kikkererwten. Typisch mensen uit het midden oosten met hun knoflook en kikkererwten.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Stimorol- het volgende:
The fuck moet je met pizza. Ga gewoon kikkerwtenburger ofzo maken.
7ommos bi't7inne...baba ghanouz...sfi7a...kibbe...etcquote:Op maandag 30 juni 2014 17:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
kikkererwten. Typisch mensen uit het midden oosten met hun knoflook en kikkererwten.
Wij hebben hier een pizzeria die echt 30 sec. voor iftar de pizza's brengt - en dat zonder te vragen of iets.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
told ya.
ik ga wel 1x echt thuisbezorgd doen en dan kipburgers.
oh my.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben hier een pizzeria die echt 30 sec. voor iftar de pizza's brengt - en dat zonder te vragen of iets.
Niet zelf kipburgers makenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
told ya.
ik ga wel 1x echt thuisbezorgd doen en dan kipburgers.
Weiss hou op.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Heb je nog net voor de Ramadan weten te neuken of heb je ondertussen al een volle spaarkaart aan pandapunten?
zal ik doen zodra je een stappenplan met foto's plaatst.quote:
Wanneer ik ga maken zal ik dat doen. Heel snel dusquote:Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zal ik doen zodra je een stappenplan met foto's plaatst.
ik zal wachten.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanneer ik ga maken zal ik dat doen. Heel snel dus
Geloof hem niet. Heeft praatjes alsof ie kan koken.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zal ik doen zodra je een stappenplan met foto's plaatst.
Waar?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb gefietst. 1 van de wereldwonderen. Masallah voor mij.
Op een spelconsole spelen is juist beter.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boeken lezen is beste tijdverdrijf.
Waar ik woon. 10 minuutjes maar. Omdat mn auto t niet doet. Was warm. Wel lekker tho.quote:
Mwah.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Op een spelconsole spelen is juist beter.
Knuffel?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar ik woon. 10 minuutjes maar. Omdat mn auto t niet doet. Was warm. Wel lekker tho.
Ik ben lui. Huge dit.
Ieder zijn hobby.quote:
Aai over mn bol mag altijdquote:Op maandag 30 juni 2014 18:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Knuffel?
[..]
Ieder zijn hobby.
Zo is dat.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Knuffel?
[..]
Ieder zijn hobby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |