Dat is niet niks 3 jaar maatquote:Op maandag 30 juni 2014 00:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
3 jaar jeugd detentie in 3 verschillende instellingen. De ene was al beter dan de andere
Oeps.quote:
Mag je shag dat je op zak hebt meenemen naar binnen of moet je het echt daar bestellen in het hvb?quote:
Dat kan hij na 15 dagen zelf ook heel goed.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:11 schreef d4v1d het volgende:
Alles bijgelezen, succes man en 15 juli PM ik je wel even als je het goed vind dat er een weblog item over komt, neem het iig even mee naar achter
Ja, want ik was een rustige jongen zolang je chill met mij was. ik mocht vaak zat weekend naar huis, op vakantie,uitstapjes,... betaald door justitie.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat is niet niks 3 jaar maat![]()
Wend dat uberhaupt wel?
Weet ik eerlijk gezegd niet. Meestal worden je ''waardevolle'' spullen afgenomen en in zakken bewaard. Daar hoort shag niet bij natuurlijk, maar heb eerlijk gezegd geen idee. Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:11 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Mag je shag dat je op zak hebt meenemen naar binnen of moet je het echt daar bestellen in het hvb?
Is goed man..quote:Op maandag 30 juni 2014 00:11 schreef d4v1d het volgende:
Alles bijgelezen, succes man en 15 juli PM ik je wel even als je het goed vind dat er een weblog item over komt, neem het iig even mee naar achter
Wat had je gedaan dan boy?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, want ik was een rustige jongen zolang je chill met mij was. ik mocht vaak zat weekend naar huis, op vakantie,uitstapjes,... betaald door justitie.
En ik zat natuurlijk overdag meestzl op school. Heb hooguit paar maanden school gemist ofzo door streng regime
Klinkt niet slecht iddquote:Op maandag 30 juni 2014 00:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, want ik was een rustige jongen zolang je chill met mij was. ik mocht vaak zat weekend naar huis, op vakantie,uitstapjes,... betaald door justitie.
En ik zat natuurlijk overdag meestzl op school. Heb hooguit paar maanden school gemist ofzo door streng regime
Verschilt, sowieso moet je het melden. Soms krijg je het nadien na controle terug, soms moet je daar echt alles kopen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet ik eerlijk gezegd niet. Meestal worden je ''waardevolle'' spullen afgenomen en in zakken bewaard. Daar hoort shag niet bij natuurlijk, maar heb eerlijk gezegd geen idee. Ik denk het eigenlijk niet.
Heb je trouwens al een invoerbrief waar je spullen opstaan? Misschein kan je shag erbij zetten.quote:
Ligt er ook aan waar je komt te zitten geloof ik, mijn maatje zegt dat hij een welkomstpakket kreeg met een pak shag daarin, maar goed, zal zorgen dat ik een klein pakkie voor de zekerheid bij me heb.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet ik eerlijk gezegd niet. Meestal worden je ''waardevolle'' spullen afgenomen en in zakken bewaard. Daar hoort shag niet bij natuurlijk, maar heb eerlijk gezegd geen idee. Ik denk het eigenlijk niet.
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:13 schreef gargamelnl het volgende:
Ik heb alvast een mailtje gestuurd naar DJI dat er morgenavond of dinsdag een nieuwe gedetineerde aankomt bij hvb Grave die drugs in zijn holletje heeft gestopt. Anders wordt dat dagboek ook zo saai.
Een wat voor brief?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb je trouwens al een invoerbrief waar je spullen opstaan? Misschein kan je shag erbij zetten.
Voor de invoer van kleding en goederen gelden regels. Daarom is het raadzaam de invoer af te stemmen met de gedetineerde. De invoer van kleding en goederen is alleen mogelijk tijdens de bezoekmomenten van de gedetineerde. De gedetineerde dient de invoer van goederen van te voren te melden met een invoerbrief. Alles wat niet van te voren is gemeld, kan niet worden ingevoerd.quote:
Nee komt geen bezoek voor die 15 dagen, heb ik echt geen zin in, ben te laks om dat te regelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voor de invoer van kleding en goederen gelden regels. Daarom is het raadzaam de invoer af te stemmen met de gedetineerde. De invoer van kleding en goederen is alleen mogelijk tijdens de bezoekmomenten van de gedetineerde. De gedetineerde dient de invoer van goederen van te voren te melden met een invoerbrief. Alles wat niet van te voren is gemeld, kan niet worden ingevoerd.
Dit doet dus eigenlijk het bezoek. Of komt dat niet langs?
Hoe dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat kan hij na 15 dagen zelf ook heel goed.
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe dan?hij kan niet in t forum voor webloggers onderling.
Ja, was best chill. Maar voor alles kreeg je bepaalde sancties.En weglopen kon je niet want je stond onmiddelijk geseind.quote:
Komt goedquote:Op maandag 30 juni 2014 00:13 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Is goed man..![]()
Kan alleen niet beloven dat ik het de 15e direct doe, denk dat er veel prive dingen te regelen zijn , maar voor de 20ste moet je zeker wat van me gehoord hebben, anders is er iets misgegaan met betrappen op blowen ofzo
Ik snapte hem ook niet, maar denk dat hij iets bedoeld met anaalquote:Op maandag 30 juni 2014 00:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe dan?hij kan niet in t forum voor webloggers onderling.
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik snapte hem ook niet, maar denk dat hij iets bedoeld met anaal
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, was best chill. Maar voor alles kreeg je bepaalde sancties.En weglopen kon je niet want je stond onmiddelijk geseind.
Zolang je maar niet laks genoeg bent om het dagboek bij te houden en op FOK! te plempen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:18 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee komt geen bezoek voor die 15 dagen, heb ik echt geen zin in, ben te laks om dat te regelen.
Ja dat zal wel onzin zijn, kom maar op ben 198 en 117kg...quote:
Nee dat doe ik dan nog wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:20 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Zolang je maar niet laks genoeg bent om het dagboek bij te houden en op FOK! te plempen.
Nee man, ben rustig nu. Heb goede baan zelfs.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja das wel weer balen, maar verder nooit meer hoeven zitten?
Oh flinke ventquote:Op maandag 30 juni 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja dat zal wel onzin zijn, kom maar op ben 198 en 117kg...ik ben eerder degene die iemand dan in zijn poeperd neemt
Kloptquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar je staat er van te kijken wat voor kleine ventjes een enorme schade kunnen aanrichten.
Dan nemen ze me maar in mijn poeped hoor, klaag ik daarna de staat aan dat er geen toezicht was en dan krijg ik dikke schadevergoeding. (hoop ik)quote:Op maandag 30 juni 2014 00:23 schreef Fushia2 het volgende:
Je kan mss wat vaseline meenemen? Komt altijd van pas.
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dan nemen ze me maar in mijn poeped hoor, klaag ik daarna de staat aan dat er geen toezicht was en dan krijg ik dikke schadevergoeding. (hoop ik)
ja, i know..quote:
Of Wentworth ff deze kant ophalen van Prison Breakquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:27 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ja, i know..
Maar zijn maar allemaal kort gestraften waar ik tussen zit, dus zal ook wel weer loslopen
Succesquote:Op maandag 30 juni 2014 00:29 schreef Paardlants het volgende:
Maar nu ga ik echt!
Mazzzzzeeeelllsssss
Ja en een pikie van 4cm waarschijnlijkquote:
Of eentje ter grootte van een baby armpje.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:30 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja en een pikie van 4cm waarschijnlijk
Ja of inscannenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
Heej maar je kunt je dagboek bijhouden op papier en dan stuur je het op en laat iemand anders het posten.
15 dagen wachten is lang man, ben je al helemaal in de vergetelheid geraakt.
Je mag overdag niet zomaar pitten.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef gargamelnl het volgende:
Waarom ga je slapen, dat kun je de komende 15 dagen ook nog wel doen.
Whut, echt niet?quote:
Ja, weet ik niet. Maar je mag niet slapen wanneer je wilt en je moet slapen wanneer zij het zeggen. En dan wordt het licht in de cel uitgedaan en moet iedereen "stil" op bed liggen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Whut, echt niet?Waarom zou je niet mogen slapen als je in je cel zit?
En als je nou heel moe bent?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet. Maar je mag niet slapen wanneer je wilt en je moet slapen wanneer zij het zeggen. En dan wordt het licht in de cel uitgedaan en moet iedereen "stil" op bed liggen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:47 schreef MrStalin het volgende:
TS wordt op dit moment met een schoolbus naar de gevangenis gereden.
Fresh meat!
Spelersbus van Oranjequote:
Paardlants werkt niet?quote:
volgens mij niet.quote:
Jammer de kammer.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
volgens mij niet.
Hij had bijna een nieuwe baan maar dat gaat niet door omdat hij de bak in moest.
Dat ligt eraan wat je gestudeerd heb. En in TS's geval heb ik het vermoeden, niet zo veelquote:Op maandag 30 juni 2014 14:15 schreef jantjeschmit het volgende:
Nieuwe baan in deze tijd zo gevonden
Precies ts kwam toch al niet veel buitenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:38 schreef quinoahipster het volgende:
Waarom de moeite nemen om een advocaat te hosselen als je 2 weken gratis warm en droog kunt zitten?
Niet op de zitting komen was kwalijker als je het mij vraagt.quote:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 30 juni 2014 15:42 schreef quinoahipster het volgende:
Ik hoop wel dat ze wifi hebben in het gevang.
Hij ging zich 4 uur stoned melden zei ie.quote:
Dank je wel..quote:Op maandag 30 juni 2014 11:38 schreef Aiciu het volgende:
Marokkanen durven nooit alleen en met vuisten. Poesjes. Goed gedaan ts, als ik rechter was had ik je geld toegestopt ipv je vrijheid te ontnemen.
Ja rond 16 uur, maar ga om half zes met de bus naar het politiebureau, en dan zie ik t wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
Hij ging zich 4 uur stoned melden zei ie.
Geen DM meer gehad, dus geen 'live' dagboek
Breda of Grave kom ik volgens de agent die me vanmiddag belde. Was al de 2e die belde in een paar dagen, nu Politie Veghel, vorige week nog Politie Ossquote:
Ze hebben het er maar druk meequote:Op maandag 30 juni 2014 16:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Breda of Grave kom ik volgens de agent die me vanmiddag belde. Was al de 2e die belde in een paar dagen, nu Politie Veghel, vorige week nog Politie Oss
Zal wel weinig te doen zijn in deze dorpjesquote:
fixedquote:Op maandag 30 juni 2014 16:58 schreef Psy-freak het volgende:
HAHA, hij zit zometeen in z'n cel zonder FOK!
Dit!quote:Op maandag 30 juni 2014 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Moder![]()
Ninja-Editten![]()
Niet kunnen typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |