quote:Op maandag 30 juni 2014 00:20 schreef darkmond het volgende:
[..]
Komt omdat je voor je standbeeld scherm zit. Aanbid je je scherm of zo...ga slapen !1!EINZ!IEINZ!
Je hebt wel slaap, want morgen ga je er moe uitkomen
Astaghfirullah!!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:20 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een perzik voor jou
astagfirulah geef mijn perzik maar terug!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik vast nu niet heMorgen weer onthouden van zulke uitingen...
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik moet mouwen 9/10 x omslaan.
Samsung s4.... Wie heeft er nowadays nog n pcquote:Op maandag 30 juni 2014 00:20 schreef darkmond het volgende:
[..]
Komt omdat je voor je standbeeld scherm zit. Aanbid je je scherm of zo...ga slapen !1!EINZ!IEINZ!
Je hebt wel slaap, want morgen ga je er moe uitkomen
Astaghfirullah waar dacht jij aan!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:21 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
astagfirulah geef mijn perzik maar terug!
ik, voor mijn herriemakende doosquote:Op maandag 30 juni 2014 00:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Samsung s4.... Wie heeft er nowadays nog n pc
Nou ik zit nu op laptopquote:Op maandag 30 juni 2014 00:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Samsung s4.... Wie heeft er nowadays nog n pc
Dan moet je je nummer niet uitdelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nou ik zit nu op laptop
Als ik mobiel ga, ga ik appen. Als ik ga appen is dat met een meisje. Ik wil me onthouden van zulk gedoe. Echt waar
Tja ...quote:Op maandag 30 juni 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan moet je je nummer niet uitdelen.
Succes met je hormonen.
Astaghfirullah!!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nou ik zit nu op laptop
Als ik mobiel ga, ga ik appen. Als ik ga appen is dat met een meisje. Ik wil me onthouden van zulk gedoe. Echt waar
Tsk/Tesekkur/Sagolquote:Op maandag 30 juni 2014 00:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Tja ...
Dank je...
-edit-
Tashakor...ofzo
Ja inderdaad. Ik ga ook maar eens. Trusequote:Op maandag 30 juni 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
Omg te levensloos. Ik ga slapen.
Doei peepz. Succes met sahur.
astaghfirulahquote:Op maandag 30 juni 2014 00:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ga ook maar eens. Truse
Waarom de haat aan Omar?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn ma zou nog liever sterven dan haar zoon omar noemen
gewoon doen alof je luistert en beleefd knikken.quote:Op maandag 30 juni 2014 04:12 schreef Bortecinem het volgende:
Zo hey ik kreeg vandaag echt een vage reactie van een Irakese man op mijn vraag of hij had gevast, of ja meer zijn reactie op mijn antwoord. Hij zei dat hij vermoeid was en ik vroeg hem of hij had gevast. Hij zegt 'nee, jij wel?'. Ik antwoord ja en opeens krijg ik vragen als 'waarom vast je?', 'doe je ook 5 keer per dag bidden', 'als je niet bidt moet je ook niet vasten' en blabla.wtf
Of je nou bidt of niet, je doet tenminste iets en dat is waarschijnelijk meer dan wat hij doet.quote:Op maandag 30 juni 2014 04:12 schreef Bortecinem het volgende:
Zo hey ik kreeg vandaag echt een vage reactie van een Irakese man op mijn vraag of hij had gevast, of ja meer zijn reactie op mijn antwoord. Hij zei dat hij vermoeid was en ik vroeg hem of hij had gevast. Hij zegt 'nee, jij wel?'. Ik antwoord ja en opeens krijg ik vragen als 'waarom vast je?', 'doe je ook 5 keer per dag bidden', 'als je niet bidt moet je ook niet vasten' en blabla.wtf
Voelde zich aangevallen.quote:Op maandag 30 juni 2014 04:12 schreef Bortecinem het volgende:
"Vind ik leuk."quote:Op maandag 30 juni 2014 00:14 schreef darkmond het volgende:
Zulfiqar![]()
Klik op ''vind ik leuk'' als je ook een ketting hebt met een zulfiqar zwaard met daarop la fata illa ali, wa la sayf illa zulfiqar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op maandag 30 juni 2014 07:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
"Vind ik leuk."
Mijn ketting.
Vind ik niet heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was zo moe dat ik besloot niet te werken en nu klaarwakkerquote:Op maandag 30 juni 2014 08:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom kan ik niet in een keer 8u slapen? Elke keer in etappes.![]()
Pff zwakquote:Op maandag 30 juni 2014 08:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was zo moe dat ik besloot niet te werken en nu klaarwakker
quote:Op maandag 30 juni 2014 07:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
"Vind ik leuk."
Mijn ketting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies deze heb ik als ketting.
Dat is geen Zulfiqar.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies deze heb ik als ketting.
werkdag en nog durven fok!ken?quote:Op maandag 30 juni 2014 09:57 schreef zarGon het volgende:
Pak rustig een kopje, loop naar de Nespresso-apparaat, plaats kopje in het apparaat, pak de cup en de suiker en... besef waar ik mee bezig ben en leg alles weer terug.
Eerste werkdag....
Awhhh.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:57 schreef zarGon het volgende:
Pak rustig een kopje, loop naar de Nespresso-apparaat, plaats kopje in het apparaat, pak de cup en de suiker en... besef waar ik mee bezig ben en leg alles weer terug.
Eerste werkdag....
ghihihiquote:Op maandag 30 juni 2014 09:57 schreef zarGon het volgende:
Eerste werkdag....
De zwaard van kalief Ali waarmee hij vocht tegen zijn vijanden.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:25 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wit is dit allemaal met die zwaard?
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Zulfiqarquote:Op maandag 30 juni 2014 10:25 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wit is dit allemaal met die zwaard?
stoerquote:Op maandag 30 juni 2014 10:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De zwaard van kalief Ali waarmee hij vocht tegen zijn vijanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |