet zo lang hoor, dus dat scheelt.
Jij bent gewoon langerquote:Op maandag 30 juni 2014 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik al zei; kom altijd terecht bij korte mensjes.
Misschien ben ik 1.67quote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent gewoon langerik ben 1.64 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |