abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141728803
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Stimorol- het volgende:
The fuck moet je met pizza. Ga gewoon kikkerwtenburger ofzo maken.
kikkererwten. Typisch mensen uit het midden oosten met hun knoflook en kikkererwten.
  maandag 30 juni 2014 @ 17:34:28 #252
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_141728892
quote:
6s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

kikkererwten. Typisch mensen uit het midden oosten met hun knoflook en kikkererwten.
7ommos bi't7inne...baba ghanouz...sfi7a...kibbe...etc

Wat is daar mis mee

heerlijk _O_
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_141728900
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

told ya.

ik ga wel 1x echt thuisbezorgd doen en dan kipburgers.
Wij hebben hier een pizzeria die echt 30 sec. voor iftar de pizza's brengt - en dat zonder te vragen of iets.
pi_141728925
quote:
17s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:34 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wij hebben hier een pizzeria die echt 30 sec. voor iftar de pizza's brengt - en dat zonder te vragen of iets.
oh my. :9 :9
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  maandag 30 juni 2014 @ 17:36:38 #255
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_141728958
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

told ya.

ik ga wel 1x echt thuisbezorgd doen en dan kipburgers.
Niet zelf kipburgers maken :N

Of cheezy :9
pi_141728962
quote:
10s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:30 schreef Weissman het volgende:

[..]


[..]

Heb je nog net voor de Ramadan weten te neuken of heb je ondertussen al een volle spaarkaart aan pandapunten?
Weiss hou op.
pi_141728983
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:36 schreef Che_ het volgende:

[..]

Niet zelf kipburgers maken :N

Of cheezy :9
zal ik doen zodra je een stappenplan met foto's plaatst.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  maandag 30 juni 2014 @ 17:38:28 #258
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_141729011
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

zal ik doen zodra je een stappenplan met foto's plaatst.
Wanneer ik ga maken zal ik dat doen. Heel snel dus :D
pi_141729048
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:38 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wanneer ik ga maken zal ik dat doen. Heel snel dus :D
ik zal wachten.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_141729091
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

zal ik doen zodra je een stappenplan met foto's plaatst.
Geloof hem niet. Heeft praatjes alsof ie kan koken.
pi_141729284
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:36 schreef Stimorol- het volgende:
Weiss hou op.
Ok :*
pi_141729805
Ik heb echt een hele platte buik :@
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_141730198
Ik heb gefietst. 1 van de wereldwonderen. Masallah voor mij.
pi_141730228
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb gefietst. 1 van de wereldwonderen. Masallah voor mij.
Waar?
pi_141730281
Boeken lezen is beste tijdverdrijf. ^O^
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_141730367
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boeken lezen is beste tijdverdrijf. ^O^
Op een spelconsole spelen is juist beter.

Doen medische specialisten ook. :P
pi_141730368
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Waar?
Waar ik woon. 10 minuutjes maar. Omdat mn auto t niet doet. Was warm. Wel lekker tho.

Ik ben lui. Huge dit.
pi_141730399
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Op een spelconsole spelen is juist beter.
Mwah.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_141730560
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waar ik woon. 10 minuutjes maar. Omdat mn auto t niet doet. Was warm. Wel lekker tho.

Ik ben lui. Huge dit.
Knuffel?

quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Mwah.
Ieder zijn hobby. :+
pi_141730577
Wat een interesse voor FR NIG heb ik.

#Benzema :9
#Kijk em gaan
pi_141730600
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Knuffel?

[..]

Ieder zijn hobby. :+
Aai over mn bol mag altijd
pi_141730640
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:20 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Aai over mn bol mag altijd
*Knuffel* O+
pi_141730701
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

*Knuffel* O+
Alleen als je op Benzema lijkt.
pi_141730715
quote:
17s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Alleen als je op Benzema lijkt.
Wat heb jij met Benzema?? :P
pi_141730731
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Knuffel?

[..]

Ieder zijn hobby. :+
Zo is dat.
8)7
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')