Succesquote:Op maandag 30 juni 2014 00:29 schreef Paardlants het volgende:
Maar nu ga ik echt!
Mazzzzzeeeelllsssss
Ja en een pikie van 4cm waarschijnlijkquote:
Of eentje ter grootte van een baby armpje.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:30 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja en een pikie van 4cm waarschijnlijk
Ja of inscannenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
Heej maar je kunt je dagboek bijhouden op papier en dan stuur je het op en laat iemand anders het posten.
15 dagen wachten is lang man, ben je al helemaal in de vergetelheid geraakt.
Je mag overdag niet zomaar pitten.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef gargamelnl het volgende:
Waarom ga je slapen, dat kun je de komende 15 dagen ook nog wel doen.
Whut, echt niet?quote:
Ja, weet ik niet. Maar je mag niet slapen wanneer je wilt en je moet slapen wanneer zij het zeggen. En dan wordt het licht in de cel uitgedaan en moet iedereen "stil" op bed liggen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Whut, echt niet?Waarom zou je niet mogen slapen als je in je cel zit?
En als je nou heel moe bent?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet. Maar je mag niet slapen wanneer je wilt en je moet slapen wanneer zij het zeggen. En dan wordt het licht in de cel uitgedaan en moet iedereen "stil" op bed liggen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:47 schreef MrStalin het volgende:
TS wordt op dit moment met een schoolbus naar de gevangenis gereden.
Fresh meat!
Spelersbus van Oranjequote:
Paardlants werkt niet?quote:
volgens mij niet.quote:
Jammer de kammer.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
volgens mij niet.
Hij had bijna een nieuwe baan maar dat gaat niet door omdat hij de bak in moest.
Dat ligt eraan wat je gestudeerd heb. En in TS's geval heb ik het vermoeden, niet zo veelquote:Op maandag 30 juni 2014 14:15 schreef jantjeschmit het volgende:
Nieuwe baan in deze tijd zo gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |