Want lenzen weer uit doen duurt meer dan 5 secondenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd focussen op de negatieve dingen.
Pffft.
Ik wil slapen maar heb net mijn lenzen ingedaan. #struggling all day
Klopt, dan moet ik mn zolderkamer verlaten, trap af, de badkamer ingaan etc etc en weer terug.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Want lenzen weer uit doen duurt meer dan 5 seconden
Heb je niet gewoon zo'n bak ding naast je met vloeistof dan... Gewoon in de hoek kijken, eruit die lenzen en in vloeistof.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, dan moet ik mn zolderkamer verlaten, trap af, de badkamer ingaan etc etc en weer terug.
Nee want ik zit me al te verlekkeren aan de havermoutcake die ik zo ga maken voor werkquote:Op maandag 30 juni 2014 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd focussen op de negatieve dingen.
Pffft.
Ik wil slapen maar heb net mijn lenzen ingedaan. #struggling all day
Altijd focussen op negatief deze meisjequote:Op maandag 30 juni 2014 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, dan moet ik mn zolderkamer verlaten, trap af, de badkamer ingaan etc etc en weer terug.
Loop nr je mama en zeg mama kan ik je ergens mee helpen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:38 schreef darkmond het volgende:
Iemand ideeën wat ik vandaag zoal kan gaan doen? Heb geen zin om hele dag te FOK!-ken maar zit voor de rest gewoon thuis...
Vrienden afspreken wordt 't niet, geen zin in
Goed idee, die is echter net weggegaanquote:Op maandag 30 juni 2014 13:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Loop nr je mama en zeg mama kan ik je ergens mee helpen.
Deze man snapt me..quote:Op maandag 30 juni 2014 13:51 schreef Bami-Powner het volgende:
avocado, heb ik een keer gegeten en gelijk heel mijn middagmaal en ontbijt eruit gebraakt
Kankerpikant nog wel. Masallahquote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef Bami-Powner het volgende:
ik krijg weer zin in gebakken kipvleugels met kankerpikante saus
Oh, je eet niet thuis? Dat is minder inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens bij nader inzien vind ik nachtdienst met het vasten toch iets minder fijn dan gedacht. Het feit dat ik niet even kan zitten met iftar en het later op werk moet doen met opgewarmd eten uit de magnetron is toch mehh. Maar het vasten zelf is natuurlijk wel een stuk minder zwaar.
İftar is om 22:05, ik vertrek rond 22:10-22:15 ongeveer. Behalve water en een of twee happen krijg ik niks binnen (normaal gesproken eet ik altijd snel maar met het vasten lijkt dat mij niet zo'n goed idee).quote:Op maandag 30 juni 2014 15:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, je eet niet thuis? Dat is minder inderdaad.
Astaghfirullah...quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah...
Kun je toch niet maken, je ziet er goed uit btw... Maar voortaan geen bikini foto's sturen naar mij svp.
quote:
quote:
...quote:
stiekum kijk je nog naar de picsquote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
[..]
[..]
...
Jullie moeders zullen vast blij zijn met jullieVasten is niet alleen maar niet eten jochies.
hahaquote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
[..]
[..]
...
Jullie moeders zullen vast blij zijn met jullieVasten is niet alleen maar niet eten jochies.
Jochiesquote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
[..]
[..]
...
Astaghfirullah, deze man is lesbie...quote:Op maandag 30 juni 2014 15:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Jochies
Ik ben een meisje die deze week helaas niet kan vasten. Stuur me de pics. 😏😏
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah, deze man is lesbie...
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah, deze man is lesbie...
Astagfirrulah dat je zoiets durft te verklaren!! Astaghfirullah!! Liefde naar hetzelfde geslacht is haram!quote:Op maandag 30 juni 2014 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De liefde voor een vrouw is niet haram.
Dat is niet waar.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:53 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Astagfirrulah dat je zoiets durft te verklaren!! Astaghfirullah!! Liefde naar hetzelfde geslacht is haram!
Vasten jij en je familie ook?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Jochies
Ik ben een meisje die deze week helaas niet kan vasten. Stuur me de pics. 😏😏
Tuurlijk vasten wij ook. De tante van m'n moeder is al bijna 90 en vast nog steeds masAllah.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vasten jij en je familie ook?
(vraag me af hoe het zit, mijn Adanali/Arap/Alawi vriendin en de helft van haar familie deed vroeger altijd standaard mee aan de ramadan, de andere helft vond dat ze het niet hoefden te doen vanwege hun geloof, heb daarom nooit gesnapt wat de algemene opvattingen zijn binnen de Alawi gemeenschap in TR over ramadan en bidden enzo)
Liefde in de breedste zin van het woord is niet haram jegens wie dan ookquote:
Niceee. Ik heb ook een hemso op werk btw, ook Adanali Arab-Alawi, hij en zijn fam vasten weer niet. Grappig hoe de meningen zo verdeeld zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Tuurlijk vasten wij ook. De tante van m'n moeder is al bijna 90 en vast nog steeds masAllah.Als je haar een duwtje geeft valt ze om, zo een fragiel oud vrouwtje. Maar vasten doet ze nog steeds ieder jaar.
Zowel mijn eigen familie als mijn schoonfamilie vast.
ze zei dat ze lesbisch is en dat is gewoon haramquote:Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef darkmond het volgende:
[..]
Liefde in de breedste zin van het woord is niet haram jegens wie dan ook
Jij voelt toch ook liefde naar je broer of vader? Dat is ook liefde genaamd houden van. Je vatte me verkeerd op.
Als je echt lesbisch bent kun je daar weinig aan doen denk ik... Behalve het intoom houden en toch proberen op de mannen te vallen.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:10 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ze zei dat ze lesbisch is en dat is gewoon haram
zij beweert dus dat het toch halal isquote:Op maandag 30 juni 2014 16:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
Als je echt lesbisch bent kun je daar weinig aan doen denk ik... Behalve het intoom houden en toch proberen op de mannen te vallen.
vis eten mag toch gewoonquote:Op maandag 30 juni 2014 16:10 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ze zei dat ze lesbisch is en dat is gewoon haram
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |