Komt goedquote:Op maandag 30 juni 2014 00:13 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Is goed man..![]()
Kan alleen niet beloven dat ik het de 15e direct doe, denk dat er veel prive dingen te regelen zijn , maar voor de 20ste moet je zeker wat van me gehoord hebben, anders is er iets misgegaan met betrappen op blowen ofzo
Ik snapte hem ook niet, maar denk dat hij iets bedoeld met anaalquote:Op maandag 30 juni 2014 00:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe dan?hij kan niet in t forum voor webloggers onderling.
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik snapte hem ook niet, maar denk dat hij iets bedoeld met anaal
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, was best chill. Maar voor alles kreeg je bepaalde sancties.En weglopen kon je niet want je stond onmiddelijk geseind.
Zolang je maar niet laks genoeg bent om het dagboek bij te houden en op FOK! te plempen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:18 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee komt geen bezoek voor die 15 dagen, heb ik echt geen zin in, ben te laks om dat te regelen.
Ja dat zal wel onzin zijn, kom maar op ben 198 en 117kg...quote:
Nee dat doe ik dan nog wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:20 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Zolang je maar niet laks genoeg bent om het dagboek bij te houden en op FOK! te plempen.
Nee man, ben rustig nu. Heb goede baan zelfs.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja das wel weer balen, maar verder nooit meer hoeven zitten?
Oh flinke ventquote:Op maandag 30 juni 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja dat zal wel onzin zijn, kom maar op ben 198 en 117kg...ik ben eerder degene die iemand dan in zijn poeperd neemt
Kloptquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar je staat er van te kijken wat voor kleine ventjes een enorme schade kunnen aanrichten.
Dan nemen ze me maar in mijn poeped hoor, klaag ik daarna de staat aan dat er geen toezicht was en dan krijg ik dikke schadevergoeding. (hoop ik)quote:Op maandag 30 juni 2014 00:23 schreef Fushia2 het volgende:
Je kan mss wat vaseline meenemen? Komt altijd van pas.
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dan nemen ze me maar in mijn poeped hoor, klaag ik daarna de staat aan dat er geen toezicht was en dan krijg ik dikke schadevergoeding. (hoop ik)
ja, i know..quote:
Of Wentworth ff deze kant ophalen van Prison Breakquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:27 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ja, i know..
Maar zijn maar allemaal kort gestraften waar ik tussen zit, dus zal ook wel weer loslopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |