Was die man geen moslim?quote:Op maandag 30 juni 2014 04:12 schreef Bortecinem het volgende:
Zo hey ik kreeg vandaag echt een vage reactie van een Irakese man op mijn vraag of hij had gevast, of ja meer zijn reactie op mijn antwoord. Hij zei dat hij vermoeid was en ik vroeg hem of hij had gevast. Hij zegt 'nee, jij wel?'. Ik antwoord ja en opeens krijg ik vragen als 'waarom vast je?', 'doe je ook 5 keer per dag bidden', 'als je niet bidt moet je ook niet vasten' en blabla.wtf
Mobiel. Zit koffie te drinken en mn ouders post door te nemen. Doe t zelf.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom quote je die niet gewoon even... moet ik heeeeeleeeemaaal terug...
Lees m'n reactie dan halve gerritquote:Op maandag 30 juni 2014 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mobiel. Zit koffie te drinken en mn ouders post door te nemen. Doe t zelf.
Tuurlijk wel. Maar ik denk ook dat hij zich aangevallen voelde. Probeerde hem ook uit te leggen dat ik zelf ook bijna nooit de hele ramadan heb meegedaan en het mij verder weinig kan schelen of iemand vast of niet. Hij deed later wel weer normaal maar that momentquote:
Ik doe 3 dagen met Kadir gecesi, weet niet hoe je dat in t Arabisch zegt.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga ook vasten, misschien trekt het dan bij.
Wat een tjap.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar ik denk ook dat hij zich aangevallen voelde. Probeerde hem ook uit te leggen dat ik zelf ook bijna nooit de hele ramadan heb meegedaan en het mij verder weinig kan schelen of iemand vast of niet. Hij deed later wel weer normaal maar that moment:/
Ja.quote:
Laylat at Qadr volgens mij.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe 3 dagen met Kadir gecesi, weet niet hoe je dat in t Arabisch zegt.
Als t lukt
Avocado doormidden snijden. Vervolgens de pit eruit halen en dit vullen met honing. Daarna de avocado uitlepelen en met het honing etenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:24 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe mensen avocado kunnen ete n.. gatverdamme.
Eigenlijk wil ik gewoon het eten van de vorige iftar opmaken dan...quote:Op maandag 30 juni 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.buzzfeed.com/e(...)ghout-the?bffbfood&s
Omnomnom.
Bahquote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Avocado doormidden snijden. Vervolgens de pit eruit halen en dit vullen met honing. Daarna de avocado uitlepelen en met het honing eten![]()
![]()
![]()
Altijd focussen op de negatieve dingen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:24 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe mensen avocado kunnen ete n.. gatverdamme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |