Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Mijn ma zou nog liever sterven dan haar zoon omar noemenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben de enige alevi die dit zegt maar Omar is een mooie naam
omarquote:Op maandag 30 juni 2014 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben de enige alevi die dit zegt maar Omar is een mooie naam
Mama zou mr onterven..quote:Op maandag 30 juni 2014 00:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn ma zou nog liever sterven dan haar zoon omar noemen
Ik wil eigenlijk mijn privacy houden hierquote:
Nacer?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk mijn privacy houden hierEr zijn al genoeg users die zelfs weten hoe ik eruit zie en zo.
Hoe dan...quote:Op maandag 30 juni 2014 00:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk mijn privacy houden hierEr zijn al genoeg users die zelfs weten hoe ik eruit zie en zo.
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:09 schreef Bami-Powner het volgende:
Latijnse namendesiderius, hadrianus, crassus...
Hassanius.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:09 schreef Bami-Powner het volgende:
Latijnse namendesiderius, hadrianus, crassus...
Kont van de Selcukken.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nationalistische Grijze wolven naam.
Aaaaaiiii.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:14 schreef darkmond het volgende:
Zulfiqar![]()
Klik op ''vind ik leuk'' als je ook een ketting hebt met een zulfiqar zwaard met daarop la fata illa ali, wa la sayf illa zulfiqar.
zulfiqar? lijkt op een tractormerkquote:Op maandag 30 juni 2014 00:14 schreef darkmond het volgende:
Zulfiqar![]()
Klik op ''vind ik leuk'' als je ook een ketting hebt met een zulfiqar zwaard met daarop la fata illa ali, wa la sayf illa zulfiqar.
Best wel rot voor je, ik leef met je mee. Maar gelukkig leef jij het grootste deel van je leven en hoef ik niet op te staanquote:Op maandag 30 juni 2014 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Omg wat ben ik levenloos. Moet half 7 en sta te fokken.
Jfm sus me in slaap. Doe lief.
Pppsssshhhhhjshshquote:Op maandag 30 juni 2014 00:15 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zulfiqar? lijkt op een tractormerk
Mijn opa heeft dat.. met zwaard en tekstquote:Op maandag 30 juni 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aaaaaiiii.
Ik ken mensen die dat op hun lichaam hebben. Als tattoo.
Astaghfirullah!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:15 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zulfiqar? lijkt op een tractormerk
Moet vroeg op want haren wassen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Best wel rot voor je, ik leef met je mee. Maar gelukkig leef jij het grootste deel van je leven en hoef ik niet op te staan![]()
![]()
Ga slapen! Slaap lekker
Ik ken girlstalk, woon hier als enige jongen tussen mn ma en drie zussenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet vroeg op want haren wassen.
GirlsTalk.
kom maar in mijn korte armenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Omg wat ben ik levenloos. Moet half 7 en sta te fokken.
Jfm sus me in slaap. Doe lief.
Probleem is: geen slaap nog.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ken girlstalk, woon hier als enige jongen tussen mn ma en drie zussen
Wel slapen nu he!! Anders blijf je maar praten hier... En heb je morgen echt super veel spijt.
astaghfirulah!!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:19 schreef darkmond het volgende:
[..]
Goed dat je geen man met korte ... bent
12u geweest he ahhaahahahahahsquote:Op maandag 30 juni 2014 00:19 schreef darkmond het volgende:
[..]
Goed dat je geen man met korte ... bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |