Precies ts kwam toch al niet veel buitenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:38 schreef quinoahipster het volgende:
Waarom de moeite nemen om een advocaat te hosselen als je 2 weken gratis warm en droog kunt zitten?
Niet op de zitting komen was kwalijker als je het mij vraagt.quote:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 30 juni 2014 15:42 schreef quinoahipster het volgende:
Ik hoop wel dat ze wifi hebben in het gevang.
Hij ging zich 4 uur stoned melden zei ie.quote:
Dank je wel..quote:Op maandag 30 juni 2014 11:38 schreef Aiciu het volgende:
Marokkanen durven nooit alleen en met vuisten. Poesjes. Goed gedaan ts, als ik rechter was had ik je geld toegestopt ipv je vrijheid te ontnemen.
Ja rond 16 uur, maar ga om half zes met de bus naar het politiebureau, en dan zie ik t wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
Hij ging zich 4 uur stoned melden zei ie.
Geen DM meer gehad, dus geen 'live' dagboek
Breda of Grave kom ik volgens de agent die me vanmiddag belde. Was al de 2e die belde in een paar dagen, nu Politie Veghel, vorige week nog Politie Ossquote:
Ze hebben het er maar druk meequote:Op maandag 30 juni 2014 16:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Breda of Grave kom ik volgens de agent die me vanmiddag belde. Was al de 2e die belde in een paar dagen, nu Politie Veghel, vorige week nog Politie Oss
Zal wel weinig te doen zijn in deze dorpjesquote:
fixedquote:Op maandag 30 juni 2014 16:58 schreef Psy-freak het volgende:
HAHA, hij zit zometeen in z'n cel zonder FOK!
Dit!quote:Op maandag 30 juni 2014 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Moder![]()
Ninja-Editten![]()
Niet kunnen typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |