whehehquote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vraag of je een cel mag op de hoogste verdieping.
Dingen voor 'school' doen, want veel hebben een internet opleiding of iets. Stelt weinig voor. En solitaire kan vast wel, geen idee.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat mag je nog meer op de computer? Gewoon solitaire spelen enzo?
Jij zal dat ook wel kunnen bevestigen, maar er word ook genoeg hasj gerookt daar toch stiekem?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vraag of je een cel mag op de hoogste verdieping.
Mag ja. Ze hebben bij ons aanstekers die ze elke dag gewoon tellen. Zijn ze niet terug wordt er niet geslapenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Paardlants het volgende:
[..]
je mag toch gewoon roken op je celletje? Maar hoe moet je dat doen als ze savonds je aansteker in beslag nemen?
Ik ook, komt goed.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb 2-0 trouwensgaat niet meer gebeuren
Ja. Een niet te voorkomen feit. Zou het echter niet doen als je maar 15 dagen hoeft te zitten.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Jij zal dat ook wel kunnen bevestigen, maar er word ook genoeg hasj gerookt daar toch stiekem?
Nou de samenvatting heb je al gegevenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef d4v1d het volgende:
Samenvatting iemand?
Een FOK!ER hoort thuis op de zolder. Niet in een cel
Kun jij regelen dat zijn dagboek op de weblog komt?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef d4v1d het volgende:
Samenvatting iemand?
Een FOK!ER hoort thuis op de zolder. Niet in een cel
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Zou het echter niet doen als je maar 15 dagen hoeft te zitten.
Want? mijn straf kan dan langer worden?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Een niet te voorkomen feit. Zou het echter niet doen als je maar 15 dagen hoeft te zitten.
Justin be likequote:Op zondag 29 juni 2014 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
raar he, iemand onaantrekkelijk kunnen vinden
Ja. Gaan ze onderzoekje starten enzo blabla. Hechtenis kan sowieso worden verlengd tot 90 dagen maximaal.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
[..]
Want? mijn straf kan dan langer worden?
Maar was t niet van plan hoor
ow njah, dan blow ik wel niet die 15 dagen, dan koop ik wel een zakkie als ik weer los benquote:Op zondag 29 juni 2014 23:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Gaan ze onderzoekje starten enzo blabla. Hechtenis kan sowieso worden verlengd tot 90 dagen maximaal.
Dat ga ik regelen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun jij regelen dat zijn dagboek op de weblog komt?
Hij is wel een dagje ouder geworden.quote:
Nee, sorry. Het is vooralsnog kurkdroog hier.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
Houses zelfs zo niet? Staat Istanbul in de link
[ afbeelding ]
ja ga ontopic posten ofzo, #ietsmetvoorbeeldfunctiequote:Op zondag 29 juni 2014 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
Houses zelfs zo niet? Staat Istanbul in de link
[ afbeelding ]
De laatste keer dat jij nat ben geweest had de planeet Mars ook nog water.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, sorry. Het is vooralsnog kurkdroog hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |