quote:Op zondag 29 juni 2014 23:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij nat ben geweest had de planeet Mars ook nog water.
Vertaling: ik probeerde een grap te maken maar ik faalde.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee hoor die heb ik niet. En ik zie alleen maar SC hierquote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ja ga ontopic posten ofzo, #ietsmetvoorbeeldfunctie
Ik heb geroepen maar denk niet dat ie me gehoord heeftquote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat ga ik regelen.Maar eigenlijk moet je Djeez ff roepen, misschien is het zelfs iets voor de FP aangezien dat allang niet allemaal 'nieuws meer is'. Maar dat mag Djeez beoordelen
maar wel ontopicquote:Op zondag 29 juni 2014 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor die heb ik niet. En ik zie alleen maar SC hier
Jij moet sowieso geen grappen maken.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vertaling: ik probeerde een grap te maken maar ik faalde.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Some liquid water may occur transiently on the Martian surface today but only under certain conditions.
Kuttijger.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij moet sowieso geen grappen maken.
Succes man.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef Paardlants het volgende:
Maar goed, ik ga er nu een eind aan breien.
Morgen ga ik me rond 16:00 uur volgevreten en stoned melden op het bureau, en betaal dan direct 260 euro aan openstaande boetes anders moet ik nog 21 dagen langer zitten
Wellicht dat ik morgenochtend nog ff tot ziens kom zeggen, maar zo niet dan horen jullie rond 15 juli wel weer van me en probeer dan wel een dagboekje bij te houden #tochniksbeterstedoen
Succes broeder. En bij twijfel altijd met je reet tegen de muur aan gaan staan.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef Paardlants het volgende:
Morgen ga ik me rond 16:00 uur volgevreten en stoned melden op het bureau, en betaal dan direct 260 euro aan openstaande boetes anders moet ik nog 21 dagen langer zitten
Wellicht dat ik morgenochtend nog ff tot ziens kom zeggen, maar zo niet dan horen jullie rond 15 juli wel weer van me en probeer dan wel een dagboekje bij te houden #tochniksbeterstedoen
Joe! Succes pik. Is een eitje. Zal wel even wennen zijn aan de beperkte vrijheid en contact met mensen maar je leert er van hequote:Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef Paardlants het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Succes broeder. En bij twijfel altijd met je reet tegen de muur aan gaan staan.
Thnx mate!quote:
Bedankt, en zal t onthoudenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Succes broeder. En bij twijfel altijd met je reet tegen de muur aan gaan staan.
Thnx, zal ook wel goedkomen allemaalquote:Op zondag 29 juni 2014 23:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joe! Succes pik. Is een eitje. Zal wel even wennen zijn aan de beperkte vrijheid en contact met mensen maar je leert er van he
Smerige crimineel ben jijquote:Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef Paardlants het volgende:
Heej maar je kunt je dagboek bijhouden op papier en dan stuur je het op en laat iemand anders het posten.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Thnx mate!
[..]
Bedankt, en zal t onthouden
[..]
Thnx, zal ook wel goedkomen allemaal
Naar wie moet ik het opsturen dan? schiet toch ook niet op...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
Heej maar je kunt je dagboek bijhouden op papier en dan stuur je het op en laat iemand anders het posten.
15 dagen wachten is lang man, ben je al helemaal in de vergetelheid geraakt.
Mischien wil een fokker zich wel aanbieden?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Naar wie moet ik het opsturen dan? schiet toch ook niet op...
Houd de reeks maar gewoon open ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |